Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 15 juni 2007 om 14:16:
Zo zou het fijn zijn als ik tegen m aan in slaap kan vallen en hij me wakker maakt op het gewenste station.:D
Misschien heeft ie ook een koffiewarmhoud functie?
Of haalt hij mn sleutels in 1 keer uit mn tas zodat ik niet meer elke zondagochtend de inhoud op de grond hoef te gooien


:lol:

regelt die ook de kaartjes voor Intuition feestjes
fixt hij wat draai-apparatuur voor de after party?

Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 15 juni 2007 om 14:16:
Dus Diven, vertel!!
Wat kan ie allemaal?:lol:


ik hoor je niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 14:39:
fixt hij wat draai-apparatuur voor de after party?


In dat geval..... +1!
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op vrijdag 15 juni 2007 om 14:41:
In dat geval..... +1!


+2
Waarschuw beheerder
donateur
jemig de pemig, het wordt echt een mega zomer wat strandfeestjes betreft :o:o:o
niet te geloven zeg!

hebben we ook nog Exclaim, maar ook nog n heerlijke Dance Valley after:

:kwijl:

[img width=595 height=289 cacheid=00055acc000de30141815a451a01ebe686]https://album.partyflock.nl/12574650.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
ontzettend vette flyer zeg! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 15:11:
ontzettend vette flyer zeg!


:yes: echt heel mooi! zou er bijna heen gaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vet he!
Het papier doet de flyer ogen alsof je em al tijden in je broekzak koestert :lief:

hij is ook gevouwen zeg maar

ik probeer ze morgen mee te nemen :)
 
Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Mmm ben benieuwd hoe laat menno zal draaien?! Essentieel voor mij, aangezien ik eerder op de avond weg moet... :( Hoop hem niet te missen of tenminste niet veel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 18:39:
Mmm ben benieuwd hoe laat menno zal draaien?! Essentieel voor mij,


hehe, dan had je er vanavond maar bij moeten zijn! Wat een genot, wat een blidschap, wat een set, wat een sfeer... alles gewéldig!!!

Vet veel zin in dit summer event. Dat gaat wederom een toppertje worden :bounce:
Oh, warning: koop je tickets vooraf, want ook vanavond piesten veel mensen naast de pot, omdat het uitverkocht was en das echt een doodzonde, om zoiets als dit te moeten missen :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JF1978 op vrijdag 15 juni 2007 om 18:30:
Vet he!
Het papier doet de flyer ogen alsof je em al tijden in je broekzak koestert :lief:

hij is ook gevouwen zeg maar

ik probeer ze morgen mee te nemen


Zo, dit is echt wel een gave flyer idd :o
Mooi eentje meegenomen.

Ik heb je trouwens niet gezien gisteren?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog minder dan 3 weken!

joehoeooeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe :cheer:

jeetje, ik heb echt belachelijk veel zin in dit feestje. yeah :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 09:40:
Mooi eentje meegenomen


:) leuk!


Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 09:40:
Ik heb je trouwens niet gezien gisteren?


:bloos:

ik stond eigenlijk de hele avond in de 2e zaal. Zwaar genietend, vooral bij Eelke/Nick en natuurlijk Fine Taste, mijn hemel... die maakten me helemaal blij hahaha :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JF1978 op zondag 17 juni 2007 om 14:10:
ik stond eigenlijk de hele avond in de 2e zaal. Zwaar genietend, vooral bij Eelke/Nick en natuurlijk Fine Taste, mijn hemel... die maakten me helemaal blij hahaha


Oké..als je het maar naar je zin had toch?
Ik ben lekker de hele avond blijven plakken in zaal 1 :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 15:46:
Ik ben lekker de hele avond blijven plakken in zaal 1


Op de 1 of andere manier kon ik gewoon niet weg :|
Uitspraak van poemma op zondag 17 juni 2007 om 12:46:
jeetje, ik heb echt belachelijk veel zin in dit feestje. yeah


En terecht ;) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op zondag 17 juni 2007 om 17:44:
Op de 1 of andere manier kon ik gewoon niet weg


Volgens mij stond jij de hele avond bij de bar te bedenken hoe je die 4 glazen cola mee ging nemen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
damn, na vannacht kan ISE me niet snel genoeg plaatsvinden! :respect:
Waarschuw beheerder
Ilan, heb jij de tracklist nog bijgehouden ;-) Daar ben jij toch altijd van :D
Waarschuw beheerder
donateur
dit keer niet.. was te druk met zweven/genieten! :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op zondag 17 juni 2007 om 22:32:
lan, heb jij de tracklist nog bijgehouden ;-) Daar ben jij toch altijd van :D


Ruud: ik heb je even een PB gestuurd, met mijn reconstructie van de tracklist...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op zondag 17 juni 2007 om 18:32:
Volgens mij stond jij de hele avond bij de bar te bedenken hoe je die 4 glazen cola mee ging nemen


Hahahaha :D :D :D Thanks man (Y) :yes:

Wat was dat een vaag moment zeg... ik kreeg het gewoon niet bedacht :P Kwam jij aan: 'je hebt toch grote handen, gewoon eromheen...'

Man, ik voelde me zo onhandig en dom he :P :$

Nu is het iig weer duidelijk wie die kerel was (op PF dan) die me ff hielp ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laurens! :o :lol:
TIP: elke hand 2 glazen, vingers in het glas (niet in de cola :P), dan kun je zelfs 6 glazen meenemen..
Waarschuw beheerder
ik heb met mijn domme hoofd per ongeluk 4 kaarten besteld én ontvangen voor het intuition summer event :/
en ik heb er maar 2 nodig, dus wie heeft er nog 2 kaartje nodig en wil die van mij kopen ipv via de intuition-site?

ik zou je eeuwig dankbaar zijn én er komt uiteraard een gratis drankje bij kijken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 18 juni 2007 om 09:04:
TIP: elke hand 2 glazen, vingers in het glas (niet in de cola ), dan kun je zelfs 6 glazen meenemen..


Klopt! Maar had je mss enig idee hoe bezweet mijn handen waren :P Zo niet opzich zelf, dan wel van het zweet van mijn hoofd afvegen... ik maakte mijn handen ook droog aan mijn T-shirt (voor zover dat kon...) maar nog steeds wilde de glazen vrij makkelijk weggelijden. Dat was even het gevaar... Wilde gewoon dat ze heel en vol aankwamen :P

Maar, bedankt voor de tip (Y) Attent :)
Uitspraak van poemma op maandag 18 juni 2007 om 11:43:
dus wie heeft er nog 2 kaartje nodig en wil die van mij kopen ipv via de intuition-site?


Ja... weet je. Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga maar de kans wordt wel steeds groter gezien het feit het een beetje op tijd afgelopen is en ik de dag erop fit moet zijn voor een andere viering (die van mijn propedeuse ;))... Dus, dat zou iig 1 kaartje kunnen betekenen! Maar, als iemand anders zich aanmeldt, gewoon verkopen :) We'll keep in touch (Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook nog geen kaartje, en ik gaat sowieso :) Dus als ik jou blij kan maken door er (iig) eentje van je over te nemen dan doe ik dat graag, die andere kan Laurens dan van je overnemen :)

Laat maar wat weten via pm!

Greetz,

Adriaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op maandag 18 juni 2007 om 13:00:
Laat maar wat weten via pm!


done (Y)

ik moet alleen even kijken hoe ik die 2 kaartjes uit elkaar haal en dan afzonderlijk naar 2 mensen kan emailen, maar dat komt vast wel goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op maandag 18 juni 2007 om 13:08:
ik moet alleen even kijken hoe ik die 2 kaartjes uit elkaar haal en dan afzonderlijk naar 2 mensen kan emailen, maar dat komt vast wel goed


Een meeting op voorhand kan ook? :O Of, liggen de plannen te ver uiteen :yes: Ik heb sowieso nog geen plannen BTW :P Eerst ff duidelijk krijgen of ik wel ga!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op maandag 18 juni 2007 om 16:57:
Een meeting op voorhand kan ook?


oh dat kan ook, ik ga er vanuit dat wij er gewoon vanaf het begin zijn. ik wil dit feestje van begin tot eind meemaken namelijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op maandag 18 juni 2007 om 02:49:
Nu is het iig weer duidelijk wie die kerel was (op PF dan) die me ff hielp


ehm volgens mij was ik dat hoor?!

dat ik zei: gewoon met 2 handen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 14:31:
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 15 juni 2007 om 14:16:
Of haalt hij mn sleutels in 1 keer uit mn tas zodat ik niet meer elke zondagochtend de inhoud op de grond hoef te gooien

Hoe herkenbaar


Haha, dacht ff dat je ook met een damestasje liep....(nieuwe kant van Justin komt naar voren) :lol: Maar jij schijnt hetzelfde te hebben met je broekzak :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KYA op maandag 18 juni 2007 om 19:13:
ehm volgens mij was ik dat hoor?!

dat ik zei: gewoon met 2 handen!!!


:$ Kan ook nog! :| Sorry man :) Iig bedankt :yes: (Y)

Area51 kwam ik erna nog meerdere malen tegen en had zijn gezicht in de tussentijd geplaatst bij die opmerking... Stom ;)
Waarschuw beheerder
Ach.. .als je bier maar veilig aangekomen is!

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op maandag 18 juni 2007 om 12:07:
Klopt! Maar had je mss enig idee hoe bezweet mijn handen waren Zo niet opzich zelf, dan wel van het zweet van mijn hoofd afvegen... ik maakte mijn handen ook droog aan mijn T-shirt (voor zover dat kon...) maar nog steeds wilde de glazen vrij makkelijk weggelijden. Dat was even het gevaar... Wilde gewoon dat ze heel en vol aankwamen


knap als je dat kunt tijdens 't dragen, of er moet allemaal zweet in de cola zijn gekomen.. :| :lol:

Uitspraak van KYA op maandag 18 juni 2007 om 20:00:
als je bier maar veilig aangekomen is!


het was cola! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KYA op maandag 18 juni 2007 om 19:13:
ehm volgens mij was ik dat hoor?!

dat ik zei: gewoon met 2 handen!!!


Ik stond erbij een keek ernaar ;-) en kon een lach vanwege zijn onhandigheid nauwelijks onderdrukken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op maandag 18 juni 2007 om 21:35:
en kon een lach vanwege zijn onhandigheid nauwelijks onderdrukken


Begrijpelijk :lol: Ik voelde me ook behoorlijk stom :$ ;)

Ik snap ook gewoon niet... nee... ik snap het gewoon niet :P Dit is serieus de eerste keer dat ik gewoon niet 'bedacht' kreeg hoe ik glazen moest dragen :S Erg vaag.

Uitspraak van KYA op maandag 18 juni 2007 om 20:00:
Ach... als je .... maar veilig aangekomen is!


Bedankt voor het begrip (Y) :yes:
Uitspraak van Cicatrix op maandag 18 juni 2007 om 20:43:
het was cola!


Juist :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dankzij adriaan ben ik al 1 kaartje kwijt! maar heb er nog één in de aanbieding ;)

dus wie wil? voor al je goede moeite krijg je van mij natuurlijk ook nog eens een lekker glaasje rose (of iets anders natuurlijk, maar rose hoort wel bij een strandfeest, vind ik) :D
Waarschuw beheerder
donateur
caipirinha :9
Waarschuw beheerder
mojito :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op maandag 18 juni 2007 om 22:31:
mojito


HELL YEA

en ik ga maandag bij de meeting daar, aankaarten dat ze die MOETEN hebben, echt zoooo heerlijk !!!
Waarschuw beheerder
donateur
en de caipirinha's dan? :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 18 juni 2007 om 22:02:
caipirinha


Uitspraak van poemma op maandag 18 juni 2007 om 22:31:
mojito


En vergeet de daiquiri banana niet.

In de zomer maak ik geregeld caipirinha's en mojito's. Heerlijk in het zonnetje. :D
 
Waarschuw beheerder
Mijn "kaartje" ligt inmiddels geprint en wel te wachten.
Laat maar komen dit feest.
Wat ben ik benieuwd naar de set van Solar Stone.
Stel je voor: "Solarcoaster" en "Seven Cities" van de mannen zelf te horen :cheer:

Intuition-feesten zijn van een andere planeet: je komt tijdelijk los van de aarde, om daarna moeizaam met beide benen op de grond te landen.
Ik wil en mag gewoon geen editie meer missen! :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 19 juni 2007 om 06:17:
Stel je voor: "Solarcoaster" en "Seven Cities" van de mannen zelf te horen


can't wait
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 07:48:
can't wait


:woepwoep:
me neither...
Waarschuw beheerder
Kaartje gekocht, 7-7-7 eerst om 11 uur eerste training van Feyenoord bekijken met hopelijk:

Danny Koef, Roy Makaay, Hofland en natuurlijk Giooooo!

en daarna lekker naar Bloemendaal :)

Heb er zin in!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 07:48:
can't wait


Nog 1tje
Hier zo'nnnnnn zin in: lekker afteren na Ibiza op het strand in Bloemendaal, wat wil een (Trance) mens nog meer :lol:

Planning tot nu toe....:
30/06 Panama: Armada met Markus
03/07 Ibiza: Armada met Armin
05/07 Ibiza: Cream met Ferry, Giuseppe & Above en Beyond
07/07 Bloemendaal: Intuition met Menno, Relocate, Mark, Galen, Sied!!!!
Mjammmm :honger: kom maar op met die zomerrrrrrr, genoeg Trance iig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 19 juni 2007 om 13:29:
03/07 Ibiza: Armada met Armin
05/07 Ibiza: Cream met Ferry, Giuseppe & Above en Beyond


:kwijl:
Waarschuw beheerder
pff duurt nog even se :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 19 juni 2007 om 13:29:
05/07 Ibiza: Cream met Ferry, Giuseppe & Above en Beyond


zij wel! :o
doe je ff een dansje voor me? ;)