Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 16:52:
Snap alleen niet waarom je er een duits blok in gooit
Das een kwestie van het beste van beide willen en weinig merken trouw zijn... Kheb een corsa gehad, een 2ltr 8klepper met een eaton kompressor erop (volledig eigenbouw) en een 150pk Lachgas-shot.. 380 pk in totaal, maar het blok ging eraan. Op assen was dat, bewijs staat op film

Toen een Tigratje voor mijn vriendin, 2ltr 16v turbo, 290 pk, ook volledig zelfgebouwd... Maatje van me rijdt in een 400+pk corsa en ik weet precies hoe ik betrouwbaar 500+ pk uit een opelblokje kan krijgen, vandaar..
En een MR2, ideale gewichtsverdeling, motor achterin, gewoon perfect en betaalbaar. Ik combineer dat gewoon, scheit aan!
En over NA, ubergeil, Honda S2000 staat HOOG op mijn lijstje.. Maar jij hebt t over response en driften, goed opgemerkt... Ik ben kompressor-geil, maar kon geen kompresor vinden die de druk om 500pk te leveren aankon. Tot pasgeleden!! Er komt een Whipple-supercharger op ipv van een Garrett turbo... En jij weet vast wel wat een supercharger doet? Voetje naar beneden = druk!! Van 2000 tot 8000 RPM 2 bar overdruk!! GEEN reactie tijd...
Maar met de Maserati (2.0 V6, 245pk met 2 turbo's) is het prima spelen hoor..
http://video.google.com/videoplay?docid=2761324386725488558&q=maserati+drifting&total=53&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4
Kijk maar

Enneuh, heb je wel eens een kompressor geluid gehoord?
