Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
ongekend TRIEST, dat die kale man die het podium op komt die gozer niet gelijk weg trapt is mij nog een raadsel !
en knap van Menno dat die zich nog zo weet in te houden als dat je op het filmpie ziet !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 22:26:
Je zal hem toch van het podium rammen die mafkees


jullie geven comentaar maar wat is er gebeurd ? :)
Waarschuw beheerder
donateur
wtf welke idioot slaat nou een dj :lol:
 
Waarschuw beheerder
Gekke figuren lopen op deze aard kloot rond zeg pffff zou gelijk die gast in het publiek gooien lekker afranselen laten door het publiek :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 8 juli 2007 om 22:33:
wtf welke idioot slaat nou een dj


mmm sensation 2006 zegt je dat niets :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qouri op zondag 8 juli 2007 om 22:33:
jullie geven comentaar maar wat is er gebeurd ?


Menno zal hoogstwaarschijnlijk morgen zijn verhaal doen @ Intuition forum, dus dat wachten we ff netjes af. :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 22:36:
Hier het filmpje ervan:
www.youtube.com/watch?v=EQdR6Z_MFa4


was je net voor.. (scroll naar boven) :P

Uitspraak van Qouri op zondag 8 juli 2007 om 22:36:
mmm sensation 2006 zegt je dat niets


maar toen werd er ook herrie gedraaid, da's wat anders! O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 22:32:
ongekend TRIEST, dat die kale man die het podium op komt die gozer niet gelijk weg trapt is mij nog een raadsel !
en knap van Menno dat die zich nog zo weet in te houden als dat je op het filmpie ziet !


yeah sowieso, kan me goed voorstellen dat je mood in een keer is verpest ook door zo'n mafketel.
Waarschuw beheerder
donateur
Onbegrijpelijk :S
En dan kun je zeggen, je weet niet wat er gebeurd is.
Maar ik kan me geen enkele reden bedenken om zoiets idioots t doen.:S

Knappe kater als je je eigen feestje vroegtijdig verlaat om vervolgens voor je harses geslagen te worden op de gig erna :(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 22:36:
was je net voor.. (scroll naar boven)


haha zag het al pffff next time ben ik eerder :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 22:23:
beelden van wat er @ Creamfields is gebeurd tijdens Menno's set.


Inderdaad, beetje menno duwen, kale kerel had hem allang over die draaitafel heen moeten knalle.. gelukkig komt menno nog wel voor zichzelf op, heb wel eens djs geduwd zien worde die achteruit gingen lopen.

Inderdaad sfeervergallend, zulke mensen horen nooit meer op die feesten te komen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 8 juli 2007 om 22:39:
Knappe kater als je je eigen feestje vroegtijdig verlaat om vervolgens voor je harses geslagen te worden op de gig erna


nogal ja.. :/
wel goed dat hij alsnog z'n set heeft afgemaakt en daardoor het publiek niet de dupe heeft laten worden! (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 8 juli 2007 om 16:17:
Heerlijk gelouched,gechilled,
gezweefd,gesprongen,
gedanst,geknuffeld,
gelachen,gehuild,gegeten,
geplast(hulde voor de toiletjuffrouw:cheer: ),
gekletst,
gekeken naar de zonsondergang:kwijl:
en dus vooral GENOTEN!!!!


je vergeet een werkwoord 8)
 
Waarschuw beheerder
vraag me af waar dit door kwam, vage shit joh. Dont touch Menno 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 11:39:
Galen Behr - Afterhours.fm 1 Year Anniversary

Tracklist:
01 Jonas Steur Feat. Jennifer Rene - Fall To Pieces (Original Mix)
02 Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix)
03 Kyau & Albert - Always A Fool (Club Mix)
04 Galen Behr Feat. Elle - Weak (Vocal Club Mix)
05 Kimito Lopez – Sub Runner [Intuition]
06 Breakfast - The Sunlight (JPL Remix)
07 Galen Behr & Hydroid - Carabella (Galen Behr & Orjan Nilsen Remix)
08 Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
09 Joint Operations Centre - Shortwave [Armada]
10 Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Mix)

http://rapidshare.com/files/34905786/33_Galen_Behr_-_1YAMC___Afterhours.FM_-_PS.mp3
http://www.megaupload.com/?d=UE6UXIVR laatste aanpassing 8 juli 2007 11:44


Thanx voor de mix man,echt super.. Kom weer helemaal terug in de stemming van intuition gisteravond :D:D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 8 juli 2007 om 22:39:
Knappe kater als je je eigen feestje vroegtijdig verlaat om vervolgens voor je harses geslagen te worden op de gig erna :(


Behoorlijk ja... gezien het filmpje lijkt het me allemaal wel mee te vallen in de zin van "voor je harses geslagen worden" :). Maar vrolijk ga je er niet van worden.
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand posters dubbel van intuition?? Lijkt me leuk om op mn kamer te hangen.. Zo ja, ==>PB
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op maandag 9 juli 2007 om 00:28:
Heeft er iemand posters dubbel van intuition??


