Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik er ook bij,was niet de bedoeling maar er staat bij mij nu gefeliciteerd in mijn linker bovenhoek:).
Wist niet meer dat ik mee gedaan had met de kaarten actie.

Heb er wel zin in lekker strandfeest:), dubbel feest die week krijg de maandag erna de sleutel van ons nieuwe huis:).

Ben wel benieuwd naar de DJ's zitten er een hoop bij die ik nog nooit live gehoord heb. En als ik dan nog kijk wie er allemaal gaan wordt het gegarandeert een mooi feesje:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kira op dinsdag 19 juni 2007 om 22:12:
maar er staat bij mij nu gefeliciteerd in mijn linker bovenhoek


Er deden 255 leden mee. Kira en maupy hebben gewonnen

:cheer:
Dan hierbij van mij : ook gefeliciteerd!! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kira op dinsdag 19 juni 2007 om 22:12:
gefeliciteerd


Ook namens mij gefeliciteerd (Y) :)

Het lijkt er bij mij steeds meer op dat ik toch voor dit feest ga kiezen... nog steeds geen zekerheid :|
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 19 juni 2007 om 23:19:
Het lijkt er bij mij steeds meer op dat ik toch voor dit feest ga kiezen... nog steeds geen zekerheid :|


In mijn ogen, mogen bepaalde flockies niet ontbreken.
Ik reken jou onvoorwaardelijk tot die groep :knuffel:

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 20 juni 2007 om 03:09:
In mijn ogen, mogen bepaalde flockies niet ontbreken.
Ik reken jou onvoorwaardelijk tot die groep


gezien het feit dat het 03:09 is toen je poste:
Heb je gezopen? :P

Nee man, cool :) Dank je (F) We gaan weer lekker springen :bounce: en knuffelen :knuffel:
Het komt me in meerdere opzichten gewoon wel goed uit als ik dit feest doe i.p.v. het andere waar ik aan dacht. Nog ff vrij fixen bij mijn werk! :| Das het enige spannende :P

Segguh... Poemma... doet mij moar un koartje!!! :cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op woensdag 20 juni 2007 om 09:47:
gezien het feit dat het 03:09 is toen je poste:
Heb je gezopen? :P


Tijdstip zegt niks.
Ik was even wakker en PF is verslavend.
Dus 1 en 1 is 2 :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 20 juni 2007 om 09:51:
Ik was even wakker en PF is verslavend.


:O

Dát is pas erg!! :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 20 juni 2007 om 09:51:
Tijdstip zegt niks.
Ik was even wakker en PF is verslavend.
Dus 1 en 1 is 2


zoek hulp :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 20 juni 2007 om 09:51:
Ik was even wakker en PF is verslavend.


Nee, je moest gewoon ff aan mij denken... dat was het gewoon :P :lol:
Uitspraak van actief op woensdag 20 juni 2007 om 09:51:
Tijdstip zegt niks.


Is ook helemaal zo :yes: Zit gewoon een beetje te kloten... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 19 juni 2007 om 20:54:
doe je ff een dansje voor me?


Doe ik voor jou zeker! (y) :cheer:

Uitspraak van Quick op dinsdag 19 juni 2007 om 21:12:
Uitspraak van Dr.Göbb. op dinsdag 19 juni 2007 om 20:54:
doe je ff een dansje voor me?

+1


En voor jou ook!!!! :cheer:

Nog meer dansjes ....????? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op woensdag 20 juni 2007 om 11:21:
Nog meer dansjes ....?????


Haha, jij danst sowieso voor heel PF ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op woensdag 20 juni 2007 om 09:47:
Segguh... Poemma... doet mij moar un koartje!!!


ik stuur m op. ga ze zo uitprinten bij erik zn ouders (heb zelf geen printer) en dan zal ik de kaartjes voor jou en adriaan op de bus doen! pb me maar ff je adres, dan doe ik jouw mn bankrekening :D
Waarschuw beheerder
Ik meld me ook maar even..

Ik ben ook weer van de party :D!
Waarschuw beheerder
Donders, donders heb dr nu al super veel zin in :)

Hopelijk is het weer supergoed, dan zou het helemaal geweldig wezen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op woensdag 20 juni 2007 om 11:43:
ik stuur m op. ga ze zo uitprinten bij erik zn ouders (heb zelf geen printer) en dan zal ik de kaartjes voor jou en adriaan op de bus doen! pb me maar ff je adres, dan doe ik jouw mn bankrekening


Komt helemaal goed (Y) :) Thanks!

Ik heb vannochtend ff naar mijn werk gebeld om vrij te vragen: "geen probleem, ga er maar gewoon vanuit dat je vrij bent" :cheer:
Waarschuw beheerder
haha, het duurde even, maar Laurens heeft de knoop doorgehakt :cheer:

Dit keer je niet verstoppen he? ;-)
Waarschuw beheerder
heb hier mega zin in! :cheer:

Heb goed weer besteld!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Monalise O:) op woensdag 20 juni 2007 om 19:00:
Heb goed weer besteld!!!


Is je geraden ook Ramona!

;)

Komt je mannetje ook mee??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op woensdag 20 juni 2007 om 16:25:
haha, het duurde even, maar Laurens heeft de knoop doorgehakt

Dit keer je niet verstoppen he?


Marijke, don't worry ;) Tiësto was gewoon ff een ander verhaal :yes: Nu weer PF party time :D Of zo iets :P We gaan weer ouderwets springen, bon? :D :cheer: :bounce:

Uitspraak van Monalise O:) op woensdag 20 juni 2007 om 19:00:
Heb goed weer besteld!!


Waar waren we toch zonder jou :P
Waarschuw beheerder
*ook van de partij*
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monalise O:) op woensdag 20 juni 2007 om 19:00:
Heb goed weer besteld!!!


en stiekum je nickname veranderd he :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op donderdag 21 juni 2007 om 01:00:
We gaan weer ouderwets springen, bon?


You bet ya!

Ik heb ook een portie goed weer besteld, als we die nou allemaal meenemen naar Bloemendaal komt het goed..

Anders is het ook zo koud met de nachtduik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op donderdag 21 juni 2007 om 10:38:
Anders is het ook zo koud met de nachtduik


:yes: want die nachtduik die komt er hoor!

als het echt koud is, dan moeten we maar een paar glaasje tequila drinken voor we het water in springen ;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venusss op donderdag 21 juni 2007 om 08:18:
*ook van de partij*


Ik ook ga je zien,heb je al PB gestuurd:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 21 juni 2007 om 15:52:
Ik ook ga je zien


wij ook :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op donderdag 21 juni 2007 om 16:06:
wij ook


Echt waar julie ook:lol:

Wordt een heerlijk feest,zoveel lieverds allemaal bij elkaar,long time ago:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 21 juni 2007 om 16:19:
Wordt een heerlijk feest,zoveel lieverds allemaal bij elkaar,long time ago


:yes: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is echt perfect.. laat het nu maar lekker regenen, gieten, hozen... ideaal weer om hard voor tentamens te blokken.
En dan is het de 7e stralend mooi weer, met een strak blauwe lucht :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op vrijdag 22 juni 2007 om 17:09:
laat het nu maar lekker regenen, gieten, hozen... ideaal weer om hard voor tentamens te blokken.


IDD is ook mijn motto: Alles wat nu valt, valt dan tenminste niet!!! :D
Waarschuw beheerder
Oproep aan iedereen: De komende 2 weken even géén regendansjes op welk feest dan ook! Springen mag....maar een regendans :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Zonnedansjes dan?

Of ook maar even mee wachten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 22 juni 2007 om 19:58:
Zonnedansjes dan?


ja! hoe gaat die ook al weer precies? dan doe ik hier ook even mee.

Uitspraak van bloesem op vrijdag 22 juni 2007 om 19:58:
Of ook maar even mee wachten?


misschien is het beter om tot volgende week te wachten, want

Uitspraak van Kim72 op vrijdag 22 juni 2007 om 18:49:
Alles wat nu valt, valt dan tenminste niet!!!


haha, maar ik hoop echt dat de zon schijnt over 2 weekjes, zou het feestje wel helemaal af maken!!

maar goed: hoe gaat die zonnedans?!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op vrijdag 22 juni 2007 om 18:49:
IDD is ook mijn motto: Alles wat nu valt, valt dan tenminste niet!!!


Wist je dat regen dat gevallen is, opgenomen wordt in de grond en ook wel riviertjes en kanalen etc... En dat wanneer de zon gaat schijnen, er iets ontstaat als damp? Dus, de warme kleine waterdeeltjes stijgen de lucht in om samen te komen. Worden ze erg compact en zwaar, dan ontstaan er van die grijze nare wolken waar gewoon ineens nattigheid uit valt. Zouden zowaar dezelfde druppels kunnen zijn die we vandaag bijv. hebben zien vallen :P

Erg flauw, maar kon het niet laten :P
Uitspraak van bloesem op vrijdag 22 juni 2007 om 19:58:
Zonnedansjes dan?

Of ook maar even mee wachten?


Ik ga er gewoon voor dat de weergoden het met ons eensgezind zijn :P Dus mensen: denk 7 juli positief, denk 7 juli zon :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op vrijdag 22 juni 2007 om 21:27:
dat lijkt me geen probleem done!


Mooj!
Uitspraak van poemma op vrijdag 22 juni 2007 om 21:27:
maarre, gaan er de volgende dag nog mensen mee afteren hiero:


Helaas, ik zal er niet bij zijn. Die dag lekker uit eten met fam. om mijn behaalde P te vieren :cheer: :D Ik heb gewoon vakantie mensen!!! En een P! En een kamer! En ingeschreven bij een studie waar ik zin in heb! En veel werk deze zomer = geld! Whoei!!! Feels kinda lucky overhere :cheer: :D Gaat ik er eens flink af knallen de 7e :P
Waarschuw beheerder
donateur
*sjucht*

zou t liefst doorkarren naar Duitsland voor Senor Hernan Cattaneo

:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op vrijdag 22 juni 2007 om 21:51:
Ik heb gewoon vakantie mensen!!! En een P! En een kamer! En ingeschreven bij een studie waar ik zin in heb! En veel werk deze zomer = geld! Whoei!!!


Zooo, dat klinkt alsof je de wereld aan je voeten hebt...

(hehehe, ik kén het)


:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
@Poemma: ja!!! zat ik ook al aan te denken:D Lekker chillen in de zon.

@Lauwo: Gefeliciteerd met je P en je vakantie en allle andere fantastische dingen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op vrijdag 22 juni 2007 om 21:51:
Ik heb gewoon vakantie mensen!!! En een P! En een kamer! En ingeschreven bij een studie waar ik zin in heb! En veel werk deze zomer = geld!


haha, dat ken zat slechter ey :)

Congrats met je P en met je kamer.. Waar ben je blijer mee? Een kamer lijkt me ook wel vet eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op vrijdag 22 juni 2007 om 21:24:
Wist je dat regen dat gevallen is, bladiebladie...


Ja oke, dat weten de meesten wel, en ik ben geen meteoroloog, maar als het nu regent is de kans groter dat het de 7e droog is, dan dat het nu een maand lang droog en supermooi weer zou zijn geweest ;-).

Ik heb gewoon vakantie mensen!!! En een P! En een kamer! En ingeschreven bij een studie waar ik zin in heb!


Vakantie.. was da? ;-)
Dus die kamer in Utrecht is gelukt? :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op zaterdag 23 juni 2007 om 00:23:
het de 7e droog is


''ze'' zeggen dat er na dit weekend
een hittegolf aankomt :cheer:
dus dan zitten we gebakken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op zaterdag 23 juni 2007 om 00:23:
Ja oke, dat weten de meesten wel, en ik ben geen meteoroloog, maar als het nu regent is de kans groter dat het de 7e droog is, dan dat het nu een maand lang droog en supermooi weer zou zijn geweest


Cool, dank je :) Dat mag ik wel van jou en je hebt ook helemaal gelijk :yes: (Y) Ik zit ook te blaten, maar je blaat anders behoorlijk mee / terug :P :D
Uitspraak van beebs op zaterdag 23 juni 2007 om 00:36:
dus dan zitten we gebakken


Ja, of we worden gebakken...

( :loser: naar LauWo, ofzo? :lol: )

Uitspraak van bloesem op vrijdag 22 juni 2007 om 22:15:
Zooo, dat klinkt alsof je de wereld aan je voeten hebt...


Uitspraak van AdriaanB op vrijdag 22 juni 2007 om 23:14:
Congrats met je P en met je kamer.. Waar ben je blijer mee? Een kamer lijkt me ook wel vet eigenlijk


Uitspraak van **Ice** op zaterdag 23 juni 2007 om 00:23:
Dus die kamer in Utrecht is gelukt?


Thanks peepz :D
Ten eerste: zo voel ik me idd ook een beetje :yes: Maar goed, wel reeel blijven!
Ten tweede: beide zijn even belangrijk want zonder P had ik nu zo goed als niets aan die kamer daar :P Ik ben blij met mijn P en ik heb erg veel zin in de kamer / Utrecht :cheer:
Ten derde: Ja, die kamer is dus gelukt :D :cheer:

10 min. fietsen van station en centrum (5 min met bus)
20 min. fietsen van opleiding (15 min met bus)
Winkels + supermarkt onder flat waar ik zit
Bushalte voor de deur :)
Kamer op 1e verdieping ;)
Recht op huisvesting :D ( Flat wordt in Jan. 2009 gesloopt = lage huur: 185 p/m :cheer: )
Per 26 Juni kan ik mezelf als trotse eigenaar aanschouwen van K3 (Kamer 3 op het Goylaan 83-1), mijn kamer :D En ben al flink bezig met het creëren van allerlei wazige ideeen om mijn kamer zo te maken dat ik er helemaal mijn gang in kan gaan. Want ja, ik blijf toch totdat ie gesloopt wordt dus ik kan er feitelijk ALLES mee doen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op zaterdag 23 juni 2007 om 00:50:
Ja, of we worden gebakken...


je snapt m
dus das genoeg ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op zaterdag 23 juni 2007 om 00:50:
Ik zit ook te blaten, maar je blaat anders behoorlijk mee / terug


That's me :lol:

Zo.. weer een kruisje op mijn kalender dichterbij de 7e! :D
Waarschuw beheerder
Zo kaartjes zijn besteld :yes:.

AANWEZIGGGGG :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 23 juni 2007 om 10:18:
Zo kaartjes zijn besteld


Nu pas???

:lol:

Fijn schat, wordt geweldig daar!!


Ik heb vanaaf een setje van Solarstone geluisterd... mmmmmmmmmmm Zin!!!!!!!

Wat een heerlijke zweeftrance :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op zaterdag 23 juni 2007 om 09:38:
That's me


Wat ik al zei: dat mag ik wel van jou :yes:
Uitspraak van bloesem op zondag 24 juni 2007 om 00:13:
Wat een heerlijke zweeftrance


Ik ben erg benieuwd naar hun live set! :| :kwijl:
Uitspraak van bloesem op zondag 24 juni 2007 om 00:13:
Nu pas???


Mijn kaartje wordt maandag opgestuurd!!!
Thanks 2 Poemma (Y) :)