Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73437x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
donateur
goede morguh :gaap: het is godver koud :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 4 september 2008 om 06:13:
goede morguh :gaap: het is godver koud :/


dat ligt aan de tijd :yes:




goedemorgen :banana:
Waarschuw beheerder
Mogguh allemaal :bye:

En iedereen een fijn weekend enzo :d

Wat zijn de plannen????? :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 5 september 2008 om 09:07:
Mogguh allemaal


Morning :bye:
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 5 september 2008 om 09:07:
Wat zijn de plannen?????


vanavond housewarming bij Kimmy, morgen porno :honger: en zondag en maandag bloemencorso Zundert :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 4 september 2008 om 14:31:
omdat ik (L) dnek te zijn :/ ;p


weer zelf denken he :P ... daar gaat het uiteraard al mis :P :D



Uitspraak van T L C™ op vrijdag 5 september 2008 om 09:07:
Mogguh allemaal :bye:

En iedereen een fijn weekend enzo :d

Wat zijn de plannen????? :cheer:


goedemorgennn iedereeeeen :D


plannen .. zometeen tas in pakken en richting het noorden :banana:


Uitspraak van bonaparte op vrijdag 5 september 2008 om 09:24:
morgen porno :honger:


pardon :O oja ... u ben de bezitter van een hobbyhaan :D (y)


Uitspraak van bonaparte op vrijdag 5 september 2008 om 09:24:
n zondag en maandag bloemencorso Zundert


ben ook eens naar zoiets geweest ... maar geen idee meer waar dat was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen, fijn weekend dames en doe geen dingen die ik ook niet doe he? o:) 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 5 september 2008 om 11:34:
oja ... u ben de bezitter van een hobbyhaan


Nieuwe hobbyhaan er bij gekregen :roflol:
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 5 september 2008 om 11:34:
ben ook eens naar zoiets geweest ... maar geen idee meer waar dat was


Ik ga pas na de corso :lol: :bier: party :woop:
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 5 september 2008 om 11:36:
Ik zou zeggen, fijn weekend dames en doe geen dingen die ik ook niet doe he?


tuuuuuuuuuuurlijk :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 5 september 2008 om 12:28:
Nieuwe hobbyhaan er bij gekregen :roflol:


wtf je hebt er 2?!?!


Uitspraak van bonaparte op vrijdag 5 september 2008 om 12:28:
Ik ga pas na de corso :lol: :bier: party :woop:


dat klinkt niet geheel verkeerd :D



veel plezier :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 5 september 2008 om 19:14:
wtf je hebt er 2?!?!


zoiets :lol: Nee, die andere is effe uit beeld, nieuwe in beeld :lol: misschien blijft ie wel :lol: (L)
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 5 september 2008 om 19:14:
dat klinkt niet geheel verkeerd


joh da is me altijd een feest daar :yes: bierbuik glijden over een rijtje hangtafels, dan weet je wel genoeg denk ik :lol:
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 5 september 2008 om 19:14:
veel plezier


joe toe :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:roflol: hobbyhaan :D blijft een leuke uitdrukking 8)

ik heb een privé hobbyhaan B) 24/7 beschikbaar :lol:
Waarschuw beheerder
goedemorgennnnnnn :cheer:


Uitspraak van bonaparte op vrijdag 5 september 2008 om 19:18:
zoiets :lol: Nee, die andere is effe uit beeld, nieuwe in beeld :lol: misschien blijft ie wel :lol: (L)


keurig bezig :D


Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 5 september 2008 om 19:52:
ik heb een privé hobbyhaan B) 24/7 beschikbaar :lol:


prive hobbyhaan :dood: nee zo noem je een kostbaar iemand niet O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 6 september 2008 om 17:18:
keurig bezig


ja ga niet van hot naar her :lol:
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 6 september 2008 om 17:18:
nee zo noem je een kostbaar iemand niet


hoe dan?


:roflol: zie foto's album van Kimmy's house warming party gisteravond, damn wat heb ik gelachen zeg :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 6 september 2008 om 17:18:
prive hobbyhaan nee zo noem je een kostbaar iemand niet


Mee eens o:)

Beetje respect voor de liefde aub (L) :lol:
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 6 september 2008 om 20:29:
zie foto's album van Kimmy's house warming party gisteravond, damn wat heb ik gelachen zeg


FF tjekken b)
Waarschuw beheerder
Mooi zooitje ongeregeld :lol: :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 6 september 2008 om 17:18:
nee zo noem je een kostbaar iemand niet


tuulk wel B) GOUDEN hobby haan B) :lol:

good evening :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 14:24:
hier is het middag


:roflol:
geloof dat ik zo es even terug naar bed ga en opnieuw opsta wahahahahaha misschien dat het dan beter gaat

evening pff tis hier ook middag schat :lol: good afternoon dus :roflol:


*edit*
en dan ook nog ruzie met het nieuwe toetsiesbord hebben :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja :D we hebben sinds deze week een ander toetsenbord en muis pfff wat een ge***
ik typ blind maar de toetsen zijn in een boog geplaatst en daardoor zijn de onderste toetsen groter ..........dus zit ik af en toe helemaal er naast :D
en de muis.........opeens staat er een vergrootglas in beeld :D weet ik weer niet waar ik op gedrukt heb :lol:
Waarschuw beheerder
das een paar dagen joh :yes:
Waarschuw beheerder
halleluja :rot: wat een weekend hihi


iedereen het naar de zin gehad ??? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 7 september 2008 om 19:11:
halleluja wat een weekend hihi


iedereen het naar de zin gehad ???