HAd ik ook al ergens geroepen:D
Ik wil er ook 1 :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik had t ook van jou gejat :P

Trouwens, ik wil livesets!!!!!!!!!!

Ff een overzichtje van topmomenten van platen die gedraaid werden:

Gahlen Behr - Carabella
Vincent de Moor - Fly Away
Ronski Speed - The Space We Were
Above & Beyond pres. Tranquility Base - No One on Earth
Above & Beyond - Good for Me
Dogzilla - Without you
SolarStone - Solarcoaster
SolarStone - Seven Cities
Jose Gonzalez - Crosses

Zo kan ik nog wel ff doorgaan, wat een feest .. :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 22:23:
beelden van wat er @ Creamfields is gebeurd tijdens Menno's set..


Die gast had nog wat knikkers tegoed van vroeger op het schoolplein... Kwam ze nu even ophalen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op maandag 9 juli 2007 om 00:57:
Ff een overzichtje van topmomenten van platen die gedraaid werden:

Gahlen Behr - Carabella
Vincent de Moor - Fly Away
Ronski Speed - The Space We Were
Above & Beyond pres. Tranquility Base - No One on Earth
Above & Beyond - Good for Me
Dogzilla - Without you
SolarStone - Solarcoaster
SolarStone - Seven Cities
Jose Gonzalez - Crosses

Zo kan ik nog wel ff doorgaan, wat een feest ..


Je vergeet er nog een.....

Andain - Beautiful Things! Wat een opener van Solarstone. Heb er nog kippevel van... :jaja:

:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op zondag 8 juli 2007 om 23:08:
Thanx voor de mix man,echt super


Graag gedaan kerel.

Uitspraak van Delphin op maandag 9 juli 2007 om 06:42:
album geplaatst!


Leuke foto's. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zow..... ben ook weer boven water. Wat een heerlijk feest was dat zaterdag. Een beetje jammer dat Solarstone door het missen van zijn vlucht wat later werd neergezet. Daardoor was de lijn er een beetje uit, maar het heeft de pret niet mogen drukken.
Wat een heerlijke platen zijn er weer voorbij gekomen. :jaja:

En vond het leuk dat ook mijn vrouw een keer aan den lijven heeft kunnen ervaren wat een heerlijk feest het is op Intuition. :lief:

En natuurlijk de zijn het de heerlijke feestgangers die weer voor een supersfeer hebben gezorgd.

Zeg nou zelf... met zo'n mooi stel mensen kan het toch alleen maar feest zijn? :cheer:

:bye:

Bedankt voor het genieten allemaal!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op maandag 9 juli 2007 om 08:35:
mijn vrouw een keer aan den lijven heeft kunnen ervaren


:o helemaal niet gezien, jammer
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op maandag 9 juli 2007 om 08:18:
Leuke foto's. (y)


:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qouri op zondag 8 juli 2007 om 22:36:
mmm sensation 2006 zegt je dat niets


maar dat was terecht :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op maandag 9 juli 2007 om 08:35:
met zo'n mooi stel mensen kan het toch alleen maar feest zijn?


Helemaal waar!
Zonder alle genieterts zou het niet half zo mooi zijn.

Leuke foto's André, en die groepsfoto is natuurlijk superkoel!!

Het wachten is nu op Rob zijn prof-foto's en de video van Intuition :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op maandag 9 juli 2007 om 08:07:
Je vergeet er nog een.....

Andain - Beautiful Things! Wat een opener van Solarstone. Heb er nog kippevel van...


Ik zei toch:
Uitspraak van **djdemik** op maandag 9 juli 2007 om 00:57:
Zo kan ik nog wel ff doorgaan, wat een feest


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 10:05:
Rob zijn prof-foto's


Die staan er dus al lang :vaag:

Goedemorgen Jacq :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Zo, ik ben ook weer gearriveerd in het alledaagse wereldje...

Wat een heerlijke dag was zaterdag! Overdag lekker genieten van het zonnetje al liggend/zittend met een biertje in de hand en lekkere muziek op de achtergrond. Wederom véél nieuwe mensen ontmoet, waarvan ik de meeste al op de topics had gezien.
's Avonds naar binnen waar geweldig gedraaid werd. Norman & Fijneman, Solar Coaster en held van de avond Gareth Emery :lief: Ik vond Airwave wel een beetje tegenvallen maar dat kon de pret niet drukken.

Na afloop zijn we nog wezen dwalen in de duinen en zondag hebben we kunnen uitbrakken op het strand in Bloemendaal, wat wil een mens nog meer? Ik ben herboren :lief:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 10:36:
Die staan er dus al lang :vaag:

Goedemorgen Jacq :lol:


nog lang niet allemaal hoor ;)
Zitten juweeltjes tussen :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op maandag 9 juli 2007 om 00:57:
Ronski Speed - The Space We Were
Above & Beyond pres. Tranquility Base - No One on Earth
Above & Beyond - Good for Me
Dogzilla - Without you
SolarStone - Solarcoaster
SolarStone - Seven Cities


Uitspraak van =Peter= op maandag 9 juli 2007 om 08:07:
Je vergeet er nog een.....

