Partyflock
 
Forumonderwerp · 1007381
3360x bekeken
 
Waarschuw beheerder
wat is je snelste tijd van 0 tot 100km per uur?,en in wat voor auto?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 09:08:
onze Red Corvette is niet bekend met het fenomeen koppel en versnellingsbak verhoudingen ( aangezien de meeste wrc 's max 200 kmh redden afhankelijk van de versnellingsbak )


Tja, hij is zijn Corvette gewend O:) ;p
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 mei 2008 om 09:24:
Tja, hij is zijn Corvette gewend


zolang het geen Callaway versie is wordt ik niet blij :P (geintje)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

Deze is wat brutaler afgesteld als die B groep S4 dingetje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 09:08:
onze Red Corvette is niet bekend met het fenomeen koppel en versnellingsbak verhoudingen ( aangezien de meeste wrc 's max 200 kmh redden afhankelijk van de versnellingsbak )


hahaha waarom zou ik er niet mee bekend zijn ? het gaat mij puur om die site waar ze zeggen 2,3sec ONofficieel ... het is dus niet gemeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 08:57:
Ik zeg 900 kilo - 650 pk (max vermogen eind 86) , 4x4 , Turbo , Compressor


dat zijn niet de gegevens die op die site stonden dat was namelijk 970kilo(leeg) met 480 pk en daar haal je dus echt geen 2,3sec mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 12:09:
het gaat mij puur om die site waar ze zeggen 2,3sec ONofficieel ... het is dus niet gemeten


Nee, dwz dat het niet officieel is gemeten. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 12:13:
dat zijn niet de gegevens die op die site stonden dat was namelijk 970kilo(leeg) met 480 pk en daar haal je dus echt geen 2,3sec mee


Wil je een stapel boeken en wat dvd's lenen waar deze waardes in staan en genoemd worden ?


Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 12:09:
ONofficieel ... het is dus niet gemeten


Nee klopt niemand had ook zin om gezandstraald te worden :lol:


Uitspraak van Frisko in den D=co op vrijdag 30 mei 2008 om 10:50:
Deze is wat brutaler afgesteld als die B groep S4 dingetje!


Met die setup op gravel denk ik dat het s4 dingetje hem de oren wast :p

Maar deze filmpjes mag je dan ook posten





laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
WOW, respect voor die Bruno, wat en goeie coureur zeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 12:35:
Wil je een stapel boeken en wat dvd's lenen waar deze waardes in staan en genoemd worden ?


haha graag :D
 
Waarschuw beheerder
Je bent niet moeilijk te overtuigen he? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 mei 2008 om 13:49:
Je bent niet moeilijk te overtuigen he?


eigenwijs:D
 
Waarschuw beheerder
Mwah, beetje maar :x
Waarschuw beheerder
Geweldig die Group B's jammer dat het niet meer bestaat :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 13:52:
eigenwijs


we merken het 8)


Uitspraak van Jan-Willem. op vrijdag 30 mei 2008 om 14:17:
Geweldig die Group B's jammer dat het niet meer bestaat


Elk jaar Daun Rally bij de Nurburg ring alle dikkertjes zijn aanwezig b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 12:35:
ONofficieel ... het is dus niet gemeten


hier kijk dit filmp we nemen een LAMBORGHINI 6,2 MURCIELAGO 3,620 sec 0-100 we zetten er een ford rs200 ( is langzamer dan een lancia of een audi group B) en we laten ze sprinten mag jij een kijken hoeveel ruimte er al tussen deze 2 auto's na de 100 zit en dan te denken dat een S4 met turbo en kompressor vele malen sneller is dan deze ford


<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hP-peuYguL8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hP-peuYguL8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

wat je ook ziet op het filmpje is dat de lambo nog een voorsprong heeft ook :P
Waarschuw beheerder
Kijk nog een filmpje gevonden een haya tegen een delta 16v DUS geen S4
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yBh6fU1vEd4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yBh6fU1vEd4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

En voor corvette heb ik er ook nog 1 gevonden:)

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BPL-CZp8Kmw"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BPL-CZp8Kmw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

en nog 1 tegen een MB met 550HP dus 4,5 sec
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5gYn4E8Zh8k"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5gYn4E8Zh8k" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@nge op vrijdag 30 mei 2008 om 14:54:
hier kijk dit filmp we nemen een LAMBORGHINI 6,2 MURCIELAGO 3,620 sec 0-100 we zetten er een ford rs200 ( is langzamer dan een lancia of een audi group B) en we laten ze sprinten mag jij een kijken hoeveel ruimte er al tussen deze 2 auto's na de 100 zit en dan te denken dat een S4 met turbo en kompressor vele malen sneller is dan deze ford


<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hP-peuYguL8"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hP-peuYguL8" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

wat je ook ziet op het filmpje is dat de lambo nog een voorsprong heeft ook :P


heel leuk hoor maar die gast in die andere auto zit nu in een opgevoerde massagestoel, en die murci zit lekker comfortabel en rustig...en fuck zo'n murcielago maar eens op, kijken wat daar uit komt rollen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@nge op vrijdag 30 mei 2008 om 14:54:
is langzamer dan een lancia of een audi group


:lol: niet die dat is een RS 200 Evo 2.1 liter 650 pk heb al eens in die auto gezeten en uitgebreid gesproken met de eigenaar b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ging wel n keer van 100 naar 0 in 2,3 seconden B)
fordje transit :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paul b) op vrijdag 30 mei 2008 om 15:37:
en fuck zo'n murcielago maar eens op, kijken wat daar uit komt rollen


ben benieuwd met die technologie van tegenwoordig is klote dat tuning al die elektronisch geregelde dingen das toch geen rijden meer ken je net zo goed formule 1 gaan rijden alleen maar gas geven en lijnen rijden. en met zo delta kan je zo'n 850+ pk rijden

Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 15:38:
niet die dat is een RS 200 Evo 2.1 liter 650 pk heb al eens in die auto gezeten en uitgebreid gesproken met de eigenaar


ja heb er wel eens ingezeten en zien rijden. Scheelt ook neit veel maar Delta s4 dus niet de gewone is wel sneller. maja dat doet er verder niet aan toe want ging om de 2,5 sec 0-100 en dat lukt zo een auto ook de ford dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@nge op vrijdag 30 mei 2008 om 15:50:
ja heb er wel eens ingezeten en zien rijden. Scheelt ook neit veel maar Delta s4 dus niet de gewone is wel sneller. maja dat doet er verder niet aan toe want ging om de 2,5 sec 0-100 en dat lukt zo een auto ook de ford dan


nee dat ging over 2,3 sec met een wagen van 970kg met 480 pk
Waarschuw beheerder
de veyron is gwn de beste auto om snel in te rijden denk ik, en dan heb ik t niet over rally werk en bochten werk maar echt snelheid...400 in een rijdende lounge (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 15:59:
nee dat ging over 2,3 sec met een wagen van 970kg met 480 pk


het ging erom dat die auto's dat nooit konden halen ik heb nooit iets gezegt over de pk's en gewicht. er zijn heel wat jaren group B rally geweest en op het einde hadden die auto meer dan 480 pk maar je ziet ook in filmpje dat een gewone delta geen S4 een haya blaast nou weet ik de technische spec. van een haya niet maar zal toch wel in de buurt van 2,5 sec zitten. Want voordat je op de site had gezien zei je dat zo een auto dat noooit kon halen. Bij deze het tegendeel is bewezen het kan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paul b) op vrijdag 30 mei 2008 om 16:03:
de veyron is gwn de beste auto om snel in te rijden denk ik, en dan heb ik t niet over rally werk en bochten werk maar echt snelheid...400 in een rijdende lounge


is supervet maja mijn persoonlijke voorkeur is dan toch rally bak want waarneer kan je nu 400 rijden. en 200 is hard zat en ckr als je daar in 12 sec of minder aanzit :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 15:59:
nee dat ging over 2,3 sec


De specs kwamen er later bij waar je je ongeloof over uitte .
Terwijl ook reeds eerder gezegd de huidige WRC bolides ook 3 sec doen met 300 pk en soortgelijk gewicht , dat heeft gewoon met overbrengings verhoudingen te maken van de bak en diffs plus het koppel onderin ( a.l.s. enz enz )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 16:16:
De specs kwamen er later bij waar je je ongeloof over uitte .
Terwijl ook reeds eerder gezegd de huidige WRC bolides ook 3 sec doen met 300 pk en soortgelijk gewicht , dat heeft gewoon met overbrengings verhoudingen te maken van de bak en diffs plus het koppel onderin ( a.l.s. enz enz )


Best wel zinloze discussie eigenlijk , ik geloof het niet en jij wel :D klaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 16:29:
Best wel zinloze discussie eigenlijk , ik geloof het niet en jij wel klaar


Nee jij gelooft het niet en meerdere sites boeken en dvd's beweren anders en om eerlijk te zijn geef ik die de voordeel van de twijfel 8)

Je zegt het zelf

Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 13:52:
eigenwijs


:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 16:50:
Nee jij gelooft het niet en meerdere sites boeken en dvd's beweren anders en om eerlijk te zijn geef ik die de voordeel van de twijfel

Je zegt het zelf


zodra ik ergens een officiele meting zie zal ik je gelijk geven :D

en niet een of ander filmpje waar je een auto hard ziet optrekken want daar ken ik er nog 100van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 16:16:
De specs kwamen er later bij waar je je ongeloof over uitte .
Terwijl ook reeds eerder gezegd de huidige WRC bolides ook 3 sec doen met 300 pk en soortgelijk gewicht , dat heeft gewoon met overbrengings verhoudingen te maken van de bak en diffs plus het koppel onderin ( a.l.s. enz enz )


Idd want hebben ze een andere overbrenging erop dan loopt zo een auto pff ver over de 200 tegen de 300 + de wrc's van nu hebben een restrictor erop vandaar de 300 pk anders hadden ze ook tegen de 650 pk maja. Ik zou zeggen kom na de ELE rally in omgv eindhoven en kom maar eens bij de start staan er rijden dit jaar weer genoeg WRC's mee + vd akker rijdt dit jaar ookw eer met zijn audi S1 niet de aller dikste van de group B want die zijn onbetaalbaar als je kijkt dat een WRC impreza al een ton kost :P

Maar idd je bent wel egt eigenwijs.:P ps zodra ik ergens de spec kan vinden post ik die wel. ( kans is wel klein omdat toen de tijd alles top secret. alle technische specs van de wrc tijd dus neit van de gewone uitvoeringen zijn fabrieksgeheim.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@nge op vrijdag 30 mei 2008 om 17:55:
Ik zou zeggen kom na de ELE rally in omgv eindhoven en kom maar eens bij de start staan er rijden dit jaar weer genoeg WRC's mee + vd akker rijdt dit jaar ookw eer met zijn audi S1 niet de aller dikste van de group B want die zijn onbetaalbaar als je kijkt dat een WRC impreza al een ton kost


heb meerdere rally's gezien en onder andere bij de start gestaan ... , maar daar kan ik niet uit opmaken dat ze binnen 3sec op de 100 zitten , en jij ook niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 18:12:
heb meerdere rally's gezien en onder andere bij de start gestaan ... , maar daar kan ik niet uit opmaken dat ze binnen 3sec op de 100 zitten , en jij ook niet


nou het zal niet veel schelen en ja heb x in evo van paradiget gezeten want die sleutelen bij mij in de buurt. dus x gezien van buiten + van binnen. auto's rijden met 5 á 6 rpm weg doormiddel van ALS waardoor ze optimaal weg zijn en zit zoveel rekenwerk in. maja zoals je zei is een zinloze discusie vooral als iemand over praat die er dan niet zo veel verstand van heeft. maja ieder ze eigen ding. ik zou bv niet over een corvette dingen gaan zeggen of iets want heb de ballen verstand daarvan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@nge op vrijdag 30 mei 2008 om 18:32:
nou het zal niet veel schelen en ja heb x in evo van paradiget gezeten want die sleutelen bij mij in de buurt. dus x gezien van buiten + van binnen. auto's rijden met 5 á 6 rpm weg doormiddel van ALS waardoor ze optimaal weg zijn en zit zoveel rekenwerk in. maja zoals je zei is een zinloze discusie vooral als iemand over praat die er dan niet zo veel verstand van heeft. maja ieder ze eigen ding. ik zou bv niet over een corvette dingen gaan zeggen of iets want heb de ballen verstand daarvan.


ik heb ook welleens in een rallywagen meegereden hoor :) , en heb zeker wel interesse in die autosport :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 17:13:
zodra ik ergens een officiele meting zie zal ik je gelijk geven

en niet een of ander filmpje waar je een auto hard ziet optrekken want daar ken ik er nog 100van


http://www.dukevideo.com/Cars/DVD/Rallying/Rallying%20History/Still%20Too%20Fast%20to%20Race%20DVD.aspx


Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 13:52:
eigenwijs


Even more from the full story behind the awesome Group B Rally cars, featuring mind-blowing contemporary and archive racing footage of these fire-breathing rocket ships at blistering speeds!

Declared “too fast to race” at the end of the 1986 season, the Group B cars changed the face of rallying! The Lancia Delta S4 could accelerate from 0-100km/h in 2-3 seconds on a gravel road, and Nigel Mansell is reputed to have said that the Peugeot 205 T16 could out-accelerate his F1 car!

All were built to reach at least 400bhp, so we pushed these super-charged beasts to their absolute limit to see what else they could do, with legendary ex-World Rally champion Stig Blomqvist behind the wheel!

This sequel to the highly successful Too Fast to Race showcases even more of these turbo-charged machines, including:

-Audi Quattro Series 3-winged monster

- Lancia Delta S4

- Ford RS200

- Peugeot 205 T16

- Lancia O37

- MG Metro 6R4

You may never witness them on the World Rally stage again, but the entertainment provided by these supercharged monsters remains, to delight fans old and new.

Here is another priceless opportunity to see them restored to their former breath-taking glory! A must for all rally and fast car enthusiasts!


http://nl.wikipedia.org/wiki/Lancia_Delta_S4

Specificaties
Carrosserie:

Merk: Lancia
Type: Delta S4
Aantal deuren: 3-deurs
Materiaal: Kevlar
Afmetingen en gewicht:

Wielbasis: 2440 mm
Spoorbreedte: Voor | 1501 mm - Achter | 1521 mm
Lengte: 3990 mm
Breedte: 1880 mm
Hoogte: 1360 mm
Gewicht: 890 kg
Motor:

Fabrikant: Abarth
Type: S-4 - 16 klepper: 4 kleppen per cilinder
Positie: Centraal
Boring × Slag: 88.5 mm x 71.5 mm
Boring/slag verhouding: 1.24
Cilinderinhoud: 1759 cm3
Eenheidscilinderinhoud: 439.75 cm3
Kompressie verhouding: 7.60:1
Type van compressor: 1 Abarth compressor & 1 KKK K 26 Turbo
Versnellingsbak: 5 versnellingen
Aandrijving: Vierwielaandrijving (4wd)
Max. vermogen: 550 PK
Toeren per minuut (tpm): 8000
Max. koppel: 291 Nm
0/100 km/h: 2,3 s

[bewerk] Overwinningen
1985 - Groot-Brittannië - Henri Toivonen
1986 - Monte Carlo - Henri Toivonen
1986 - Argentinië - Massimo Biasion
1986 - Italië - Markku Alén (resultaat geannuleerd)
1986 - Verenigde Staten - Markku Alén
1986 - Europees Rally Kampioenschap - Fabrizio Tabaton
1986 - Italiaans Rally Kampioenschap - Dario Cerrato

nu ben ik er klaar mee






Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 13:52:
eigenwijs


:lol:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 18:45:
oke oke oke oke


Leo Gets uit lethal weapon B)
 
Artiest Hardnoize
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 08:57:
Ze hebben uit die tijd gewoon de tijden vergeleken van de destijds F1 met wat group b auto's op het zelfde circuit en zo een delta zou op start positie 6 hebben gestaan lekker op de helm van je buurman tuffen en hem eruit trekken :lol: ( toen deden die bakken nog geen 1.6 naar de honderd :) )


Dan kan wel kloppen ja dat het toen nog niet was.
Verder klinkt het wel komisch ja, je ziet het dan al helemaal voor je:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op vrijdag 30 mei 2008 om 18:40:
Uitspraak van Red Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 17:13:
zodra ik ergens een officiele meting zie zal ik je gelijk geven

en niet een of ander filmpje waar je een auto hard ziet optrekken want daar ken ik er nog 100van

http://www.dukevideo.com/Cars/DVD/Rallying/Rallying%20History/Still%20Too%20Fast%20to%20Race%20DVD.aspx



Uitspraak van Red Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 13:52:
eigenwijs


Even more from the full story behind the awesome Group B Rally cars, featuring mind-blowing contemporary and archive racing footage of these fire-breathing rocket ships at blistering speeds!

Declared “too fast to race” at the end of the 1986 season, the Group B cars changed the face of rallying! The Lancia Delta S4 could accelerate from 0-100km/h in 2-3 seconds on a gravel road, and Nigel Mansell is reputed to have said that the Peugeot 205 T16 could out-accelerate his F1 car!

All were built to reach at least 400bhp, so we pushed these super-charged beasts to their absolute limit to see what else they could do, with legendary ex-World Rally champion Stig Blomqvist behind the wheel!

This sequel to the highly successful Too Fast to Race showcases even more of these turbo-charged machines, including:

-Audi Quattro Series 3-winged monster

- Lancia Delta S4

- Ford RS200

- Peugeot 205 T16

- Lancia O37

- MG Metro 6R4

You may never witness them on the World Rally stage again, but the entertainment provided by these supercharged monsters remains, to delight fans old and new.

Here is another priceless opportunity to see them restored to their former breath-taking glory! A must for all rally and fast car enthusiasts!


http://nl.wikipedia.org/wiki/Lancia_Delta_S4

Specificaties
Carrosserie:

Merk: Lancia
Type: Delta S4
Aantal deuren: 3-deurs
Materiaal: Kevlar
Afmetingen en gewicht:

Wielbasis: 2440 mm
Spoorbreedte: Voor | 1501 mm - Achter | 1521 mm
Lengte: 3990 mm
Breedte: 1880 mm
Hoogte: 1360 mm
Gewicht: 890 kg
Motor:

Fabrikant: Abarth
Type: S-4 - 16 klepper: 4 kleppen per cilinder
Positie: Centraal
Boring × Slag: 88.5 mm x 71.5 mm
Boring/slag verhouding: 1.24
Cilinderinhoud: 1759 cm3
Eenheidscilinderinhoud: 439.75 cm3
Kompressie verhouding: 7.60:1
Type van compressor: 1 Abarth compressor & 1 KKK K 26 Turbo
Versnellingsbak: 5 versnellingen
Aandrijving: Vierwielaandrijving (4wd)
Max. vermogen: 550 PK
Toeren per minuut (tpm): 8000
Max. koppel: 291 Nm
0/100 km/h: 2,3 s

[bewerk] Overwinningen
1985 - Groot-Brittannië - Henri Toivonen
1986 - Monte Carlo - Henri Toivonen
1986 - Argentinië - Massimo Biasion
1986 - Italië - Markku Alén (resultaat geannuleerd)
1986 - Verenigde Staten - Markku Alén
1986 - Europees Rally Kampioenschap - Fabrizio Tabaton
1986 - Italiaans Rally Kampioenschap - Dario Cerrato

nu ben ik er klaar mee







Uitspraak van Red Corvette. op vrijdag 30 mei 2008 om 13:52:
eigenwijs


:lol: duidelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@nge op vrijdag 30 mei 2008 om 18:32:
auto's rijden met 5 á 6 rpm weg doormiddel van ALS


Uitspraak van L@nge op vrijdag 30 mei 2008 om 15:50:
met die technologie van tegenwoordig is klote dat tuning al die elektronisch geregelde dingen das toch geen rijden meer


?
 
Waarschuw beheerder
:D
Werk eens aan je zinsopbouw, dan word het wat serieuser genomen Lange.

Groetjes,
dinges
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blobje op vrijdag 27 juni 2008 om 12:59:
Veel pk's ,maar relatief weining koppel


klopt ook niets van, ze hadden wel degelijk wat meer koppel :)
Waarschuw beheerder
VOnd het al raar.

Ikzelf heb dan ca. 400 pk en 550 nm.

Dus Pk en koppel gaat geleidelijk omhoog lijkt me zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 mei 2008 om 19:34:
jes jes... ipv iedere dag die 8 km naar me werk met auto ga ik een fiets kopen. Heb je er in een maand uit (Y)


gamma fiets 180 eu :]

maar om elke dag 30 km heen (en dus ookterug :[)te gaan fietsen :S

lekker met de motorfiets :yes:
Waarschuw beheerder
Mijn ervaring is 8 seconden maar vooral snelheden boven de 100 km/h worden uitertst makkelijk bereikt.


[img width=640 height=480 cacheid=000fa4d2002bdb8aed9b2f9c1a02483818]http://img.photobucket.com/albums/v171/chielles/c2vts.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
7 a 8 seconden idd met mij Calibra ( is maar een baby'tje met 8 kleppen ;))