Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op zondag 1 juli 2007 om 15:29:
we gaan vanaf leiden centraal naar haarlem, maar dan?


Je moet de bus pakken naar bloemendaal, die stopt direct aan het strand (halte direct bij bloomingdale)). Tis een beetje onzin om eerst naar zandvoort te gaan en dan weer terug...
Waarschuw beheerder
donateur
Gonzo's tip is wel veel leuker.. :yes:
oh, en de weersverwachting valt ook mee voor zaterdag als we Piet Paulusma mogen geloven: overwegend droog, graadje of 20.. :D
http://www.pietpaulusma.nl/meerdaagsnederland.html
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Wij laten ons van de zonnige kant zien,komt die zon er vanzelf ook wel:D

Wij komen met de auto,ff bekijken hoelaat precies.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 2 juli 2007 om 08:31:
overwegend droog, graadje of 20..


mooi genoeg (y)
Waarschuw beheerder
nog 5 nachtjes slapen!

:cheer:
Waarschuw beheerder
Wat een week wordt dit :D

Heel wat nieuwe leuke dingetjes confirmen

Nieuwe auto ophalen

en als klap op de vuurpijl Summer Event zaterdag !, Damn, heb er zin in !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op maandag 2 juli 2007 om 11:37:
Wat een week wordt dit


:d je kan het idd veel slechter treffen
Uitspraak van RobKC op maandag 2 juli 2007 om 11:37:
en als klap op de vuurpijl Summer Event zaterdag !, Damn, heb er zin in !


:cheer: heeel veeeeel zin in!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 2 juli 2007 om 08:31:
overwegend droog, graadje of 20..


LAAT HET WAAR ZIJN :cheer: :bounce: Ideaal :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 2 juli 2007 om 11:37:
Nieuwe auto ophalen


:cheer: wat voor auto ga je kopen?
Waarschuw beheerder
laatste vraag , ik mag de kaarten toch wel zwart wit afdrukken?
als de barcode er maar opstaat neem ik aan
Waarschuw beheerder
"ahum" (zet centerparcs commercial tune in)

"Weer of geen weer, altijd intuition weer"

Het klinkt alleen niet zo lekker :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op zondag 1 juli 2007 om 16:38:
Trein naar Zandvoort aan Zee nemen, en van daaruit met de speciale Beach Bus of met één van de TukTuk's vanuit het station naar Bloomingdale. Makkelijkste, goedkoopste en efficientste

Beach Bus & TukTuk's staan gewoon op het stationsplein van Zandvoort


Ja is dat het makkelijkste? :)

Wij komen met een groep van ongeveer 7 mensen met de trein uit Amsterdam, maar je kan dus uitstappen in Overveen, Zandvoort en Bloemendaal en we hebben geen idee wat het makkelijkste is! Ook qua terugreis met de trein :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op maandag 2 juli 2007 om 15:18:
"Weer of geen weer, altijd intuition weer"


"Summer Event weer" klinkt ook niet, dus dat scheelt.. :P
als ik weeronline.nl mag geloven trouwens, wordt 't zaterdag zelfs een graad of 23! :o :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 2 juli 2007 om 19:57:
als ik weeronline.nl mag geloven trouwens, wordt 't zaterdag zelfs een graad of 23!


Legt bikini alvast klaar :-)
Waarschuw beheerder
donateur
geen witte hè? voor 't geval 't gaat regenen.. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op maandag 2 juli 2007 om 20:54:
Legt bikini alvast klaar


en een handdoek, is ook lekker warm voor na de nachtduik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 2 juli 2007 om 19:57:
wordt 't zaterdag zelfs een graad of 23!


