Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73398x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee joyce :D ook wakker? :D
Waarschuw beheerder
jah zeker :) ... vakantie de gekste :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 1 september 2008 om 12:00:
vakantie de gekste


ow lekker :D ga je nog wat doen?


*godver schrik me de pleuris :D .................1e maandag van de maand he :lol:
normaal ben ik niet thuis :D maar wist niet dat dat loeiding hier zo dicht in de buurt was :lol: *
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 1 september 2008 om 12:01:
normaal ben ik niet thuis maar wist niet dat dat loeiding hier zo dicht in de buurt was


:roflol:
Waarschuw beheerder
hahahahahaha Mir zit me niet uit te lachen jah :[

ik zat net stijf op mijn stoel :lol:
Waarschuw beheerder
:D altijd leuk zulke momenten :lol:
Waarschuw beheerder
hahahahahahahahaha gekkie :D
volgens mij zitten wij hier op zo'n punt waar ergens een sirene in de buurt hangt maar je hoort ook nog 2 andere sirene's in de aangrenzende woonwijken die ook afgaan..............

een grote pokkeherrie dus :D
ben blij dak niet in bed lag :lol:
Waarschuw beheerder
heb zo een ding nog geen 30 meter van mij vandaan staan :lol:
Waarschuw beheerder
Ik hoor dat ding nooit hier :no:
Waarschuw beheerder
oh bij uwv zat er eentje tegen het gebouw aan :D op de 8ste verdieping..........waar ik werkte :D
leuk man :D zit je aan de telefoon................ :roflol:
ken je die reclame van de kvk over dat klanten contact center met die vliegtuigen? :D


zo iets dus :roflol:


ik was hier vandaag alleen niet op bedacht :D dus werd een beetje overvallen door die pokkeherrie :D
Waarschuw beheerder
goedemorgen harde werkers :P :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
mogguh!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 2 september 2008 om 07:43:
goedemorgen harde werkers


Goedemorgen :gaap: lekker niet hard werken vandaag :woop:
Waarschuw beheerder
Mogguh :bye:

Is het al weekend? :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 2 september 2008 om 13:09:
3 nachtjes te lang kulleke


tis ook nie gauw goed bij jou hè :lol:
Waarschuw beheerder
goed ievening :P :bye:

yups mir :D ik was al weer gaan werken B)
Waarschuw beheerder
hey :[ speel jij soms met Erik onder een hoedje of zo? 8) die zei vanmorgen het zelfde :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 2 september 2008 om 20:33:
speel jij soms met Erik onder een hoedje of zo? die zei vanmorgen het zelfde


B) eensgezind noemen ze dat
Waarschuw beheerder
hehehehehe
eigenwijs................das mijn 2e naam O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 2 september 2008 om 21:00:
eigenwijs................das mijn 2e naam


mijnes ook hoor, krijg ook genoeg op mijn donder :loL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 2 september 2008 om 21:04:
mijnes ook hoor, krijg ook genoeg op mijn donder


:roflol: kijk lijken we toch een beetje op elkaar :D

kreeg vandaag aardig wat kommentaar op het werk :D
ik loop altijd op naaldhakken........maar droeg vandaag dus (omdat ik mijn rug niet vertrouw en mijn been niet) op gympies.............:lol:

ik heet dus nu smurf :lol: ze hebben dus nu pas door hoe klein ik ben hahahahahaha jah 10 cm minder aan hak scheelt een boel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 2 september 2008 om 21:10:
kijk lijken we toch een beetje op elkaar


tuurlijk wel maar ik weet ook dat het niet goed is. Afgelopen winter ben ik 3 keer ziek geweest, schaamde mijn ogen uit mijn kop toen ik voor de 3e keer op bed lag, maarja kwam ook wel voort uit niet uitzieken van vorige keren. Dat is dan wel de tol die je betaalt.
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 2 september 2008 om 21:10:
hebben dus nu pas door hoe klein ik ben hahahahahaha jah 10 cm minder aan hak scheelt een boel


hoe groot ben jij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 2 september 2008 om 21:22:
begin jij ook al hahahahahahahaha


kwam als eerste in mij op :lol: en ik heb geen blad voor mijn mond :p
Waarschuw beheerder
Goeieeeeeeeeeeeeemorgen :bye:


Het is woensdaggggg :woep:
Waarschuw beheerder
moguhhh pijpelotjes :bye:

is het al 20 Sept. :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 3 september 2008 om 10:47:
Sporthallenzuid yeahhhh


Oja, das ook gaaf, ik ga die avond eten en stappen met een vriendin dus helaas sla weer over :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
morguh ray :bye:

ALLE foto's staan nu EINDELIJK in mn album :cheer:
Waarschuw beheerder
Goedemorgennnn deze morgennn :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
goede morguh :banana:

lekker aant genieten van je vrije tijd? :9
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeeeee piepeltjuhs (K)

rustig hier vandaag :D scheelt weer een boel leeswerk B)

Mir :D was vandaag denk ik mijn laatste dag als smurf B) morgen weer gewoon mijn heels aan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 3 september 2008 om 12:31:
jij weer een vent dan?


haar vent bedoelde ik. Ik ...............eh...........hang er nog wat tussenin :lol: maar dan nog, hij mag niet mee :roflol:
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 3 september 2008 om 20:38:
morgen weer gewoon mijn heels aan


(Y)