:yes:

jij ook zo te zien :P:P:P 8)
Waarschuw beheerder
zo af en toe weet ik nog wel hoe het moet idd :P :D


was er weer eentje voor de boeken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 7 september 2008 om 19:11:
iedereen het naar de zin gehad ???


:d Behoorlijk ja :cheer:

Moest alleen nooit geen eind meer aan komen :[


:nosmile:

Uitspraak van VageJetje op zondag 7 september 2008 om 19:41:
was er weer eentje voor de boeken


Same here, dat worden bestsellers :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 19:43:
Same here, dat worden bestsellers :bounce:


ik zie de euro's al rollen :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 7 september 2008 om 19:47:
ik zie de euro's al rollen


Ik zie ze mezelf al uitgeven b)

Heb je allemaal uitgevreten Joyce vh weekend? :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 20:21:
Heb je allemaal uitgevreten Joyce vh weekend?


geen sex denk ik O:) want dat vind joyce vies O:)



:roflol:
heb je geen spierpijn Joyce?? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 20:21:
Heb je allemaal uitgevreten Joyce vh weekend? :d


eerst naar een punk rock/hardcore optrden volgende dag een buiten soort techno feestje daarna een jaren 90 feestje ... en daarna een iets harder techno feestje en een poging gedaan tot poelen maar dat werd niets :P


Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 7 september 2008 om 20:23:
heb je geen spierpijn Joyce?? :D


tuurlijk niet :D ik doe daar niet aan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 7 september 2008 om 20:28:
eerst naar een punk rock/hardcore optrden volgende dag een buiten soort techno feestje daarna een jaren 90 feestje ... en daarna een iets harder techno feestje en een poging gedaan tot poelen maar dat werd niets


feestmarathon de geksteng :cheer: :D

en morgen zeker werken joyce?? :D
Uitspraak van VageJetje op zondag 7 september 2008 om 20:28:
ik doe daar niet aan


uhu uhu O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 7 september 2008 om 20:34:
wat een slechte gedachte ... en dat op zondag


8):bloos:
hoe gaat dat liedje van Giel Beelen ook weer.....

ow jah...... "begin de dag met een wippie" O:)





oh nee :D met een dansje geloof ik O:) :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 7 september 2008 om 20:23:
geen sex denk ik want dat vind joyce vies


Vies is nog altijd lekker o:) :d


Uitspraak van VageJetje op zondag 7 september 2008 om 20:28:
eerst naar een punk rock/hardcore optrden volgende dag een buiten soort techno feestje daarna een jaren 90 feestje ... en daarna een iets harder techno feestje en een poging gedaan tot poelen maar dat werd niets


Hmmmm, aardig druk geweest dus? b) :lol:


Uitspraak van VageJetje op zondag 7 september 2008 om 20:28:
tuurlijk niet ik doe daar niet aan laatste aanpassing 7 september 2008 20:29


Neej ik ook niet, gatver, het idee alleen al, sex , jak bah vies :dood:


Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 7 september 2008 om 20:38:
hoe gaat dat liedje van Giel Beelen ook weer.....

ow jah...... "begin de dag met een wippie"





oh nee met een dansje geloof ik


A dirty mind is a joy forever Piaatje :cheer: :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 21:12:
wel te weinig sex


Ow was je hobbyhaan ongesteld ofzo? :x :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 21:23:
Ow was je hobbyhaan ongesteld ofzo?


nee drukke agenda's geloof ik :lol:
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 21:26:
Hoe sloop je een hobbyhaan eigenlijk?


maat van mij ging op vakantie met zijn hobbykip, vraagt er iemand zaterdag aan hem hoe is het met haar, waar is ze nu? Oh, die zit thuis op een zwembandje :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 21:28:
nee drukke agenda's geloof ik


Agenda's nog wel :o


Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 21:28:
hobbykip


OMG :x


Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 21:28:
Oh, die zit thuis op een zwembandje


Hoezo? Had ze persdrang ofzo? Moest ze bevallen? :roflol: :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 21:29:
Agenda's nog wel


:yes: alleen gisteravond gezien :nocheer:
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 21:29:
Hoezo? Had ze persdrang ofzo? Moest ze bevallen?


duhhhhhhhhhhh :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 7 september 2008 om 21:31:
alleen gisteravond gezien


Ahhh meissie toch :aai:

Dan maar beter een lief vriendje zonder dubbele agenda's die gewoon het hele weekend tijd voor je heeft wahoeoeoeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bounce: 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 7 september 2008 om 21:35:
Dan maar beter een lief vriendje zonder dubbele agenda's die gewoon het hele weekend tijd voor je heeft wahoeoeoeeeeeeeeeeeeeeeeeee


zal het hem eens voorstellen :lol: nee, ligt aan mij, had al zoveel dingen staan :lol: