4 volgers · 226936x bekeken
Koran
2.191
Doodt hen waar jullie hen aantreffen en verdrijft hen waarvandaan zij jullie verdreven hebben. Verzoeking is erger dan te doden. Strijdt niet tegen hen bij de heilige moskee, zolang zij daarin niet tegen jullie strijden. Als zij tegen jullie strijden, strijdt dan tegen hen; zo is de vergelding voor de ongelovigen.
2.191
Doodt hen waar jullie hen aantreffen en verdrijft hen waarvandaan zij jullie verdreven hebben. Verzoeking is erger dan te doden. Strijdt niet tegen hen bij de heilige moskee, zolang zij daarin niet tegen jullie strijden. Als zij tegen jullie strijden, strijdt dan tegen hen; zo is de vergelding voor de ongelovigen.
donateur
brengt hij het eens "genuanceerder" is het nog niet goed.
het is nooit goed bij een aantal van jullie.
veel van jullie lopen te schreeuwen dat hij het rustiger moet brengen..doet hij het is het weer niet goed...
Daar heb jij helemaal gelijk in. Het is ook nooit goed, bij mij wat Wilders doet. Behalve als hij zich terug trekt uit de politiek.
Hoe vaak beweist die man nu dat die niet eens instaat is, orde op zake in zijn eigen doen en laten te stellen. En dan geloven nog mensen dat het hun verlosser is.
ben jij afgaans?
Nee,maar ben er wel geweest...vanwege mijn stichting om te kijken welke hulp we kunnen bieden aan weduwen en wezen.
Stichting Breath heeft zich bij ons aangesloten en we boeken veel vooruit gang.
Foto`s gezien in mijn album?
in Urk
:slappelachsmiley*
Behalve als hij zich terug trekt uit de politiek.
Dan is iedere discussie met jou nodeloos.
En dan geloven nog mensen dat het hun verlosser is
Kom..kommertje..overdrijf niet te hard.
ik vond je net zo lief
Nu niet zo obstinaat doen.
nee denk meer dat ik gewoon weg iets meer weet dan jij wat er speelt....
Ik ben een BOA bij het openbaar vervoer.
Dus dan moet je niet zo uit de hoogte doen, wat je allemaal meemaakt,
want dat is peulenschil met wat ik doe en met wat voor een soort gasten ik te maken heb.
En dan wil ik niemands beroep/vak bekritiseren, want wij allen staan eind van de maand met ons hand omhoog.
En de ander krijgt het van de CWI.
Of ik het daarmee eens ben of niet, daar heb ik mijn eigen mening over.
Dan zal je je moeten schamen als " sociale dienstverlener", om bepaalde uitspraken te doen.
Die voormij negatief overkomen.
En meer proberen uit te zoeken wat de daadwerkelijke problemen zijn, waardoor zij niet willen.
Maar ik weet hoe het daar grotendeels gaat.
Als je eergisteren naar het nieuws hebt gekeken, blijkt dat een hoop jongeren, waaronder veel allochtonen met geestelijke/gedrags problemen zitten, die het niet nodig vinden om hulp te krijgen.
En daar tussen zitten er natuurlijk goeie en slechte tussen.
Of het daadwerkelijk wel zo is, dat vraag ik mij soms af.
Of heeft het te maken met subsidie.
Weet je nog het CWI kantoor met de onnodige dure verbouwing?!
Kan je zelf nog, ook effe googlen.
En of er geen Nlders zijn, die het vertikken om de straten schoon te vegen of asperges te steken.
Dalijk horen we je dan ook weer zeuren over de Polen.
En wees maar blij dat ze er zijn, want als er geen banen meer aan te bieden zijn, zit jij ook op straat en kan jij dat werk doen.
Want puntje bij paaltje, ben jij op dat moment ook maar het volgende nummer.
En houdt het maar op: Maar ze wonen
hier al 19 jaar wonen bv
Oudere generatie misschien of degenen die hier pas zijn komen wonen.
Die hier geboren zijn en de jonge gasten die hier al wonen, kunnen wel degelijk NLDs, maar misschien zijn ze zo slecht als de HBOers, die geeneens goed kunnen rekenen.
Neem aan dat je dat ook op het nieuws hebt gezien.
En het moeten allemaal NLders zijn, daar voor velen de allochtonen dommen zijn en dan niet op de HBO kunnen zitten.
Kon je maar weten hoe bepaalde instanties aan hun cijfers komen, dan zou je wel anders piepen.
Waarom denk je dat er zoveel mensen wantrouwen hebben.
Dus eer je soms een antwoord geeft of een oordeel denkt te hebben, probeer dan te relativeren.
Misschien goed voor een workshop op het werk.
laatste aanpassing
En om het helemaal slijmerig te maken...ik heb respect voor Naf,die inderdaad het goede en het slechte apart van elkaar ziet.
Slijmbal.
Ik heb respect voor een ieder.
Maar dat houdt ook in, dat ik iemand op bepaalde feiten kan wijzen en ook natuurlijk ook omgekeerd.
Daar leert een ander en ook ik van.
Maar zoals ik het al eerder zei, dat ik die Geertje een walgelijk figuur vindt, op de wijze hoe hij het hele gebeuren naar voren brengt.
Of de allochtonen hier terecht of onterecht asiel hebben gekregen en of de regering wel of geen fouten heeft gemaakt, ze zitten hier eenmaal.
Punt uit, of we het wel of niet leuk vinden.
Hij geeft NLDs volk (deels), het gevoel, zoals @-Focus- zegt:
dat het hun verlosser is
Er zijn mensen om mij heen die echt denken, als hij aan de top zit, dat hij met een knip in de vinger, ze weer terug kan sturen.
Het feit, dat hij openlijk Balkenende een bangerik noemt en kritiek heeft op het Kabinet, i.v.m. vreemdelingen, zaait daardoor ook meer onnodige haat.
Terwijl Geertje dat zeer zeker ook weet.
Zo kan men weer zien door al die commotie, dat hij weer goed weerwoord kan geven.
Zou hij een man van woord zijn, zoals hij zegt, dan zou zijn film allang klaar zijn.
En niet pas in maart, nu heeft hij weer een maand de tijd, om aanpassingen te kunnen verrichten.
Dus dat is voor mij nog een punt, dat hij niet te vertrouwen is.
Maar als is de leugen nog zo snel, de waardheid..........., net zoals zijn Zweedse secretaris.
En natuurlijk heeft die vent nu, na al die commotie, het een en ander veel beter weerlegd.
Maar het komt over zo van: Ik weet niet waar jullie zich druk ommaken.
Begin eens met te zeggen dat JIJ denkt dat hij...enz...enz.
Zoek je nou ruzie met me.
Dat doe ik toch.
Uitspraak van giffer RB® op zaterdag 26 januari 2008 om 20:14:
Denk eerder aan de opmerking te horen, dat je een aan een meerwaardigheids complex lijdt
Uitspraak van giffer RB® op zaterdag 26 januari 2008 om 20:14:
En jijdenkt, dat jede enige persoon bent die problemen en ervaringen op hebt gelopen
Uitspraak van giffer RB® op zaterdag 26 januari 2008 om 20:14:
misschien moet jejeafvragen of je daar zelf ook niet schuldig aan bent.
Uitspraak van giffer RB® op zaterdag 26 januari 2008 om 20:14:
Wil je een beter wereld begint dan eerst bij jezelf
Dussssssssssssss
Verbeter de wereld eens en begin inderdaad bij jezelf.
Ik ben de liefste (b)engel die er is.
laatste aanpassing
donateur
Dan is iedere discussie met jou nodeloos.
ik wil niet liggen trutten, maar na 1½ jaar discussieren hier op partyflock over Geert Wilder, denk ik toch wel dat ik inmiddels zover ben gekomen, dat ik niet meer het discussieren ben, maar mijn mening het geven.
sorry dat ik je er verder niet op gewezen hebt.
laatste aanpassing
Ben was weer in Amsterdam jongens..
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2008/01/antiislamprotest_rustig_verlop.html
http://www.nrc.nl/dossiers/moslimterreur/maatschappelijke_onrust_reactie/article97214.ece
Leuk artikel over Ben door het NRC
laatste aanpassing
Ben kan er beter van maken extremisten naïvisten, want als je problemen/onderwerpen niet van meerdere kanten bekijkt (zoals hij zelf doet) ben je toch vrij naïef
Ik denk trouwens dat ze door de aandacht steeds op te eisen met dit soort grappen de islamisering en de hechtheid ervan alleen maar heftiger word
Gewoon die islam negeren politiek en in de media gezien, geen moskeen meer bouwen met arabisch uiterlijk, zodat mensen zich hier ook niet aan kunnen storen en een goed immigratiebeleid opzetten (met een juiste inburgeringscursus) voor mensen die via huwelijk mensen naar Nederland willen halen en een goed asielzoekersbeleid (geen burocratisch beleid dat jaren lang moet duren).
Ben kan er beter van maken extremisten naïvisten, want als je problemen/onderwerpen niet van meerdere kanten bekijkt (zoals hij zelf doet) ben je toch vrij naïef
Dat heeft allemaal een reden zie ik:
Bron: NRC
'Ben is het prototype schreeuwer'
Gepubliceerd: 16 juli 2005 00:56 | Gewijzigd: 15 december 2005 00:02
Gebedshuizen zijn steeds vaker doelwit van brandstichting. Ben van der K. werd gearresteerd voor brandstichting in een Rotterdamse moskee. Wat dreef hem?
Door Olga van Ditzhuijze
ROTTERDAM, 16 JULI. Na de brandstichting vorige maand in de Rotterdamse Shaan-e-Islam moskee pakte justitie een 31-jarige Rotterdammer op als verdachte. Hij heet Ben van der K. Moslims noemt hij 'woestijnratten'. Moskeeën zijn 'haatkazernes'.
De serie brandstichtingen na de moord op Theo van Gogh juicht hij openlijk toe: hij spreekt van 'nachtelijk verzetswerk' en reist zelfs af naar Vianen om 'de afgefikte haathut' te fotograferen. Van der K. is de afgelopen jaren een actieve gebruiker geweest van radicaal-rechtse discussieforums op internet, zoals die van de Nationale Alliantie en Stormfront. Sites zoals deze hebben vaak duizenden geregistreerde bezoekers.
Het weekend voor de recente brand in de Surinaamse Shaan-e-Islam moskee loopt Van der K. mee in een demonstratie: hij is tegen de verhuizing van dat gebedshuis naar Rotterdam-Zuid. Zijn mogelijke betrokkenheid bij brandstichting in die moskee lijkt volgens het openbaar ministerie dan ook voor de hand te liggen. Zijn voorarrest werd donderdag met 90 dagen verlengd.
Het zichtbare politiek activisme van Ben van der K. begint rond 1999. Vanaf dat moment wordt hij zeer regelmatig gesignaleerd bij demonstraties van rechtse partijen. Of het nu gaat om een manifestatie voor de oorlog in Irak of de rechtszaak tegen Volkert van der G., de veroordeelde moordenaar van Pim Fortuyn, meestal is hij opvallend aanwezig met spandoek of zelfgemaakte 'NLonsdeel' trui. Dit is een toespeling op het kledingmerk Lonsdale, dat veel jongeren met extreemrechtse sympathieën dragen.
Van der K.'s activiteiten strekken zich uit over het gehele rechtse spectrum: van fortuynistische politieke partijen tot aan neo-nazistische radicale bewegingen. Dat wordt hem niet door iedereen in dank afgenomen. De fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam, Ronald Sørensen, ,,baalt'' dat zijn partij wordt geassocieerd met extreem-rechtse activisten. Van der K. is lid van de LPF en Leefbaar Rotterdam. ,,Hij gaat eruit als hij wordt veroordeeld'', waarschuwt Sørensen. Bij demonstraties letten de Leefbaren altijd goed op wat hij op zijn spandoeken schrijft. ,,Ben heeft een zeer uitgesproken mening, soms zegt hij hardop wat veel mensen alleen durven te denken. Maar bij onze bijeenkomsten zit hij rustig achterin.''
Volgens Kafka, een 'anti-fascistische onderzoeksgroep', heeft Van der K. onder het pseudoniem 'KaKaKa' op het discussieforum van de radicale website Stormfront 723 berichten geplaatst in de afgelopen anderhalf jaar. Zijn bijdragen hebben veelal dezelfde strekking: Nederland moet in 'verzet' komen tegen de 'islamitische bezetter'.
Terwijl Van der K. zich fulltime - hij is werkloos - bezig houdt met affiches plakken, folderen en spandoeken verven, zet jongere broer Florens (27) zich in voor de lokale politiek. Florens is deelraadslid voor de begin dit jaar opgeheven Nieuwe Nationale Partij (NNP) in de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord.
De nationalistische broers groeiden op in de Rotterdamse wijk Lombardijen. ,,Toen we jong waren, kwam bij ons in de straat een Marokkaans gezin wonen'', zegt Florens. ,,Wij speelden gewoon met die kinderen, niks aan de hand. Maar toen kwam er nog een gezin, en nog een. Ze spraken Arabisch met elkaar, dat konden wij niet verstaan. Al snel ontstonden twee groepen in de wijk: de Nederlanders en de Marokkanen.'' Florens zegt dat hij zich sindsdien niet meer thuis voelt in Rotterdam: ,,Overal zie ik hoofddoekjes en niemand doet er wat aan. Dus doe ík het maar.'' Over het fanatisme en de opruiende retoriek van zijn broer zegt Florens: ,,Dat moet hij zelf weten. We gaan allebei onze eigen gang.''
Een oud-collega van Bens vader, die niet met zijn naam in de krant wil, kent de familie goed. ,,Ben is opgevoed in een streng christelijk milieu. Zijn vader is zeer strikt en rechtlijnig, je zou hem een christelijke fundamentalist kunnen noemen.'' Hij vermoedt dat Ben radicaliseerde toen zijn vader zijn moeder verliet voor een Aziatische vrouw.
Van der K. koesterde daarvoor al ultra-rechtse ideeën en het stak hem zeer dat zijn vader het gezin in de steek liet voor uitgerekend een niet-blanke vrouw. ,,Ben is een ADHD-jongen, heel nerveus, die de oren van je hoofd praat. Het prototype schreeuwer, die vol plannen zit maar geen enkele uitvoert.''
De heftige teksten op internet van Van der K. moeten volgens Nieuw Rechts-voorman Michiel Smit met een korreltje zout genomen worden: ,,In zijn fanatisme slaat Ben wel eens door in zijn uitlatingen. Dat doen er wel meer.'' Bekenden van Van der K. zijn het er over eens dat Ben meer van woorden dan van daden is.
,,De man van de knipsels'', zo wordt Van der K. omschreven door Jan Teijn, oprichter van de Nationale Alliantie 🇳🇦 en voormalig fractievoorzitter van de NNP. Jan Teijn kent Van der K. nog uit de tijd dat beiden lid waren van de NNP, dat op zijn beurt weer een afsplitsing is van de rechtsradicale partij CP'86.
De 'beroepsactivist' Van der K. kwam steevast aanzetten met krantenknipsels die zijn mening konden onderbouwen. ,,Iedereen kent Ben'', zegt Teijn. ,,Hij doet veel voor de NA. Het is een rebelse jongen, behoorlijk grof in de mond ook. Ik heb hem diverse keren moeten terugfluiten als hij begon over rassenscheiding.'' Van der K. werd destijds bij de NNP geroyeerd vanwege zijn 'stunteligheid' in radicale uitspraken.