Andain - Beautiful Things!


*zucht*


vergeet Universal Nation niet
Waarschuw beheerder
Zo, goedemiddag, het begint me hier toch te onweren! Ben ik even blij dat ik vanochtend vroeg lekker alles gedaan heb! :-).
Maar zelfs dat het nu weer rotweer begint te worden.. Ik kom maar niet uit die intuition bubbel.

Ik wil terug!!!!!!!!!!!

:D
Waarschuw beheerder
Zéér herkenbaar dat gevoel Ice, ikke wil ook terug!
Ach ja, het nagenieten is ook wel heerlijk, zal nog wel effe nazinderen :)
Nog steeds vind ik niet het juiste woord om dit feest te beschrijven, elk superlatief schiet tekort.

Hopelijk komen sets online?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Solar op maandag 9 juli 2007 om 13:08:
zal nog wel effe nazinderen


Mooi gezegd...

Heerlijk om met de foto's, de filmpjes, alle reacties, én lekkere muziek, dit feest nog een poos bij te blijven
Waarschuw beheerder
hallo allemaal! ben weer alive and kicking, na echt een heerlijk en overdonderend goed trance weekend :D wat een heerlijk feest, wat een geweldig leuke mensen, wat een fantastische muziek en een brillante locatie (hoewel die ondergaande zon een klein beetje tegenviel).

heb weer zo veel leuke nieuwe mensen ontmoet, na het feest met erik in de duinen rondgedwaald (op zoek naar één of andere maffe boom die erik vanaf de weg had gezien, dwars door alle struiken etc), heerlijk half geslapen in ons tentje (dankzij de zandharingen!!) en zondagochtend hup naar het strand :D

ik baal er nu al van dat het afgelopen is. dit moeten we zsm nog een keer doen!!!!!

op dit moment kan ik me weinig specifieke muziek herinneren, erg slecht van mij. alleen beautifull things (want dat is echt mijn allermooiste favoriete liedje ooit), haha. ik ga ff pics bekijken :D
vind de groepsfoto iig erg leuk! was wel perfect dat daarvoor iedereen om ons 'bankje' kwam staan ;p
Waarschuw beheerder
voor degenen die nog benieuwd zijn wat erik en ik (en bert) hebben uitgespookt op het strand zondagmiddag: bert en ik hebben erik ingegraven en hem veranderd in een vrij stevige zeemeermin

:cheer:

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/14507859.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op maandag 9 juli 2007 om 14:14:
hebben erik ingegraven en hem veranderd in een vrij stevige zeemeermin


whahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, Erik helemaal in zijn element... uitbrakken in t zand ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 11:25:
vergeet Universal Nation niet


Toen was ik al weg..
Waarschuw beheerder
donateur
PF foto's online :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 15:00:
PF foto's online :cheer:


En ze zijn weer leuk!!

Weet je trouwens wat ik ook wel relaxed vond? Een tent die niet zo overspannen doet over dopjes op flesjes water.... (y)
Ik weet het, het gaat nergens over, maar toch!
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand posters dubbel van intuition?? Lijkt me leuk om op mn kamer te hangen.. Zo ja, ==>PB


idem! ikke wil ook :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zit nog steeds lekker na te genieten van dit geweldige feest. Van mij mag het elk weekend Intuition Summer Event zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 15:00:
PF foto's online :cheer:


leuke foto's!!! vind vooral die groepsfoto echt super koel!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op maandag 9 juli 2007 om 15:32:
Een tent die niet zo overspannen doet over dopjes op flesjes water....


:lol:
Gaat wél ergens over.
JWT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 16:58:
Gaat wél ergens over.
JWT


JWT = Je Weet Toch? Ga jij ook op die tour! Dat is die shit :D :P

Idd, zo ben ik de avond ook goedkoop doorgekomen! Slechts 2 cola betaald, hamburger (achteraf bedenken om anders ff de tent uit te lopen en daar boven ergens gewoon ff wat te eten :S) en parkeergeld. Verder alleen water gehaald bij de WC :yes: (ik ben echt te blut op het moment ;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op maandag 9 juli 2007 om 17:25:
Verder alleen water gehaald bij de WC


Shit, vergeten dat dat ook kon :\ nu elke keer rode wijn a 3,20 besteld.. de AH op station haarlem was wel handig btw, kleine flesjes huiswijn voor 1,50
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel wat rondjes gegeven en gekregen, en verder voor mezelf gezorgd, maar uiteindelijk toch meer kwijt, dan ik had gedacht.
Maarrrrr, het was het echt waard!!!


Trouwens, djdemik, sta jij nog ergens op een foto ofzow???
want je hebt je iig niet voorgesteld, voor zover ik weet ;)
laatste aanpassing