Die snap ik niet
Ze willen het beste voor me.
Ze geven me onderdak en eten.
Terwijl ik nooit thuis was en alleen maar bij vrienden zat te gerbruiken
't ziou respectloos zijn als ik nu mijn spullen pak
nodig je vrienden thuis uit ga je thuis gebruiken
(permanent verbannen)
kappen met smoken of oprotten, keuze is makkelijk toch 
Ze moeten denken dat ik een maand niet gesmoked heb
blow voor het slapen gaan uit me raam...
als hun denken dat ik niet of minder blow zal de sfeer al beter zijn
als we gewoon met elkaar omgaan is er niks aan de hand
maar zit nu wel een maand binnen
Heb een pees en ader doorgesneden toen ik de deur wilde beuken
ik zie het probleem niet zo
Tjaaah ik ook niet echt
Het enige is dat we normaal met elkaar om moeten gaan
En dat kan ook met weed
ze denken dat ik nu 3 dagen niet geb;lowd heb
Zegt me moer "gaat al een stuk beter zonder weed heh"
"T zal wel mam"
Heb gvd iedere dag nog geblowd
zit dus tussen de oren
Ik had nooit zo open tegen ze moeten zijn
donateur
Naja misschien
Heb wel veel problemen in me jeugd gehad
Blow nu langer dan 5 jaar, en tis zo standaard geworden
Dus, je kunt niet meer nuchter zijn?
Als iemand die drugs gebruikt, gewoon goed ze werk doet en meedraaid in de maatschappij, wat is er dan erg aan???
Ik zie er ook geen problemen in, maar je ouders blijkbaar wel.
Waarom ga je niet gewoon het huis uit als jij wil blijven blowen?
Dus, je kunt niet meer nuchter zijn?
Jahwel hoor, als ik op school zit of werk blow ik ook niet
Maar dan ben ik wel erg druk...
Waarom ga je niet gewoon het huis uit als jij wil blijven blowen?
Ik zorg gewoon dat hun denken dat ik minder blow
En geen hd gebruik
Ik blijf nu een maand binnen, ik kan heel goed met mijn ouders omgaan
Maar soms gaat het wat tever.
En ik ga ze laten zien dat ik een heel lief jongetje ben
En geen aggressie meer uit
T gaat nu goed zo
Tis allemaal een beetje lastig
Maar t huis uit wil ik niet












![*! [B]renda !*](/images/user/47519_2927060.jpg)