Volgens onderzoeksgroep Kafka, die uitgebreide documentatie bijhoudt over de bewegingen van ultrarechtse organisaties en personen, is de arrestatie van Ben het sluitstuk van zijn steeds hoger oplopende fanatisme: ,,Sinds de moord op Van Gogh werden zijn postings op internet steeds grimmiger. De woorden van minister Zalm 'we zijn in oorlog', nam hij bloedserieus.''
Maar volgens Jennifer Vetter, lid van de actiegroep 'Vrienden van Pim' is het 'uitgesloten' dat Ben van der K. de brand heeft gesticht. Zij kent de magere jongen met het rossige snorretje als een van de meest actieve 'vrienden': ,,Hij heeft een hartje van goud. Van zijn laatste geld maakte hij spandoeken. Sommigen noemen hem 'Ben Spandoek'. Hij is nooit agressief. Als iemand hem uitscheldt, haalt hij gewoon zijn schouders op.''
De Koran zegt : doodt hen waar ge hen ook maar aantreft.
Dat word zeker nog twee maal herhaald.
Dit nog steeds over de ongelovigen
Dat word zeker nog twee maal herhaald.
Dit nog steeds over de ongelovigen
Toch gaat dit volgnes mij gewoon over hoe Moslims zich in een OORLOG moeten gedragen en er word bovendien met "Ongelovigen" bedoeld: mensen die niet in God geloven (Christenen en Joden horen daar dus niet bij). En er staat ook dat je dan je tegenstanders moet sparen zodra ze ontwapend of gewond zijn.
Op die manier kan je ook uit: "Vrouw van Balkenende wil met de Koningin gesprek over jeugdzaken" citeren: "Balkenende wil met de Koningin"
Toch gaat dit volgnes mij gewoon over hoe Moslims zich in een OORLOG moeten gedragen en er word bovendien met "Ongelovigen" bedoeld: mensen die niet in God geloven (Christenen en Joden horen daar dus niet bij). En er staat ook dat je dan je tegenstanders moet sparen zodra ze ontwapend of gewond zijn.
Ik dacht, dat het ook zoiets was?
Heb gezocht kan het nog niet vinden.
Koran
2.191
Doodt hen waar jullie hen aantreffen en verdrijft hen waarvandaan zij jullie verdreven hebben. Verzoeking is erger dan te doden. Strijdt niet tegen hen bij de heilige moskee, zolang zij daarin niet tegen jullie strijden. Als zij tegen jullie strijden, strijdt dan tegen hen; zo is de vergelding voor de ongelovigen.
Dit kan ook zo begrepen worden: Dat de moslim moet optreden, omdat zij eersten verdreven zijn en dat ze bij een moskee pas mogen strijden, als er tegen hun gestreden wordt en doodt hen.
Tell me if I wrong ?
laatste aanpassing
Gewoon die islam negeren politiek en in de media gezien, geen moskeen meer bouwen met arabisch uiterlijk, zodat mensen zich hier ook niet aan kunnen storen en een goed immigratiebeleid opzetten (met een juiste inburgeringscursus) voor mensen die via huwelijk mensen naar Nederland willen halen en een goed asielzoekersbeleid (geen burocratisch beleid dat jaren lang moet duren).
Ben ik het grotendeels mee eens,maar het extremisme valt niet tenegeren.
Mag niet genegeerd worden.
Van wie het dan ook af komt.
maar je moet elk boek helemaal kunnen om alles te kunnen uitleggen. Of je nu voor of tegen de Koran bent.
Ben ik met je eens.
Maar ben geen theologe.
En er zijn er maar zeer weinig,echter ze denken het wel te zijn.
