Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73151x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 28 augustus 2008 om 13:38:
ga jij ff verder slapen tam


Laat je me dan verder met rust als ik droom? :9 :lol:
Waarschuw beheerder
WOWWWWWWWWWWWWWWWW ik open het topic, zie die eitjes :honger: en krijg er zoooooo'n zin in
Waarschuw beheerder
prettig weekend iedereeen :bye:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 28 augustus 2008 om 14:01:
WOWWWWWWWWWWWWWWWW ik open het topic, zie die eitjes en krijg er zoooooo'n zin in


Idd heb ook honger als een paard!

Wat ga ik es eten? :( iemand suggesties?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 14:08:
prettig weekend iedereeen


Jij ook :bye:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 augustus 2008 om 14:12:
iemand suggesties?


kijk eens naar boven :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 28 augustus 2008 om 14:16:
kijk eens naar boven


Teveel moeite haha damn.. lijkt me trouwens wel een priegelwerkje :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 28 augustus 2008 om 14:16:
Jij ook :bye:


:( ... justin heeft mijn bankpasje nog :(


die is 15.15uur van school vrij ... en dan hopen dat hij om 15.45 thuis is :(


soms he :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 augustus 2008 om 14:16:
lijkt me trouwens wel een priegelwerkje


:no: valt mee
Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 14:19:
justin heeft mijn bankpasje nog


:no: dat schiet op
Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 14:19:
soms he


tja, aan wie ligt het?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 28 augustus 2008 om 14:20:
tja, aan wie ligt het?


aan mij :D ik vraag hem niet terug :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 14:21:
aan mij ik vraag hem niet terug


Mooi zo, scheelt weer een pak slaag voor hem :roflol:
Waarschuw beheerder
:D ... pasje in bezit :cheer:



ben er vandoooooor :bye:
Waarschuw beheerder
Gelijk rustig hier :lol:
Waarschuw beheerder
goedemorgennnn :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 28 augustus 2008 om 09:30:
Ik kom net dit tegen:
https://partyflock.nl/party/132370:Turn_up_the_Bass


daar krijgen wij flyers van op ML maar die site deed het nog niet
maar daar wil ik wel heel graag heen

de classiscs tent op ML was EEN an al TURN UP THE BASS :respect:
heb me daar uitstekend vermaakt :D


goeie dag trouwens 8)

*Hatsjoeeeeeeeeeeeee* *kuch*
verder gaat het wel goed met me 8)
Waarschuw beheerder
Godver, had net zowat ruzie met een wijf :lol:

Ga effe boodschappen doen, staat er een loei van een mercedes moeilijk te doen achteruit vooruit op het kruispunt, ik parkeer hem in de hoek. Stapt dat wijf uit, handen in de zij :@ "dat is mijn plek ik wil daar parkeren" :@
Ik zeg "daarom hoef je nog niet zo chagerijnig te doen, dat kan ik niet weten met je gedraai en als je denkt zo'n auto te moeten rijden leer dan eerst eens rijden" :[

Hoppaaa deur dichtgegooid en winkel in gegaan :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 29 augustus 2008 om 14:29:
Godver, had net zowat ruzie met een wijf

Ga effe boodschappen doen, staat er een loei van een mercedes moeilijk te doen achteruit vooruit op het kruispunt, ik parkeer hem in de hoek. Stapt dat wijf uit, handen in de zij "dat is mijn plek ik wil daar parkeren"
Ik zeg "daarom hoef je nog niet zo chagerijnig te doen, dat kan ik niet weten met je gedraai en als je denkt zo'n auto te moeten rijden leer dan eerst eens rijden"

