omdat ikdnek te zijn
![]()
Mogguh allemaal
En iedereen een fijn weekend enzo
Wat zijn de plannen?????
morgen porno
n zondag en maandag bloemencorso Zundert
oja ... u ben de bezitter van een hobbyhaan
ben ook eens naar zoiets geweest ... maar geen idee meer waar dat was
Ik zou zeggen, fijn weekend dames en doe geen dingen die ik ook niet doe he?
wtf je hebt er 2?!?!
dat klinkt niet geheel verkeerd
veel plezier
k heb een privé hobbyhaan 24/7 beschikbaar
zoietsNee, die andere is effe uit beeld, nieuwe in beeld
misschien blijft ie wel
![]()
ik heb een privé hobbyhaan24/7 beschikbaar
keurig bezig
nee zo noem je een kostbaar iemand niet
prive hobbyhaan nee zo noem je een kostbaar iemand niet
zie foto's album van Kimmy's house warming party gisteravond, damn wat heb ik gelachen zeg
hier is het middag
n dan ook nog ruzie met het nieuwe toetsiesbord hebben
Heb je allemaal uitgevreten Joyce vh weekend?
heb je geen spierpijn Joyce??
eerst naar een punk rock/hardcore optrden volgende dag een buiten soort techno feestje daarna een jaren 90 feestje ... en daarna een iets harder techno feestje en een poging gedaan tot poelen maar dat werd niets
ik doe daar niet aan
en morgen zeker werken joyce??
uhu uhu
geen sex denk ik want dat vind joyce vies
eerst naar een punk rock/hardcore optrden volgende dag een buiten soort techno feestje daarna een jaren 90 feestje ... en daarna een iets harder techno feestje en een poging gedaan tot poelen maar dat werd niets
tuurlijk niet ik doe daar niet aan laatste aanpassing 7 september 2008 20:29
hoe gaat dat liedje van Giel Beelen ook weer.....
ow jah...... "begin de dag met een wippie"
oh nee met een dansje geloof ik
had je um gesloopt
Ow was je hobbyhaan ongesteld ofzo?
Hoe sloop je een hobbyhaan eigenlijk?
nee drukke agenda's geloof ik
hobbykip
Oh, die zit thuis op een zwembandje