Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 8 juli 2007 om 15:16:
Maar het was gewoon erg grappig, toevallig was volgens mij niemand in t roze, behalve wij promo meisjes


Volgens mij heb jij niet goed gekeken...maar goed, we hebben het vanmiddag al eerder over een bril gehad :roflol:


Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 16:39:
je kon bij de ingang voor €12,50 een bandje halen, waarmee je onbeperkt mocht gebruik maken van het BBQ-buffet..


Niet onbeperkt, want na het opscheppen werd je bandje doorgeknipt en ingenomen...ik had 'n beetje salade, een stukje kip, een half bbq-worstje en 2 sneetjes brood...vond het maar matig eigenlijk! Maar kan me verder ook niet veel schelen hoeveel het allemaal kost...de schade zie ik thuis wel, als ik maar een leuke dag/nacht heb gehad :D


Weet iemand toevallig wanneer eindelijk die 2007 remix van Fly away uitkomt, want hier kan iemand niet meer wachten!
Waarschuw beheerder
t was dan ook prachtig...

dit ook:

http://www.youtube.com/v/Rx-XO7btNHU
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op zondag 8 juli 2007 om 17:43:
t was dan ook prachtig...

dit ook:

http://www.youtube.com/v/Rx-XO7btNHU


Voor mij het hoogtepunt van de dag!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AREA 51 op zondag 8 juli 2007 om 17:41:
Niet onbeperkt, want na het opscheppen werd je bandje doorgeknipt en ingenomen...


gewoon met je bord teruglopen en opnieuw opscheppen.. :)

Uitspraak van AREA 51 op zondag 8 juli 2007 om 17:41:
Weet iemand toevallig wanneer eindelijk die 2007 remix van Fly away uitkomt, want hier kan iemand niet meer wachten!


als ik 4DO mag geloven op 6 augustus..

Uitspraak van RobKC op zondag 8 juli 2007 om 17:43:
dit ook:


iedereen meeblèren @ Carabella :lief:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 17:50:
edereen meeblèren @ Carabella :lief:


Toen was ik dus buiten..had eigenlijk als een speer de tent in moeten rennen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
lees net op 't Intuition forum dat één of andere Poolse mafkees geprobeerd heeft om Menno te slaan tijdens zijn optreden @ Creamfields daar.. wat dan ook de reden is, dit gaat natuurlijk helemaal nergens over! :no: :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op zondag 8 juli 2007 om 17:43:
dit ook:

http://www.youtube.com/v/Rx-XO7btNHU


Filmpje is niet van super kwaliteit maar is dan ook geschoten met een gsm. Maar toen ik op dat blok aan de zijkant van de dancevloer stond en ik al die mensen zag jumpen. :D

Stond echt te genieten!
Uitspraak van actief op zondag 8 juli 2007 om 17:26:
Mojado - Hijo De Africa


Uitspraak van bloesem op zondag 8 juli 2007 om 17:37:
Ik film en hij zegt


Allebei bedankt. (y) :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 18:29:
dat één of andere Poolse mafkees geprobeerd heeft om Menno te slaan


Redelijk triest idd. :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou kan wel paar redenen bedenken om dit te rechtvaardigen ,ik hoor graag wat meer info hierover voor dat ik een mening vorm.
Waarschuw beheerder
dubbel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gister was ook weer een hele bus vol tsjechen of polen aanwezig, de bus stond er rond 23h00 en t was geen nederlands dat gesproken werd :p.

Dus ff www.techno.cz in de gaten houden, misschien volgt er net zo'n vet filmpje als na ASOT 300 :d
Waarschuw beheerder
donateur
die waren wel laat aanwezig dan?
Waarschuw beheerder
Toen gingen ze weer terug Göbb, of door naar SW
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op zondag 8 juli 2007 om 17:43:
t was dan ook prachtig...

dit ook:

http://www.youtube.com/v/Rx-XO7btNHUlaatste aanpassing 8 juli 2007 17:44


grrr dat ik dat heb gemist jammer...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qouri op zondag 8 juli 2007 om 19:14:
grrr dat ik dat heb gemist jammer...


Tja dat had ik voor geen goud willen missen :D heb die plaat nog gedraaid vlak voordat ik wegging, wist gewoon dat ie voorbij ging komen.. en als ie dan ook echt komt, dan ga je gewoon helemaal lossss :D:D:D
Waarschuw beheerder
Zo te horen was echt leuke party jammer dat ik het heb gemist maar ja ik ben zo ziek geweest volgende keer beter
Waarschuw beheerder
Welke malloot heeft waardeloos als beoordeling gegeven?? zeker een hypercore/darkcore etc. junkie :P
Waarschuw beheerder
Hij is in ieder geval niet goed bij zijn hoofd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op zondag 8 juli 2007 om 19:38:
Welke malloot heeft waardeloos als beoordeling gegeven??


:lol:
Letterlijk wat ik hardop achter mn putertje zei.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij was het dus ook niet ;p

Kan de 'malloot' opstaan? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 18:29:
lees net op 't Intuition forum dat één of andere Poolse mafkees geprobeerd heeft om Menno te slaan tijdens zijn optreden @ Creamfields daar.. wat dan ook de reden is, dit gaat natuurlijk helemaal nergens over!


dit lees ik net @ Intuition forum:
I think before spreading any rumours, u first have to wait for what Menno himself has to say about it, it's true that someone actually hit him, but he said it wasn't a hard punch, he is OK. Guy was someone from the tech-sound-team, responsible for the dj booth. Full story by Menno i think tomorrow .


:nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op zondag 8 juli 2007 om 19:38:
Welke malloot heeft waardeloos als beoordeling gegeven??


iemand die niet geweest is :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 8 juli 2007 om 14:22:
Even alvast een voorlopige (random) tracklist van Solarstone (aanvullingen zijn welkom):

* Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Mix)
* vette track!
* vette track: vocals met "memories"
* Solarstone - Part Of Me
* Breakfast - The Sunlight
* Above & Beyond - Good For Me (Album Version?)
* Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
* track met vocals: "Brighter than a star"; ben titel kwijt
* Solarstone - Seven Cities (Ehren Stowers & Simon Bostock Remix)


Adam Nickey - Perfect Destiny (Part 1 of 2 ben ik niet zeker)maar denk de part 2, wat een plaat, was helemaal weg van dit :lief: geweldig plaat!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 8 juli 2007 om 16:17:
Wat was dit een sublieme dag zeg!

Fantastische DJ's,
Fantastisch locatie,
Fantastische zon
Fantastische vriendjes en vriendinnetjes
Fantastische nieuwe mensen ontmoet.

Heerlijk gelouched,gechilled,
gezweefd,gesprongen,
gedanst,geknuffeld,
gelachen,gehuild,gegeten,
geplast(hulde voor de toiletjuffrouw ),
gekletst,
gekeken naar de zonsondergang
en dus vooral GENOTEN!!!!


Ik heb alles gedaan behalve dat huilen ;) verder echt een super feestje geweest :kwijl: weet dus ook dat als ik nachtdienst heb dat ik makkelijk overdag kan feesten :cheer:

1e keer intuition maar zeker niet de laatste keer :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 8 juli 2007 om 20:12:
dat huilen


nou Solarstone is echt de eerste die heeft laten huilen Seven City's
man o man wat een nummer zeg.
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 8 juli 2007 om 20:12:
1e keer intuition maar zeker niet de laatste keer


hier sluiten wij ons voorledig bij aan, we zijn nog steeds onder de indruk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Debby&Henk op zondag 8 juli 2007 om 20:37:
nou Solarstone is echt de eerste die heeft laten huilen


ik zat er ook niet ver vanaf.. :lief:
Waarschuw beheerder
Dogzilla- Without You

1 vd hoogtepunten van de avond! Wie draaide die plaat ook al weer??
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Zo wat een geweldig feest was dit weer zeg. Ongelooflijk. Intuition blijft me nog steeds verrassen.
De locatie was echt perfect en zelfs het weer zat mee.
Ik vond Solarstone echt geweldig en voor mij een nieuwe held is Gaterth Emery. Ongelooflijk wat een paar geweldige zweef platen draaide deze man zeg.