Hoppaaa deur dichtgegooid en winkel in gegaan


:roflol:
waaaaaaaaaaaaaaahahahahahahah
Mir je maakt mijn hele dag weer goed woehahahahahaha geweldig :D
Waarschuw beheerder
donateur
morguh :woep:

vage hoop dat je een dikke kater hebt :D :hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 30 augustus 2008 om 12:38:
vage hoop dat je een dikke kater hebt


en bedankt :lol: dat zal ze op prijs stellen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 30 augustus 2008 om 12:38:
vage hoop dat je een dikke kater hebt :D :hug:


heb relax gedaan ... om alsnog wakker te worden met een kater :/ maar dat hoort er bij :P :D

bedankt voor je smsje :lief:
Waarschuw beheerder
:gaap: ik ga maar eens naar het strand :gaap: slaap daar wel verder :lol: :z
Waarschuw beheerder
:bye: meiden

zon schijnt yeahhhh
zo lkkr ontbijten in de tuin en lkkr relaxen en vanmiddag al de bbq aanzetten en wijntje erbij 8)

En denk zo maar voor de 3e erop :banana:

jullie leuke dingen doen?


Uitspraak van bonaparte op zondag 31 augustus 2008 om 08:41:
ik ga maar eens naar het strand


topless bruine titN :woep:

enjoy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 31 augustus 2008 om 10:32:
jullie leuke dingen doen?


*kijkt jaloers naar het zonnetje........Mir zit op het strand Reefbeessie zit aan de bbq...........* :[

ach :D ben niet de enige die zich niet lekkah voelt :D Joyce heeft een kater B)
Waarschuw beheerder
eyyy
niet lkkr voelen is (N)

arme meiden :aai:

de rose bier en vlees en salade doet me goed 8) :p

ppff had ik wel ff nodig.
Heb 2 weken achter elkaar gewerkt zonder weekend en zeker 120 uur gewerkt :rot:
Dus mag wel ff bijkomen :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 31 augustus 2008 om 17:03:
Heb 2 weken achter elkaar gewerkt zonder weekend en zeker 120 uur gewerkt


:aai: goed bezig jij :D werd dan idd tijd voor een heel relaxt weekend :) het is je gegund hoor 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 31 augustus 2008 om 17:03:
Heb 2 weken achter elkaar gewerkt zonder weekend en zeker 120 uur gewerkt :rot:


:aai: wat zielig nou voor .... Larissa :P :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 30 augustus 2008 om 23:18:
heb relax gedaan ... om alsnog wakker te worden met een kater :/ maar dat hoort er bij :P :D


heb ook relext gedaan :o en geen kater :cheer:





Uitspraak van VageJetje op zaterdag 30 augustus 2008 om 23:18:
bedankt voor je smsje :lief:


you now ;) kom vd week wel ff langs waaien ;)


Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 31 augustus 2008 om 10:32:
jullie leuke dingen doen?


laat mn nest uit gekomen :z daarna relext de tijd genomen wakker te worden :gaap: en eind middag ff op visite geweest :woep:
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 31 augustus 2008 om 17:03:
de rose bier


dat wil ik nog steeds eens proeven :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 31 augustus 2008 om 22:28:
dat wil ik nog steeds eens proeven


:yes:
ben ook heel nieuwschierig naar dat rosebier :D
is dat zoet of zo??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 1 september 2008 om 08:26:
is dat zoet of zo??


ik heb geen idee ;p ik weet alleen mensen die geen bier lusten dat wel erg lekker vinden :O


goede morguh :gaap:
Waarschuw beheerder
hey mirke :D

ik is nog thuis :( bezig met nog ziek zijn :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 1 september 2008 om 10:25:
Beterschapjes iig


tenk joe :)

mijn rug doet vervelend :( en het gaat al beter :yes: maar moest nog een dag uitzieken voor mijn manneke.....dus jah dan luuster ik maar braaf he :)

Met die rug is altijd zo kl*** :-/ dat kan altijd van de ene dag op de andere dag ook zo over zijn.
Dus ik verwacht (en wil :[ ) dat het morgen gewoon over is :) klaar :P afelopen met dat gezeik :lol:
Waarschuw beheerder
Rustig aan doe jij :[ en niks forceren B)
Waarschuw beheerder
Hup je bed in :p
Waarschuw beheerder
goedemorgen iedereeeeeen :)