Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73564x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 11:58:
Als het zo blijft zit ik vanmiddag in de tuin met een boekie


*jaloers*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 11:58:
Ik slinger jou aan 1 vinger zo 80 rondjes om je eigen as heen hoor :[


:roflol: pas maar op ik bijt :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 11:14:
maar heb je zeker nog dagen horen zeggen "je gaat dooooooood


hehehe
zei ik tegen me collega's ook en is ook gelukt B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 9 september 2008 om 12:20:
zei ik tegen me collega's ook en is ook gelukt


zeker dat het gelukt is :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 12:33:
Liefde Joyce


dat hoef ik niet te kopen :lief: ... ik krijg dat :lief: dubbel zelfs :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 12:38:
dat hoef ik niet te kopen :lief: ... ik krijg dat :lief: dubbel zelfs :lief:


Ikke driedubbel o:)
Waarschuw beheerder
jij mag niet meer mee doen dan :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 12:33:
Bijten is voor mutsen Naoom, dat moet jij toch weten :p


doe graag of ik een muts ben O:)
Waarschuw beheerder
lekker warm in de winter :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
vandaar dat ik alleen maar in de winter in trek ben :/
Waarschuw beheerder
rest van het jaar ben je vrij nutteloos idd
Waarschuw beheerder
jah idd ... hele topic valt meteen dood :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 13:34:
rest van het jaar ben je vrij nutteloos idd


hej de herfst is vaak ookal koud hoor :[
Waarschuw beheerder
nee joh :O .. das mijn tijd van het jaar :lief: .. heerlijk weertje dan :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
als het zonnetje schijnt wel (L)
Waarschuw beheerder
mooi he :lief:


je zou maar moeten vergaderen na werktijd :nocheer: ...


pfff ... wie bedenkt dat ... kan je niet ff bellen voor een bommelding ofzo
Waarschuw beheerder
Ik vind het hier maar een saaie bedoening zonder al die leuke schape-en ik ben een kutwijf-plaatjes :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:aai: .. ik vind het wel prettig zo :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 16:15:
Deze hoopten ook vast op geen foto whaaaaaaaaaaaaa OMG


:S wow :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 9 september 2008 om 15:51:
kan je niet ff bellen voor een bommelding ofzo


wat is het nummer? O:)


Uitspraak van T L C™ op dinsdag 9 september 2008 om 16:15:
https://vip.partyflock.nl/photo/451741.html


ben spontaan verliefd :|
Waarschuw beheerder
goedemorgen deze schitterende morgen :cheer:
Waarschuw beheerder
Mogguh Von Jetje :bye:

Wat is u vrolijk?? :cheer:
Waarschuw beheerder
jah :cheer: .. tof he :cheer: ... nog 12,5 weken :cheer: ... vandaag komt zaagmans :cheer: wat wil ik nog meer :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 08:44:
... nog 12,5 weken :cheer:


Dat gaat meer richting de 12 dan dat het er nog 13 zijn :cheer:



Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 08:44:
. vandaag komt zaagmans :cheer:


Dus is het bijna weekend :cheer:


Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 08:44:
wat wil ik nog meer :cheer:


Een miljoen op de bank? :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 08:46:
Dat gaat meer richting de 12 dan dat het er nog 13 zijn


dat stemt mij B) ... verschrikkelijk zelfs B)

Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 08:46:
Een miljoen op de bank?


neuh :no: ... geld maakt mij niet echt happy :no:
Waarschuw beheerder
de tering he :lol: .. heb gewoon een stafpunt ontvangen voor bekvechten :lol: heel flock is een bekvecht machine :lol:


admins gaan het druk krijgen op die manier :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 08:56:
heb gewoon een stafpunt ontvangen voor bekvechten


Je eerste punt dan? volgens mij heb jij nooit strafpunten :lol:

Goedemorgen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 09:02:
Je eerste punt dan? volgens mij heb jij nooit strafpunten


nee niet de eerste :D ... punten krijg ik wel hoor :D ... ben alleen nog nooit verbannen :no:


maar krijg steeds onzinnige punten :D ..er wil er eentje mij zooooo graag verbannen :D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 09:06:
ben alleen nog nooit verbannen


Ik ook niet :no:
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 09:06:
maar krijg steeds onzinnige punten


Ik ook, zo maanden niks en zo ineens kort achter elkaar, en zelfs in de pub :S waarvan je denkt dat ze daar toch niet meelezen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 09:11:
heb nu een punt ontvangen voor


dit mag je dus niet plaatsen, heb al 2 keer punt gekregen voor plaatsen van mijn punt :lol: gekkenwerk
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 09:11:
anders hoeft er niet geklikt te worden


is niet altijd vloppen hoor :no: ben ik inmiddels wel achter :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 09:16:
niet altijd vloppen hoor ben ik inmiddels wel achter


geen idee ... de betrokken persoon is verbannen :/ ...
Waarschuw beheerder
donateur
het zonnetje schijnt :woep:
hoelaat is gij klaar?
Waarschuw beheerder
geen idee :/ .. enige domper van de dag :/ ... na werktijd vergaderen :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 09:34:
oh, dacht dat dat gisteren was


nee vandaag :/ .. al mag ik de uren wel compenseren ... ik heb zo ene hekel aan vergaderen he :/ ... niet te kort
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 09:36:
ik heb zo ene hekel aan vergaderen he


ik ook :[ vooral na werktijd :[ mijn baas doet de kwartaalmeetings altijd op vrijdag om 17.30 uur :rot: val ik bijna in slaap als ie staat te vertellen, totaal niet boeiend :nocheer: En dan nog zo'n personeelsdag op zaterdag :rot: alsof ik niks te doen heb B) Zie mijn collega's al meer dan wie dan ook, dan moet je niet aan mijn vrije zaterdag komen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 09:06:
er wil er eentje mij zooooo graag verbannen :D:D:D


Wie dan?? Naam? Pf? :devil:


Mogguh Naoom :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 09:48:
vooral na werktijd


woensdag is de enige dag dat iedereen aanwezig is :/ .. alleen ik werk dan maar tot 15uur :/ vandaar ik moet blijven :nocheer:

Uitspraak van bonaparte op woensdag 10 september 2008 om 09:48:
dan moet je niet aan mijn vrije zaterdag komen


ik hou werk en prive ook zo goed mogelijk gescheiden :yes: ... vind het verschrikkelijk die verplichtingen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 09:51:
ik hou werk en prive ook zo goed mogelijk gescheiden :yes: ... vind het verschrikkelijk die verplichtingen :/


Dan durf ik te wedden dat jij vroeger het schoolplein ook niet opging? :lol:

Gezellige onderonsjes met je medemoeders, gatverrrrrrrrrrrrrrdamme :frusty: :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 10:02:
Dan durf ik te wedden dat jij vroeger het schoolplein ook niet opging?

Gezellige onderonsjes met je medemoeders, gatverrrrrrrrrrrrrrdamme


nope :D .. scherp opgemerkt :D ... na een jaartje of 5 vroeg een wakkere moeder aan mij ... bent u de oppas ???


maar goed .. voelde mij ook niet echt op mijn gemak tussen die geitenwollesokken dweil moeders :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 10 september 2008 om 09:51:
ik hou werk en prive ook zo goed mogelijk gescheiden ... vind het verschrikkelijk die verplichtingen


ik ook, haat het :@
Uitspraak van T L C™ op woensdag 10 september 2008 om 10:02:
Gezellige onderonsjes met je medemoeders, gatverrrrrrrrrrrrrrdamme


daar moet ik al helemaaaaaaaaaaaaal niet aan denken
laatste aanpassing