Sja, met de temperatuur is al dagen niks mis...
Maar de zon laat het te vaak af weten :/

Hoewel we gister onverwachts werden getrakteerd op een knalblauwe lucht gedurende een paar uur :P , dus ik ga ervan uit, dat dat zaterdag ook gewoon gebeurt :D )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op maandag 25 juni 2007 om 12:03:
zaterdag7-07
Min 14 °C
Max 21 °C
Zon 50%
Neerslag 30%
WindrichtingKracht N4


Dat was 25 juni


deze is van vandaag:

zaterdag
07-07-07

Min 15 °C
Max 23 °C
Zon 40%
Neerslag 35%
Windrichting Kracht 4 W

Ik vind het nog steeds best :yes:

Ik ga toch wel uit m'n panty, binnen, bij de dj's :cheer:

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op maandag 2 juli 2007 om 23:02:
Ik ga toch wel uit m'n panty


zit er nu al een ladder in dan? :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 2 juli 2007 om 21:14:
geen witte hè? voor 't geval 't gaat regenen..


Dude, als ze gaat zwemmen is wit ook niet al te goed... dus, dat lijkt me niet. En als ze wit wil dragen zeg ik geen nee :P Kom op, je bent toch een jongen of niet dan :O O:)

Nog steeds klinkt het weer mij als muziek in de oren :P De muziek zal ongetwijfeld weer klinken :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op maandag 2 juli 2007 om 23:12:
En als ze wit wil dragen zeg ik geen nee Kom op, je bent toch een jongen of niet dan


moet ik 'm nou echt gaan uitleggen of heb je die anekdote laatst niet meegekregen? :P
Waarschuw beheerder
1 E-ticket in de verkoop! 10 euro, stuur maar PB indien interesse.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er al eentje :D

Had ik al gezegt, dat ik er ZIN IN HEB !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 2 juli 2007 om 21:14:
geen witte hè? voor 't geval 't gaat regenen.. :lol:


Zijn er ook bouwvakkers aanwezig dan? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op maandag 2 juli 2007 om 23:57:
Zijn er ook bouwvakkers aanwezig dan?


ben blij dat jij 'm wel snapt.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Stond dit er al?
Er zullen hier foto's genomen worden door Partyflock!



Eindelijk eens!

:cheer:
Waarschuw beheerder
Stond er al een tijdje ja :D

Heel tof van ze :)
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 3 juli 2007 om 09:54:
Stond dit er al?


Yep, al een tijdje:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op maandag 2 juli 2007 om 23:57:
Zijn er ook bouwvakkers aanwezig dan?


Ah... even over het hoofd gezien... :$

Oke, grapje is al beter (Y) :yes:

Nu voel ik me een bouwvakker :P Ach, what the hack...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 2 juli 2007 om 23:02:
Dat was 25 juni


deze is van vandaag:

zaterdag
07-07-07

Min 15 °C
Max 23 °C
Zon 40%
Neerslag 35%
Windrichting Kracht 4 W

Ik vind het nog steeds best

Ik ga toch wel uit m'n panty, binnen, bij de dj's


Hmmm das minder :( 40% kans op zon is niet veel :(
Waarschuw beheerder
donateur
er is kennelijk meer kans op zon dan op regen :)
:cheer:

whatever...


Ik ga toch wel uit m'n panty, binnen, bij de dj's


psies :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 13:28:
40% kans op zon


= 4,5 uur zon van de 11



althans dat hopen we dan maar O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beebs op dinsdag 3 juli 2007 om 13:33:
er is kennelijk meer kans op zon dan op regen


:nocheer:

5% :S
Waarschuw beheerder
donateur
He Jus, het glas is altijd halfVOL he!!! :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 3 juli 2007 om 14:10:
het glas is altijd halfVOL he


je theorie gaat niet op, ik heb de mijne zojuist helemaal vol geschonken...:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
gaat echt wel goed komen met het weer :D :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doelde op de percentages 35 en 40 %
Je kan het altijd negatief zien... maar positief is véél fijner :yes:

Het allerpositiefst is uiteraard 100%, een vol glas dus ;)


Overigens, de zonkans is in 2 uur tijd met 20% gestegen :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 3 juli 2007 om 14:31:
Ik doelde op de percentages 35 en 40 %


psies ;)

Uitspraak van bloesem op dinsdag 3 juli 2007 om 14:31:
zonkans is in 2 uur tijd met 20% gestegen


komt goed :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op dinsdag 3 juli 2007 om 14:57:
wij nemen de zon mee


Pffffjew... hoef ik dat niet meer te doen...
Waarschuw beheerder
Om 11 uur ga ik eerst even bij de Kuip kijken bij de eerste training van Feyenoord en daar ga ik lekker de longen uit me lijf schreeuwen :)

Sluit lekker op elkaar aan haha :) Eerst Feyenoord en dan richting het noorden!

Als er nog mensen uit de buurt van Rotterdam mee willen rijden dan hoor ik het graag via pb

Adriaan
Waarschuw beheerder
Ja, ik heb iig nog 1 plek voor een Utrechtenaar (of is het Utrechtenees :P)! Of in de buurt van... Moet er daar (Wageningen / Culemborg) nu toch al, naar alle waarschijnlijkheid, 2 afzetten dus een 3e kan er ook nog wel bij ;) Dan is dat kleinne waggie van mij vol, om het voor de meerijders en voor mezelf leuk te houden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
naar welke dj kijken jullie het meest uit?
ja eigenlijks allemaal wel, maar er zal er vast 1 zijn die je echt graag wilt horen.

ik kijk het meest uit naar Galen en Re:locate eigenlijks
en het minst verwacht ik van cor en Mark

we zullen het horen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op dinsdag 3 juli 2007 om 17:07:
en het minst verwacht ik van cor en Mark


ik kijk juist naar hunnie en Siedje van Riel uit...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op dinsdag 3 juli 2007 om 17:07:
en het minst verwacht ik van cor en Mark


Die CD van hun zit behoorlijk vastgeroest in mijn auto (around the world in 80 days). Aleens geluisterd? Aanrader.
Waarschuw beheerder
Mooi, iedereen voor wat anders... ik ga voor het meest voor de hand liggende: Solarstone :P

Ach, het zal me eigenlijk niet veel uitmaken :) Ik ben gewoon altijd benieuwd naar wat een ieder gaat doen. Verwachtingen creëren op voorhand en daar dus naar uitkijken vind ik eigenlijk zinloos. Je weet toch nooit hoe elke artiest je kan verassen, zowel positief als negatief ;)

Ik heb er gewoon zin in en ben gewoon weer lekker neutraal :cheer: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Godver :( Daarnet hartstikke leuk nieuws gekregen ... en toch kan ik wel janken.

Mijn zoontje mag afzwemmen voor zijn 1e diploma :cheer:

zaterdag. :@


Hij had nog wat problemen met zijn schoolslag en zou pas na de vakantie kunnen afzwemmen. Na wat extra oefenbeurten mag hij nu alsnog op. Vóór de vakantie, die kans grijpen we uiteraard aan :yes:

En no way dat ik dat ga missen natuurlijk, mijn mannetje :lief:


Kan de eerste uren van het feest dus mooi vergeten :(
Had geen seconde willen missen, er om twee uur willen zijn, liefst nog eerder!
Diplomazwemmen is om vier uur pas :cry: Voordat dat allemaal achter de rug is, diploma's uitgereikt, volksliederen, persconferentie, dopingcontrole ... zakt bij jullie de zon de zee al zowat in :/


En nu zit Bloesem ook nog eens zonder lift, baal ik ook van :( So sorry sweetheart


Springen, zweven en genieten jullie alsjeblieft extra namens mij, in den beginne?
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhhhh wat fantastisch en verschrikkelijk tegelijk voor je:cheer::nocheer:

Als we nou afspreken dat ik wat extra zweef en glunder voor jou,
Neem je dan de foto's mee voor mij?;)

Ennuhh je bent in elk geval in de mood voor de nachtduik aan het einde 8)
laatste aanpassing