Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73032x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 23:34:
... geen tijd voor ...


nee, slapen is lekkerder dan bidden en dat ga ik dus doen, weltrusten :bye:
Waarschuw beheerder
goedemorgen deze morgen :) ...


ben jij weer vroeg joh :O .. geen gewoonte van maken he :D
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat zeker niet :no: maar pris(L) lust ook wel eens een bakkie thee in de ochtend ;)
Waarschuw beheerder
ik sta nog steeds alleen op :nocheer: .. ik maak Justin wel wakker .. maar die blijft gewoon in zijn bed rotten :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
morrie :bye: nou kheb nog geen traan gelaten hoor :O ps ik hou van je ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:27:
morrie nou kheb nog geen traan gelaten hoor ps ik hou van je


:O ... miss ben ik dan wel een mietje ofzo :/ ... vrij in het begin vind ik het toch zeker een tranentrekker :O
Waarschuw beheerder
maar heb je hem al uitgelezen dan ??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:25:
k sta nog steeds alleen op :nocheer: .. ik maak Justin wel wakker .. maar die blijft gewoon in zijn bed rotten :nocheer:


:aai: ook als je zegt kom jij eruit zet ik een kopje thee voor jou? O:)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:27:
nou kheb nog geen traan gelaten hoor :O ps ik hou van je ;)


ongevoelig mens ben je ook 8) ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 23:14:
zal vast iets vies zijn


Nah vies wil ik het niet bepaald noemen (L) :kwijl:

Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:23:
maar pris lust ook wel eens een bakkie thee in de ochtend


Ik ga er ook al jaren trouw mee uit hoor, deed mijn moeder vroeger ook altijd :yes:
Zou me zelfs schuldig voelen als ik zou blijven liggen denk ik :bloos:


Goeiemorgen allemaal :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:30:
ook als je zegt kom jij eruit zet ik een kopje thee voor jou?


dan kan het kopje thee gewoon koud worden :D

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:39:
Nah vies wil ik het niet bepaald noemen


:O
 
Waarschuw beheerder
donateur
nee nog niet uitgelezen, maar ik d8 omdat jij zei dat t begin een tranentrekker was...

mjah miss ben ik dan idd ongevoelig :nocheer: ;P of ben ik gewoon nog niet bij t stukje wat jij bedoeld O:)
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen Joyce, je mond staat open o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:45:
of ben ik gewoon nog niet bij t stukje wat jij bedoeld


vast wel :D ... das nog in het begin ... voordat ze naar de karaoke bar gaat :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:41:
dan kan het kopje thee gewoon koud worden :D


ach die van pris (L) staat ook nog half vol op het aanrecht hoor ;p


Uitspraak van T L C™ op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:39:
Zou me zelfs schuldig voelen als ik zou blijven liggen denk ik :bloos:


schuldig voel ik me niet :no: ze is (bijna) 13 dus voor haar zelf zorgen kan ze heel goed (Y)
enne vaak is het gezelliger als ik gewoon blijf liggen als dat ik eruit kom :o ;p
smeer wel altijd haar brood en maak drinken :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:47:
enne vaak is het gezelliger als ik gewoon blijf liggen als dat ik eruit kom


:lol: ... het zonnestraaltje in de morgen :lief:
 
Waarschuw beheerder
donateur
zie je wel... ik ben gewoon te ongeduldig :roflol: ben nl volgens mij bijna bij dat stukje wat jij bedoeld 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:49:
het zonnestraaltje in de morgen :lief:


lijkt toch meer op een donderwolk in de morgen :o (L) ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:51:
ik ben gewoon te ongeduldig


ach joh ... kreeg al tranen bij het openen van het pakket :lol:


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:53:
lijkt toch meer op een donderwolk in de morgen


een schattig donderwolkje dan :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:47:
schuldig voel ik me niet ze is (bijna) 13 dus voor haar zelf zorgen kan ze heel goed


Dat is hier ook zo hoor, Steffy gaat haar eigen gang wel min of meer, maar Zoë heeft zeker nog wel wat meer aandacht nodig :lol:


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:47:
enne vaak is het gezelliger als ik gewoon blijf liggen als dat ik eruit kom


Ik heb een geweldige nep-glimlach en kan goed toneelspelen als het moet o:)


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 26 augustus 2008 om 08:53:
lijkt toch meer op een donderwolk in de morgen


Echt he :roflol:
Ochtendhumeurtjes de gekstuh :rot:

