Partyflock

Forumonderwerp · 987987
1550x bekeken

Waarschuw beheerder
De moeder van de driftauto's beter bekend als de Hachi-Roku.
Wie heeft er een, heeft ervaringen ermee, kent een goed adresje voor aankoop of wil er een hebben net zoals ik :p. Voor de niet kenners, ja ik weet het mooi is anders, maar in de driftscene is dit een van de meest gewaardeerde auto's en in sommige landen betalen ze meer dan 5000 euro's voor dit gebakje.
[img width=450 height=322 cacheid=00141c32002a0a16a94449dc1a021c4497]http://www.protonmania.com/wp/wp-content/uploads/toyota-ae86.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
He, gezellig! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 17:58:
He, gezellig!

ja klopt...een mening is een ding maar meteen bullshit gaan roepen als iemand iets anders vind vinnik toch een beetje mwah.
Artiest {SHOWLIST artist 12757, 34038}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 19:32:
ja klopt...een mening is een ding maar meteen bullshit gaan roepen als iemand iets anders vind vinnik toch een beetje mwah.

ja en mijn mening is dat je eerst maar eens in een rechtsgestuurde auto moet gaan rijden en dan terug moet komen... (Y)
Dan zul je zien dat het meevalt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Brutalic™] op vrijdag 21 december 2007 om 19:43:
Dan zul je zien dat het meevalt...

Tvalt idd ook mee, maar das persoonlijk ook weer.. Hoe erg ben je eraan gewend en hoe makkelijk accepteer je iets anders?

Kheb zelf vaker in een rechtsgestuurde auto gereden, tis vooral wennen wat je plaats op de weg is. En bochten aanschijden is een HEEL ander verhaal! Een heeeel ander verhaal...

Maar goed, geef mij maar een skyline, alles went O:)
Waarschuw beheerder
heb een aantal keer in een rechstgestuurde auto gereden en je bent er na 10 min al gewend aan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 21 december 2007 om 23:29:
je bent er na 10 min al gewend aan

Mja, ik heb iets langer nodig om links en rechts net de stoepranden niet te raken bij het 'straatracen' :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 22 december 2007 om 00:01:
tja je kan rijden of je kan het niet

Ik rij jou in elke auto, waar dan ook eruit...

Of bedoelde jij niet zoiets te zeggen? O:)

Ervaring genoeg om dit te durven beweren...........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 00:59:
Ik rij jou in elke auto, waar dan ook eruit...

Of bedoelde jij niet zoiets te zeggen?

Ervaring genoeg om dit te durven beweren...........

hahahahaha :D

ik vind het best hoor (Y) kom binnekort een keer naar zandvoort zou ik zeggen , praatjes vullen geen gaatjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 22 december 2007 om 01:05:
praatjes vullen geen gaatjes

Kijk, daar hou ik van! :) Kan je niet naar Weeze komen de 28e? Gaan we lekker een dagje driften.. Das pas lekker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 01:11:
Kijk, daar hou ik van! Kan je niet naar Weeze komen de 28e? Gaan we lekker een dagje driften.. Das pas lekker!

driften met een corvette ;) hoe zie je dat voor je :D

wat is er de 28e te doen in weeze ?
Waarschuw beheerder
driften gaat niet met de corvette :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 22 december 2007 om 01:20:
driften moet je doen met een voorwiel aangedreven wagen

?? Alles kan natuurlijk, maar echt driften doe je met een achterwielaangedreven wagen..
Ik doe het zelfs met de Dodge Ram hierzo.. En ze zeiden dat een Maserati met open diff ook niet geschikt was, mja, wel mijn driftlicentie mee gehaald! ;)

In een corvette gaat het prima!

Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 22 december 2007 om 01:16:
wat is er de 28e te doen in weeze ?

Ben je op Q-base geweest in Duitsland afgelopen jaar? Op datzelfde terrein worden af en toe driftdagen georganiseerd. Kan je met je eigen wagen mee doen, of eentje huren. Achterwielaangedreven welteverstaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 01:26:
Ben je op Q-base geweest in Duitsland afgelopen jaar? Op datzelfde terrein worden af en toe driftdagen georganiseerd. Kan je met je eigen wagen mee doen, of eentje huren. Achterwielaangedreven welteverstaan

ja idd achterwiel aangedreven ! met wat voor auto ga jij daarheen ? of huur je er daar 1

maar ik ga liever driften met een handgeschakelde wagen ;)

nee ben afgelopen jaar niet op q-base geweest , wel 2 jaar terug dus weet welk terrein je bedoelt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 22 december 2007 om 01:31:
met wat voor auto ga jij daarheen ?

Ik heb n BMW e30 325i Touring, helemaal klaar gemaakt voor t driften.. Zit alleen een storing in de motor :S Beetje frustrerend dat k die maar niet gevonden krijg even tussendoor ;) Maar goed, dit gaat zen eerste uitstapje worden! :)

En handgeschakeld natuurlijk!
Waarschuw beheerder
niet verkeerd :)

alleen 1 nadeel je rijd onverzekerd rond op zo'n dag

want ik was vorig weekend met een maat van me mee naar vrij rijden op zandvoort en daar knalde dus 5 wagens op elkaar , kwam een traumaheli etc bij 1 van die gasten lag in coma :S

en er hoeft maar 1 gek te zijn die tegen je wagen aan rijd en je bent gewoon de lul

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 22 december 2007 om 02:00:
alleen 1 nadeel je rijd onverzekerd rond op zo'n dag

Je leeft maar 1 keer! En mijn bmwtje is de duurste niet ;) Haha, lekker belangrijk... Met mijn maserati is er ook nix gebeurd de vorige keer ;) Wel een skyline tegen n betonblok gereden, mja, kan gebeuren!

Spectaculair om te kijken! En ik heb al zoveel dagen meegedaan (straatrace en circuitdagen, driften pas sinds heel kort), iedereen past wel op hoor.

Wel eens op de Nordschleife geweest? DAT is pas vet!!!
Waarschuw beheerder
ja je leeft idd maar 1 keer maar ik denk niet dat ik erg vrolijk zou worden zou iemand mijn corvette na de klote rijden ;)

maar ik zit te denken om een wagen voor het circuit erbij te kopen maar dan meer om gewoon circuitdagen te rijden en niet voor het driften dat trekt mij niet zo

Nordschleife wil ik zeker een keer heen ja :D veel mooie verhalen over gehoord.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 02:04:
iedereen past wel op hoor.

is me toch vies tegengevallen de laatste keren

ben op zolder en zandvoort geweest en je ziet toch vaak idioten ertussen die gevaarlijk rijden + op zandvoort werd niet eens gevraagd of je wel een rijbewijs had :S
Waarschuw beheerder
Zandvoort dat weekend was ook errug slecht geregeld, teveel mensen, te weinig baanpersoneel, te weinig controle...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *200SX*Anu op zaterdag 22 december 2007 om 13:11:
Zandvoort dat weekend was ook errug slecht geregeld, teveel mensen, te weinig baanpersoneel, te weinig controle...

sochtends vroeg viel het wel mee met het aantal mensen , en met het baanpersoneel

maar er was de hele dag totaal geen controle