wat een gezelligheid hier
Jij spoort niet?
volgende week woensdag laatste werkdag en zaterdag 27 september vertrek ik
was ff een storing in de kabel vanmorgen ...
gingen ff maiskolven vers van de pers halen ...
als je mij vraagt niet alleen vanmorgen
Ik vond het een kink
Ik hou van die dingen, alleen die vleesjes tussen je tanden daarna
ohw ja joyce je hebt een date donderdag kwart voor 6 op station en zorg dat je er bent
maar toen had ik er nog geen last van
.. maar voedermais is een stuk minder
huh
... geloof me
.. dat ga ik vergeten
.. nu al
...
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 18:41:
wat zouden jullie kopen dan ???
Kleding, en kleding, en schoenen en heel veel parfums en kleding en laarzen en jassen en sieraden en tassen.
Had ik kleding al gezegd?
Lui schaap
al dat gepas in die kleine kut hokjesdaar vind ik geen bal aan
lang leve de postorder
nee das niet vermoeiend
Lui schaap
das ook niet veel beter dan gewoon shoppen ... is het niet goed kan je naar het postkantoor om de boel te versturen ... of op tijd thuis zijn omdat er een pakketje opgehaald of gebracht kan worden .. nee ook geen optie
ik denk dat ik de kleding zou laten bezorgen Mir
maar kost minder tijd en ergernis dan in dat altijd te kleine veel te warme kut hokkie
lang leve de postorder
dan maar een kledingkoop iemand in dienst nemen
mooi jobke voor Mir
zaterdag knalluhhh
eyy mopies