Als iemand deze platen kan vinden zou je me ze dan kunnen uploaden voor me want deze platen waren legendarisch:

Gareth Emery - More Than Anything (Stoneface & Terminal dub)
niet normaal toen had ik het niet meer)

Martin Roth - Off The World (Gareth Emery remix)
Waarschuw beheerder
donateur
Ow dat huilen is niet ongewoon hoor :D

Sóms dan heb je zo'n plaat op precíes t juiste moment.
En dan voel je dat in alle cellen van je lichaam, kippevel erbij:D:D
En kan het zó mooi/lekker zijn dat er een traantje over mn wang gaat :cry: 8)

Geen ugly cries op een feestje hoor :lol:
Uitspraak van Leon Bolier op zondag 8 juli 2007 om 20:58:
Galen die draaide de dubmix geloof ik


Ah dr ister 1 wakker ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een feest met een hoog 'Y-factor-gehalte'.
Jullie uiteraard ook allemaal bedankt! You guys made the event! :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Was zeker een geweldig feest! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Gonzo- op zondag 8 juli 2007 om 21:04:
You guys made the event!


maar dat kunnen wij natuurlijk weer niet doen zonder zo'n top organisatie.. :knuf: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 8 juli 2007 om 21:01:
Ah dr ister 1 wakker ;P


eh ja, vanmiddag al hoor :P scheelt he, feestje overdag, heb t niet te laat gemaakt dus niet brak vandaag. Maarre ja was weer een top feestje vond ik, erg gezellig.
Waarschuw beheerder
donateur
en dan nagenieten met de Intro Mix van "Summernight Confessions".. :lief:
Waarschuw beheerder
Was een heerlijk feest met Cor Fijneman En Mark Norman die al mijn verwachtingen waarmaakten en op sommige momenten overtroffen :)

Eerste keer Menno de Jong voor mij vond ik ook een heerlijk setje! Ik vond eigenlijk alles heerlijk om te horen alleen M.I.K.E vond ik niet zo goed, maar dat maakte me niet zoveel uit. Heb onwijs genoten :)

Ook was het leuk om alle mensen van Partyflock te ontmoeten! Iedereen bedankt voor een mooie dag en tot de volgende keer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AdriaanB op zondag 8 juli 2007 om 21:30:
Iedereen bedankt


en jij bedankt voor je vestje :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beebs op zondag 8 juli 2007 om 21:31:
en jij bedankt voor je vestje :lief:


haha no probs beebie! was gezellig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AdriaanB op zondag 8 juli 2007 om 21:30:
Ook was het leuk om alle mensen van Partyflock te ontmoeten


insgelijks! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op zondag 8 juli 2007 om 21:22:
:lol:


nee :D

ik bedoel, echt brak ben je pas als je bijna je vliegtuig mist :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leon Bolier op zondag 8 juli 2007 om 21:44:
als je bijna je vliegtuig mist


:roflol:

Verslapen & brak zijn zijn twee compleet verschillende dingen, jongeman :lol:
Waarschuw beheerder
yeah ik geef toe, een directe connectie is er niet in z'n algemeenheid. Maar in jouw geval wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Gonzo- op zondag 8 juli 2007 om 21:53:
Verslapen & brak zijn zijn twee compleet verschillende dingen, jongeman :lol:


Túúrlijk:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
beelden van wat er @ Creamfields is gebeurd tijdens Menno's set..
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.pl/videoplay?docid=1653628812173866818}
:nocheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 22:23:
beelden van wat er @ Creamfields is gebeurd tijdens Menno's set..


Je zal hem toch van het podium rammen die mafkees. Niet aan onze Menno komen idioot!!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 22:23:
beelden van wat er @ Creamfields is gebeurd tijdens Menno's set..


Ongelofelijk dit.
Wat een verschrikkelijke hufter die malloot! :boos:

:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 22:23:
beelden van wat er @ Creamfields is gebeurd tijdens Menno's set..


zo iets doe je toch niet he :s