Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73083x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 27 augustus 2008 om 08:54:
als je mij vraagd soms te snel vooral die bek die mee groeit


:Lol: jah tof :D .. had gisteren weer een sterk staaltje kinderwerk :lol: .. schitterend :D
Waarschuw beheerder
http://www.bndestem.nl/regio/breda/3615504/Markt-Breda-te-klein-voor-muziekfeest.ece

:rot: ben ik effe blij dat ik thuis gebleven ben :rot:

Goedemorgen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 27 augustus 2008 om 09:15:
http://www.bndestem.nl/regio/breda/3615504/Markt-B­reda-te-klein-voor-muziekfeest.ece

ben ik effe blij dat ik thuis gebleven ben


dat is niet tof om tussen te staan idd :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 09:19:
dat is niet tof om tussen te staan idd


Dat vermoeden had ik al vantevoren, vandaar dat ik niet ben gegaan :no: Is altijd zo daar, toen Tiëste draaide ook al. Eigenwijze knakkers daar, niet één ambtenaar die het snapt, elke normale burger wel :yes: :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 27 augustus 2008 om 09:28:
Eigenwijze knakkers daar, niet één ambtenaar die het snapt, elke normale burger wel


amtenaren zijn ook niet gemaakt om te denken :no: ... die voeren alleen opdrachten uit .. schandknaapjes zijn dat :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 09:45:
die voeren alleen opdrachten uit .. schandknaapjes zijn dat


Klopt :yes:
Waarschuw beheerder
je zou toch maar de laatste dag werken ... en daarna vakantie hebben :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 10:00:
je zou toch maar de laatste dag werken ... en daarna vakantie hebben


:lol: ja jij wel ja :lol: Ik nog 4 weken werken en dan ook 1,5 week vakantie :cheer: lekker weekje bootje varen :z :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 27 augustus 2008 om 10:01:
ja jij wel ja


heerlijk ... Egon ook vrij ... goed geregeld :woep:

Uitspraak van bonaparte op woensdag 27 augustus 2008 om 10:01:
lekker weekje bootje varen


ben benieuwd hoe dat is :yes: .. lijkt mij wel wat :yes: .. mits het niet alleen op de boot hangen betekend .. actie is een must dan
Waarschuw beheerder
Je hebt de verkeerde voor, dat was ik nl.


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 10:06:
heerlijk ... Egon ook vrij ... goed geregeld


Nou niet heel de week in bed gaan liggen hè :lol:
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 10:06:
mits het niet alleen op de boot hangen betekend .. actie is een must dan


Bepaalt de groep met de kapitein en er is van alles te zien en te doen :yes: Je vaart van plaats naar plaats
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 27 augustus 2008 om 10:12:
Nou niet heel de week in bed gaan liggen hè


nee dat zeker niet :D

Uitspraak van bonaparte op woensdag 27 augustus 2008 om 10:12:
Je vaart van plaats naar plaats


is best lang als je niets hoeft te doen op zo een boot :yes: ... maar gezien type boot :P :D wordt je aan het werk gezet :P :D
 
Waarschuw beheerder
Mogguh :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 10:14:
is best lang als je niets hoeft te doen op zo een boot


Nee hoor, valt reuze mee. Als in een hotel zit lig je ook op je eigen bedje aan het zwembad :lol: de boot verkast nog overdag dus je uitzicht verandert :lol:
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 10:14:
wordt je aan het werk gezet


alleen maar goed :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 27 augustus 2008 om 10:33:
Als in een hotel zit lig je ook op je eigen bedje aan het zwembad


zou niets voor mij zijn :no: ... zou me stierlijk vervelen en daardoor kan ik best vervelend worden :P :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 10:41:
zou niets voor mij zijn ... zou me stierlijk vervelen en daardoor kan ik best vervelend worden


vorig jaar gedaan, ik verveel me nooit omdat ik boeken verslind bij de vleet :lol: Betaal soms gewoon overgewicht voor de boeken :roflol: minimaal 1 per dag B)
Waarschuw beheerder
ik zou dan niet kunnen :no: ... wil bewegen dingen zien :yes: .. lamlendig hangen kan ik ook in NL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 27 augustus 2008 om 11:25:
.. lamlendig hangen kan ik ook in NL


Is toch anders, lekker zonnetje, borreltje er bij :lol: lekker eten, beetje wandelen, kortom genieten.

