Waarom heb je dan wel de cilinder en zuiger gemonteerd,maar dan niet gelijk ff de kop erbij?
Dat je rollers sneller opgaan zou kunnen maar dat heeft niks van doen met het starten van het ding
misschien toch handiger om scooters en andere (motorische)voertuigen gewoon aan de man over te laten
v-snaar is niet belangrijk, originele zijn vaak van betere kwaliteit.
beter vervang je de drukveer van de koppeling ook meteen
Ja dan zul je best andere rollen moeten gebruiken i.v.m. met overtoeren etc....
Heeft er ook niks mee te maken maar als je een andere uitlaat erop gooit dan moet je in de meeste gevallen ook andere rolletjes gebruiken!(zwaarder of lichter!)tis gewoon bijna de hele setup wat ze vervangen heeft...toch?
Ma ja ze heeft de carb. en cilinder ook vervangen alsmede de uitlaat, denk dat het ook even de ontsteking opnieuw afstellen zal worden
vanwaar die vsnaar?
geef eens een reden ?
vanwaar die vsnaar?
zei je de vorige keer ook had ik toch gelijk! toen is er pas een nieuw cilindertje op gekomen
maar daar kan deze amateur beter niet aan beginnen
verder orginele ontsteking afstellen @ sr2000? bullshit! spie in de kruk, vlieg wiel erop, is maar 1 stand waarop je ontsteking kan en dat is tevens ook direct de goeie!
je cilinder heeft zonder goed werkende zuiger geen compressie...
Tja dat klinkt toch als iets wat niet kan.
je cilinder heeft zonder goed werkende zuiger geen compressie...
@ singlestyle het werkt met cdi dus regelt de tijd vanzelf vervroegen dmv spietje dr uit en vliegwiel iets draaien ok gedaan @ evo Dpr c30 etc.. etc..
niet nodig . scooters hebben elektrische onsteking met cdi
loopt eigens optijd ..
je kan hem wel ver vroegen door een andere krukas spietje errin te doen ..
maar daar kan deze amateur beter niet aan beginnen