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 26 augustus 2008 om 09:19:
Goedemorgen


Mogguh kulleke :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 26 augustus 2008 om 09:29:
Ik heb een geweldige nep-glimlach en kan goed toneelspelen als het moet


:D .. geen last van :D .. ben gewoon aanspreekbaar in de morgen :D maar zeik me hoofd niet daar wordt ik wel vervelend van :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 09:08:
een schattig donderwolkje dan :lief:


spreek je wel als ze een week bij je is geweest :lol:


Uitspraak van T L C™ op dinsdag 26 augustus 2008 om 09:29:
Ik heb een geweldige nep-glimlach en kan goed toneelspelen als het moet o:)


leer dat pris (L) ook ff O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 26 augustus 2008 om 09:41:
spreek je wel als ze een week bij je is geweest


:| heeft zij hetzelfde als jij ?? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 09:48:
:| heeft zij hetzelfde als jij ?? :|


ik ben toch altijd te genieten in de ochtend O:)
Waarschuw beheerder
:| zo moeder zo dochter :|



och O:) dat sla ik er wel uit die week O:)
Waarschuw beheerder
^&$*%^&(#(*$)&#*($^*(^*()#^&*@%^%&*)$ en jah hoooorrrrrrrr strontttttttt misselijk ^&*(#^&)#^&*()%^&*)%
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 10:10:
:| zo moeder zo dochter :|


dat dan weer wel (L) ;p


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 10:22:
^&$*%^&(#(*$)&#*($^*(^*()#^&*@%^%&*)$ en jah hoooorrrrrrrr strontttttttt misselijk ^&*(#^&)#^&*()%^&*)%


adem in adem uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 26 augustus 2008 om 13:47:
adem in adem uit


echt de tering ...


en nog niet op de helft :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 10:22:
*%^&(#(*$)&#*($^*(^*()#^&*@%^%&*)$ en jah hoooorrrrrrrr strontttttttt misselijk ^&*(#^&)#^&*()%^&*)%


welluk? :S
Waarschuw beheerder
poep misselijk :D ... maar heb in en uit geademt .. moest van naoom .. nu gaat al beter :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jetje ik wil je helemaal volblaffen....
Waarschuw beheerder
daar komt het trom geroffel .. ratatatatatatatatatatata :woep:



poef ... your dead O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RATATAA!! op dinsdag 26 augustus 2008 om 14:11:
Jetje ik wil je helemaal volblaffen....


:o :o Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :roflol: :roflol:


Blaf blaf rarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :dood:
Waarschuw beheerder
ik ga er maar van naar huis vluchten :nocheer: ...



hihi als ik ff meezit voor mezelf :P :D .. kan ik deze week nog beginnen met rijlessen :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 16:31:
ik ga er maar van naar huis vluchten ...


Groot gelijk, voordat je helemaal volgeblaft bent :vaag:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 26 augustus 2008 om 16:31:
hihi als ik ff meezit voor mezelf .. kan ik deze week nog beginnen met rijlessen


Mooi zo, tijd om ramen en deuren te sluiten dus (L) :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 26 augustus 2008 om 16:38:
tijd om ramen en deuren te sluiten dus


8) en niet op straat te zijn op gezette tijden O:) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 26 augustus 2008 om 22:41:
en niet op straat te zijn op gezette tijden


ze moet gewoon doorgeven hoe laat ze rijdt B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 26 augustus 2008 om 22:53:
ze moet gewoon doorgeven hoe laat ze rijdt


jah graag :D liefs wel :lol: en welke kant ze op gaat :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 26 augustus 2008 om 23:04:
en welke kant ze op gaat


dat vooral, maar ik maak me niet druk, die komt hier niet :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 26 augustus 2008 om 23:05:
dat vooral, maar ik maak me niet druk, die komt hier niet


:roflol: nee dat denk ik ook niet :D
Waarschuw beheerder
tssssssss ... nou jaaaaah zeg :nocheer: ...
Waarschuw beheerder
donateur
goede morguh :woep:

mam mam mam joyce belde net :o die ging gewoon zingen voor mij :| :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 27 augustus 2008 om 08:00:
die ging gewoon zingen voor mij


dat heb je met die multitalenten 8)



13 de tering man :nocheer: .. tijd gaat snel :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 08:30:
13 de tering man :nocheer: .. tijd gaat snel :nocheer:


als je mij vraagd soms te snel :x vooral die bek die mee groeit ;p

ray-tje :bye:
laatste aanpassing