Om dan wat citaten te laten zien waaruit blijkt dat extremisten handelen vanuit hun geloof (zeggen ze,dekmantel)is niet slecht.
Voor en tegens en hoe makkelijk je iets kan interpreteren zoals je zelf wilt....
IK ben niet tegen gelovigen,geen enkel geloof.
Maar ben wel tegen extrmistme en tegen elke vorm van agressie of tegenmenselijk handelen vanuit het geloof.
Relegie predikt liefde en de straf voor ongelovigen zal komen van God,of Allah of welke God dan ook.
Hellevuur of 17 maagden,voor elk wat wils,maar dat is na dit leven.
wat een sukkel die ben!!!
snap het hele probleem niet over islam nederland steunt toch ook israel die het meest geavanceerde leger heeft van luchtmacht tot wat dan ook en de palestijnen die geen leger hebben en Israël die constant door blijft gaan met moorden het stoppen van electriciteit een schande en niemand zegt er iets over!
en wat helemaal een schande is dat iemand van het politiek wilders zulke uitspraken kan maken
en hier blijven ze maar lullen over de islam vind je het gek dat moslims radicaliceren ??
snap het hele probleem niet over islam nederland steunt toch ook israel die het meest geavanceerde leger heeft van luchtmacht tot wat dan ook en de palestijnen die geen leger hebben en Israël die constant door blijft gaan met moorden het stoppen van electriciteit een schande en niemand zegt er iets over!
en wat helemaal een schande is dat iemand van het politiek wilders zulke uitspraken kan maken
en hier blijven ze maar lullen over de islam vind je het gek dat moslims radicaliceren ??
vind je het gek dat moslims radicaliceren ??
Ja
Ik weeg een kilo of 10 teveel.....en word vaak uitgemaakt voor mollig, vet of dikzak....
Zie jij dikke mensen of de Obesitas Vereniging bommen gooien op de Weight Watchers ontmoetingscentra?
laatste aanpassing
Ik weeg een kilo of 10 teveel.....en word vaak uitgemaakt voor mollig, vet of dikzak....
Vreemde stelling, jij ziet afvallen toch niet als een religie neem ik aan? Hoe kan je dat nou vergelijken met iets waar mensen daadwerkelijk in geloven en hun leven door laten leiden?
donateur
Ja
even niet directe aanval, maar ik vind je vergelijking niet op z'n plaats.
Ik ben zelf ook niet de lichtste, en moet daar voor de vakantie nog veel aan doen. Maar ik weet dat ik direct de genigge er op kan aan spreken, die dat tegen me zou zeggen, nu zal dat niet te snel op een negatieve toon gebeuren gezien ik met 120 kg, 10 kilo te zwaar ben.
Maar maakt niet uit, je kan de genigge die dat zegt persoonlijk aan spreken.
Een politicus, is het nu Wilders , is het nu Bush , is het nu Balkenende. Die roept dat mensen die te zwaar zijn bla bla bla
Dan kun je maar een ding doen, tegen vrienden zeggen wat voor enorme klootzak dat is. En dan loopt men het risico dat men mekaar gaat liggen op kloten.
Daar bij wil ik niet zeggen, dat ge radicaliseerde Moslims eigenlijk best zielig zijn, en dat we heel lief voor hum moeten doen.
Vreemde stelling,
Dus, geloof zou wel een reden zijn om te radicaliseren?
Of: de mate waarin iemand beledigd wordt doet ertoe?
Met andere woorden: alleen mensen die beledigd worden mbt geloof mogen zich beledigd voelen?
Ergo: alleen gelovigen mogen radicaliseren?
Zie jij dikke mensen of de Obesitas Vereniging bommen gooien op de Weight Watchers ontmoetingscentra?
hypocriete stelling. er zijn naar schatting meer dan 1 miljard moslims. ik denk dat nog niet 0.0001 procent bommen gooit. katholieken blazen toch ook protestantse doeleinden op hier niet al te ver vandaan
laatste aanpassing door een beheerder
hypocriete stelling.
waarom?
er zijn naar schatting meer dan 1 miljard moslims.
Ja so?
k denk dat nog niet 0.01 procent bommen gooit
Ik zeg toch nergens dat het er meer zijn? De vraag was of het gek was dat moslims radicaliseren en mijn antwoord daarop is ja. Net zoals jouw antwoord daarop ja zou moeten zien....gezien jouw stelling dat Islam Vrede is.
Dus, geloof zou wel een reden zijn om te radicaliseren?
Niet door mij, maar ik kan me wel voorstellen dat als iemand zo het geloof waar hij zijn hart en ziel in stopt en daar bepaalde ideeen van gaat krijgen. Kijk naar Nazi-Duitsland, als je iets maar vaak genoeg voorgekauwd krijgt ga je het vanzelf geloven.
Of: de mate waarin iemand beledigd wordt doet ertoe?
Met andere woorden: alleen mensen die beledigd worden mbt geloof mogen zich beledigd voelen?
Nee, dat is het punt toch ook niet? Jij trekt een vergelijking tussen 10 kilo teveel en een wereld godsdienst met tientallen miljoenen aanhangers waarvan sommige die wel heel letterlijk interperteren en daardoor radicaliseren. Hoe rijm je zoiets nou?
Ergo: alleen gelovigen mogen radicaliseren?
Nee hoor, ook in de politiek, of gewoon op straat. Ligt eraan wat je onder radicaliseren verstaat?
De vraag was of het gek was dat moslims radicaliseren en mijn antwoord daarop is ja. Net zoals jouw antwoord daarop ja zou moeten zien....gezien jouw stelling dat Islam Vrede is.
Dus wat een vocale minderheid roept en doet moeten die tientallen miljoenen anderen ook de schuld van krijgen? Makkelijk om alles over een kam te scheren zeg
als iemand (Qmasterdammer) zegt dat hij het wel snapt dat sommige (moslims) zo zijn, wil niet zeggen dat hij het daar ook mee eens is....
ennne karin
een foute stelling
een foute stelling
De vraag was of het gek was dat moslims radicaliseren en mijn antwoord daarop is ja.
daar ben ik het als moslim mee eens, maar het is slechts een klein deel.... je heb ook radicale katholieke. en orthodoxe joden. zijn ook geen lieverdjes. die doen nu zelf waar ze altijd om piepten wat hun allemaal was aangedaan (wat erg genoeg is uiteraard)
laatste aanpassing
donateur
daar ben ik het als moslim mee eens, maar het is slechts een klein deel.... je heb ook radicale katholieke. en orthodoxe joden. zijn ook geen lieverdjes. die doen nu zelf waar ze altijd om piepten wat hun allemaal was aangedaan (wat erg genoeg is uiteraard)
we zijn het weer eens redelijk met mekaar eens, en toch weten we weer driftig te discussieren.
We vinden allemaal radicaliseren slecht, en dat er geen excuus voor is. En toch we happen naar mekaar. Best knap van ons. Ik zeg ons, want ik voel me ook best megesleurd om ook wat tegen gas tegeven bij dingen die ik zelf ook vind.
niet moslims mogen niet uit de koran citeren, dat is onrein bovendien snappen ze de context niet
laatste aanpassing
jij ziet afvallen toch niet als een religie neem ik aan? Hoe kan je dat nou vergelijken met iets waar mensen daadwerkelijk in geloven en hun leven door laten leiden?
Weleens een modeshow bekeken?
Modellen worden de catwalk gelukkig al verboden als de anorexia te goed te zien is( d.w.z als je vanaf rij 20 nog de ribben kan tellen)
Actrices bidden iedere dag om vooral geen gram aan te komen.
Zelfs prinsessen blijken gewone mensen en kotsen hun lunch direct weer uit na het nuttigen van de drie slablaadjes.
laatste aanpassing









