zei ik tegen me collega's ook en is ook gelukt
kan je wel rijden ???
wat koop ik daarvoor dan
*jaloers*
pas maar op ik bijt
... nog 12,5 weken
. vandaag komt zaagmans
wat wil ik nog meer
Je eerste punt dan? volgens mij heb jij nooit strafpunten
ben alleen nog nooit verbannen
maar krijg steeds onzinnige punten
heb nu een punt ontvangen voor
anders hoeft er niet geklikt te worden
ik heb zo ene hekel aan vergaderen he
vooral na werktijd
dan moet je niet aan mijn vrije zaterdag komen
ik hou werk en prive ook zo goed mogelijk gescheiden... vind het verschrikkelijk die verplichtingen
Dan durf ik te wedden dat jij vroeger het schoolplein ook niet opging?
Gezellige onderonsjes met je medemoeders, gatverrrrrrrrrrrrrrdamme
ik hou werk en prive ook zo goed mogelijk gescheiden ... vind het verschrikkelijk die verplichtingen
Gezellige onderonsjes met je medemoeders, gatverrrrrrrrrrrrrrdamme