Maar dit jaar letterlijk het roer om :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 27 augustus 2008 om 11:38:
Maar dit jaar letterlijk het roer om


lekker is dat ... mooi programma ook trouwens :P
Waarschuw beheerder
dat geloof ik ook wel :D ...
Waarschuw beheerder
echooooooooooooooooooo :p
Waarschuw beheerder
goedemoguhhh B)
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen allemaal :bye:

Ik heb van Naomi gedroomd vannacht :bloos: :lol:
Waarschuw beheerder
wat een nachtmerrie moet dat geweest zijn :rot: ... ik zou meteen een week van slag zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 08:34:
wat een nachtmerrie moet dat geweest zijn ... ik zou meteen een week van slag zijn


:o :lol:
Ik zit anders vrij relaxed aan de koffie :d


Misschien was het een voorspellende droom? :|
Waarschuw beheerder
wat heb je gedroomd dan ??? :D


Uitspraak van T L C™ op donderdag 28 augustus 2008 om 08:36:
Ik zit anders vrij relaxed aan de koffie


goed plan idd ... op naar nummer 2 :woep:
 
Waarschuw beheerder
Morguh :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 08:37:
wat heb je gedroomd dan ???


Ze ging naar zwangerschaps-yoga zei ze? :x :|

:roflol:

Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 08:37:
goed plan idd ... op naar nummer 2


Jep, ik pak ook nog een bakkie b)

En dan lekker onder de zonnebank b)

Joyce nog leuke plannen voor het weekend? :d


Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 augustus 2008 om 08:38:
Morguh


Murning :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 augustus 2008 om 08:38:
Morguh :bier:


goedemorgen

Uitspraak van T L C™ op donderdag 28 augustus 2008 om 08:40:
Ze ging naar zwangerschaps-yoga zei ze? :x :|


:S ... als dat voorspellend is .. vreet ik me schoenzool op :Lol:

Uitspraak van T L C™ op donderdag 28 augustus 2008 om 08:40:
Joyce nog leuke plannen voor het weekend? :d


geen idee :D vanmiddag in iedergeval naar het hoge noorden en verder zie ik het wel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 08:44:
als dat voorspellend is .. vreet ik me schoenzool op


Ja nou ja, ik heb er wel vaker last van :x Dus misschien wel handig om alvast de peper en zout klaar te zetten?
Voor die schoenzool? :lol:


Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 08:44:
geen idee vanmiddag in iedergeval naar het hoge noorden en verder zie ik het wel


Lekker naar Grunn, naar de liefduhhhhhhhhhh :cheer: (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 28 augustus 2008 om 08:55:
Dus misschien wel handig om alvast de peper en zout klaar te zetten?
Voor die schoenzool? :lol:


:roflol: ik zeg nix .. ik denk alleen gevulde eieren :Lol:

Uitspraak van T L C™ op donderdag 28 augustus 2008 om 08:55:
Lekker naar Grunn, naar de liefduhhhhhhhhhh :cheer: (L)


:lief: :cheer: :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 08:57:
ik zeg nix .. ik denk alleen gevulde eieren


Ja een gevuld ei ben je dan sws :x *Proest* :roflol:

Sorry Naoom (L)
 
Waarschuw beheerder
donateur
de meeste dromen zijn bedrog zeggen ze toch? ;)
Waarschuw beheerder
ik denk als ze dit leest ze al spontaan een wegtrekker krijgt :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 augustus 2008 om 09:18:
de meeste dromen zijn bedrog zeggen ze toch?


die van mij wel ja :yes:

Goedemorgen :gaap: zo dan, mega geslapen zeg!! Niet 1 keer wakker :z
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 augustus 2008 om 09:18:
de meeste dromen zijn bedrog zeggen ze toch?


Hmmmm, die van mij is anders wel uitgekomen? ;) :p


Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 09:22:
ik denk als ze dit leest ze al spontaan een wegtrekker krijgt


Ik weet het wel zeker :roflol:
Maargoed, wilde het jullie niet onthouden jwt o:)


Uitspraak van bonaparte op donderdag 28 augustus 2008 om 09:23:
die van mij wel ja


Die van mij dus niet :[


Ik kom net dit tegen:
https://partyflock.nl/party/132370:Turn_up_the_Bass


Nu ben ik wel heel erg nieuwschierig, en wat een combi :kwijl: (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 28 augustus 2008 om 09:30:
Nu ben ik wel heel erg nieuwschierig, en wat een combi


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 28 augustus 2008 om 09:30:
https://partyflock.nl/party/132370:Turn_up_the_Bass.html


Nu ben ik wel heel erg nieuwschierig, en wat een combi :kwijl: (L)


idd ... ff in de gaten houden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 28 augustus 2008 om 09:43:
ff in de gaten houden


Zeker, ben echt superbenieuwd wat dat gaat worden :d:d
Waarschuw beheerder
ook goedemorgen :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik rol van mn stoel hier :roflol:

goede middag :woep:
Waarschuw beheerder
nahh wat gek nou :\ :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 28 augustus 2008 om 12:57:
ik rol van mn stoel hier


Jij wij misschien ook wel over 9 maanden :x :lol: :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 28 augustus 2008 om 13:32:
wij misschien ook wel over 9 maanden


8 kan ook toch? :lol: