Partyflock
 
Forumonderwerp · 980869
311x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Doe je als je een maand huisarrest hebt??? :o
 
Waarschuw beheerder
donateur
Mezelf vingeren
Waarschuw beheerder
donateur
Mezelf vingeren


30 dagen lang :|

Dan wil ik die vinger welis zien :O
 
Waarschuw beheerder
donateur
vraag me af wie mij dat wil gaan geven o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 17:12:
vraag me af wie mij dat wil gaan geven


idd ik ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op dinsdag 6 november 2007 om 17:09:
Doe je als je een maand huisarrest hebt???


Alweer gezeur met ja ouders joh?

Denk aan de vloeitjes in de schuur he? En een dekentje kan ook handig zijn, het is best koud s'nachts (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me een beetje misdragen, en nu is ut of thuisblijven of vertrekken...

En aangezien ze alles voor me gedaan hebben, kan ik niet vertrekken

Wil dat het weer gezellig word thuis o:)
 
Waarschuw beheerder
Ik heb nooit huisarrest :aai:
Ik ben altijd lief JWT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op dinsdag 6 november 2007 om 17:13:
En aangezien ze alles voor me gedaan hebben, kan ik niet vertrekken


Die snap ik niet :/
Waarschuw beheerder
donateur
je bent 7, je moet je gewoon netjes gedragen (Y)
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
ik zou een stok in mijn reet stoppen als ik jouw was!
Waarschuw beheerder
donateur
Die snap ik niet


Ze willen het beste voor me.

Ze geven me onderdak en eten.


Terwijl ik nooit thuis was en alleen maar bij vrienden zat te gerbruiken

't ziou respectloos zijn als ik nu mijn spullen pak
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou een stok in mijn reet stoppen als ik jouw was!


Heb ik al gedaan, dat word saai na een paar dagen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op dinsdag 6 november 2007 om 17:17:
Die snap ik niet

Ze willen het beste voor me.

Ze geven me onderdak en eten.


Terwijl ik nooit thuis was en alleen maar bij vrienden zat te gerbruiken

't ziou respectloos zijn als ik nu mijn spullen pak


nodig je vrienden thuis uit ga je thuis gebruiken:bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Robijntje! op dinsdag 6 november 2007 om 17:20:
slapen


:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nodig je vrienden thuis uit ga je thuis gebruiken


Idd ik mag me vrienden uitnodigen :jaja:

Zullen ze weten ook o:)

Feessie bij mij thuis (Y)

slapen


Krijg rugpijn als ik te lang in me bed lig
 
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha huisarrest :rofloL:
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha huisarrest :roflol:


Jah lach er maar om :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is mijn 1ste huisarrest en ik lijk wel 20 :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FAKE op dinsdag 6 november 2007 om 17:25:
lach er maar om


Ja kom op dude, hoe oud ben je?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja kom op dude, hoe oud ben je?


Maar wat moet ik dan

tis kiezen of delen

En ik hou heel veel van ze

Maar ze denkt dat als ik een maand thuis zit, dat ik dan afkick van de weed :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FAKE op dinsdag 6 november 2007 om 17:29:
Maar ze denkt dat als ik een maand thuis zit, dat ik dan afkick van de weed


Waarom kap je dan niet gewoon met die prut als je weet dat je je ouders veel verdriet doet? Zo moeilijk is dat niet hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom kap je dan niet gewoon met die prut als je weet dat je je ouders veel verdriet doet? Zo moeilijk is dat niet hoor.


Omdat ik niet denk dat het door het blowen komt :jaja:

En zonder die weed ben ik hyperder...
Waarschuw beheerder
donateur
huisarrest :lol:
kappen met smoken of oprotten, keuze is makkelijk toch:)
Waarschuw beheerder
donateur
kappen met smoken of oprotten, keuze is makkelijk toch :)


Ze moeten denken dat ik een maand niet gesmoked heb

blow voor het slapen gaan uit me raam...


als hun denken dat ik niet of minder blow zal de sfeer al beter zijn

als we gewoon met elkaar omgaan is er niks aan de hand


maar zit nu wel een maand binnen

Heb een pees en ader doorgesneden toen ik de deur wilde beuken :S
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg maar dat ik een sukkel ben

want zo voel ik me ook :jaja:


Moet er nu wel iets van geleerd hebben

maar stoppeng met smoken gaat niet lukken


Word ik strax alcoholist

Nuchter zijn sucks :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Ik had
Nooit Gedacht


dat jou dit zou overkomen.
Waarschuw beheerder
ik zie het probleem niet zo :/
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie het probleem niet zo


Tjaaah ik ook niet echt

Het enige is dat we normaal met elkaar om moeten gaan :jaja:

En dat kan ook met weed

ze denken dat ik nu 3 dagen niet geb;lowd heb

Zegt me moer "gaat al een stuk beter zonder weed heh"

"T zal wel mam"

Heb gvd iedere dag nog geblowd

zit dus tussen de oren

Ik had nooit zo open tegen ze moeten zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op dinsdag 6 november 2007 om 17:09:
huisarrest


lol zie ik eruit als 10
Waarschuw beheerder
:O wat heb je gedaan?

* ik ging dan gewoon wel weg b) ergens heen waar ze me niet konden vinden
 
Waarschuw beheerder
Nooit gehad
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kreeg ik maar huisarrest van me werk 8)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FAKE !
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En anders: HOER!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FAKE op dinsdag 6 november 2007 om 17:40:
Nuchter zijn sucks


Weglopen voor de harde realiteit zeker?
 
Waarschuw beheerder
gewoon een blowtje aan je ouders geven, dan wordt t vast gezellig b)
Waarschuw beheerder
Je ouders moeten niet zeiken, wat denken ze wel niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Weglopen voor de harde realiteit zeker?


Naja misschien

Heb wel veel problemen in me jeugd gehad

Blow nu langer dan 5 jaar, en tis zo standaard geworden


Als iemand die drugs gebruikt, gewoon goed ze werk doet en meedraaid in de maatschappij, wat is er dan erg aan???
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FAKE op woensdag 7 november 2007 om 12:46:
Naja misschien

Heb wel veel problemen in me jeugd gehad

Blow nu langer dan 5 jaar, en tis zo standaard geworden


Dus, je kunt niet meer nuchter zijn?

Uitspraak van FAKE op woensdag 7 november 2007 om 12:46:
Als iemand die drugs gebruikt, gewoon goed ze werk doet en meedraaid in de maatschappij, wat is er dan erg aan???


Ik zie er ook geen problemen in, maar je ouders blijkbaar wel.
Waarom ga je niet gewoon het huis uit als jij wil blijven blowen?
Waarschuw beheerder
donateur
Dus, je kunt niet meer nuchter zijn?


Jahwel hoor, als ik op school zit of werk blow ik ook niet :D

Maar dan ben ik wel erg druk...

Waarom ga je niet gewoon het huis uit als jij wil blijven blowen?


Ik zorg gewoon dat hun denken dat ik minder blow

En geen hd gebruik

Ik blijf nu een maand binnen, ik kan heel goed met mijn ouders omgaan
Maar soms gaat het wat tever.

En ik ga ze laten zien dat ik een heel lief jongetje ben
En geen aggressie meer uit

T gaat nu goed zo :jaja:

Tis allemaal een beetje lastig

Maar t huis uit wil ik niet :nee:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 17:10:
Mezelf vingeren


:roflol: