k sta nog steeds alleen op.. ik maak Justin wel wakker .. maar die blijft gewoon in zijn bed rotten
nou kheb nog geen traan gelaten hoorps ik hou van je
zal vast iets vies zijn
maar pris lust ook wel eens een bakkie thee in de ochtend
dan kan het kopje thee gewoon koud worden
Zou me zelfs schuldig voelen als ik zou blijven liggen denk ik
schuldig voel ik me niet ze is (bijna) 13 dus voor haar zelf zorgen kan ze heel goed
enne vaak is het gezelliger als ik gewoon blijf liggen als dat ik eruit kom
lijkt toch meer op een donderwolk in de morgen
Goedemorgen
ik ga er maar van naar huis vluchten ...
hihi als ik ff meezit voor mezelf .. kan ik deze week nog beginnen met rijlessen
en niet op straat te zijn op gezette tijden
en welke kant ze op gaat
nee dat denk ik ook niet