Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 4 juni 2007 om 20:54:
shit, moet ook nog ff wat zien te regelen..


Kijk en duinzicht lukt niet meer.. Had de laatste kamer.. Dat vertelde ze iig :D
Waarschuw beheerder
donateur
iemand nog tips voor 'n hotelletje/motelletje whatever?
Waarschuw beheerder
hoe is het openbaar vervoer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
om 01:00 's nachts gaat er niks meer richting Culemborg hoor.. :P
Waarschuw beheerder
Misschien ga ik dan toch maar een tent opzetten ... zucht... Oh nee afteren op het strand toch???? Of hebben we hier allemaal afhakers????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil best een tent opzetten hoor, even voorproeven voor N1 en Lowlands:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op dinsdag 5 juni 2007 om 22:03:
Ik wil best een tent opzetten hoor, even voorproeven voor N1 en Lowlands


Gezelli, gaan wij toch lekker kamperen en afteren!!!! Haha wij zijn echte DIEHARDS!!! :D
Waarschuw beheerder
Ik wil ook kamperen hoor! Altijd knus!

Mijn zin voor dit feest stijgt met de dag meer zeg...
En wat doe je dan in een creatieve sog bui??
[img width=640 height=480 cacheid=000e0830002821e13c6edc221a01e8dd63]https://album.partyflock.nl/11964220.jpg[/img]
:lol:. helaas had ik geen oranje steentjes en is het verschoven voor ik een foto nam :-(
Waarschuw beheerder
donateur
zoals ik al op MSN zei, vind ik 't echt heel mooi! :D

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 5 juni 2007 om 23:08:
En wat doe je dan in een creatieve sog bui??


soheee, Mooi!!!!

Intuition, hier is jullie nieuwe creatieveling! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 5 juni 2007 om 23:08:
En wat doe je dan in een creatieve sog bui??


He meis al is echt erg leuk hihih hihih
Waarschuw beheerder
volgens mij wordt het toch nog gezellig op de camping!
moeten we wel allemaal naar dezelfde gaan he ;)

Uitspraak van **Ice** op dinsdag 5 juni 2007 om 23:08:
een creatieve sog bui


wat heb je daar nu precies gemaakt? ik vind het er namelijk heel koel uitzien, maar heb geen flauw idee wat het is! :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poemma op woensdag 6 juni 2007 om 11:27:
wat heb je daar nu precies gemaakt?


Is het logo van Intuition Recordings
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 6 juni 2007 om 11:33:
het logo van Intuition Recordings


dat had ik gezien ;) maar wat doe je ermee? plak je het op je hoofd? of op een blaadje?
Waarschuw beheerder
Op een truitje of broek erg leuk hahah
had ik ook gedaan voor tiesto
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op woensdag 6 juni 2007 om 11:56:
Op een truitje of broek


aha! :O in dat geval is het helemaal een tof idee!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 5 juni 2007 om 23:08:
En wat doe je dan in een creatieve sog bui??


Ziet er nice uit (Y) Idd leuk voor op kleding idd :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op woensdag 6 juni 2007 om 11:56:
had ik ook gedaan voor tiesto


gespot!
[img width=452 height=680]https://album.partyflock.nl/11889296.jpg[/img]

heb ik dat spul niet eens snachts bij tell sell voorbij zien komen?
Waarschuw beheerder
Hahahaha, nee dit is geen tell sell spul. Het zijn swarovski steentjes met een soort lijmlaagje dat je heel heet kan maken, hotfix heet het. Heb die dingen eigenlijk al heel lang, en zo nu en dan doe ik er eens iets mee.
Dit had ik ff snel los op een papiertje gelegd, maar misschien dat ik hem indd wel op een shirtje ofzo doe.

En ow wat heb ik nog steeds zin in dit feest! :-). Menno heeft me mijn dag weer doorgeholpen vandaag, weer geen treinen tussen Utrecht en R'dam, en met een lekker setje is een langere reistijd niet eens zo erg :-)
Waarschuw beheerder
donateur
eerst nog Intuition Sessions! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op woensdag 6 juni 2007 om 18:11:
weer geen treinen tussen Utrecht en R'dam,


Juist :S
En dáárom zie ik af van een baan in Utrecht :yes:

Wat een k..traject is het toch (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op woensdag 6 juni 2007 om 18:11:
maar misschien dat ik hem indd wel op een shirtje ofzo doe


*wil ook*



;)
Waarschuw beheerder
donateur
A'dam - Utrecht is ook geen pretje hoor.. :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja! K wil ook zo'n shirtje :kwijl:

Is dat moeilijk om te maken?
Ik ben niet zo'n ster in priegelen:s
T enige dat ik met kleren 'alteren' doe is de schaar erin zetten :lol:

Mensen!!!

Nog maar precies een maandje:cheer:
Waarschuw beheerder
het wordt volgens mij tijd dat we intuition merchandising gaan maken :D, welke artikelen zouden jullie graag willen zien?
Waarschuw beheerder
Hahaha zo te zien Intuition shirts met swarovski logo ;-).

Uitspraak van IrEeNtJe op donderdag 7 juni 2007 om 15:29:
Is dat moeilijk om te maken?


Het is te doen hoor. Die steentjes zijn vast te zetten met een speciaal tangetje, maar ook met transferfolie en een strijkijzer :-).
Ik kan ook wat je wilt maken en dan op transferfolie, kan je het er zelf opstrijken.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op donderdag 7 juni 2007 om 16:15:
welke artikelen zouden jullie graag willen zien?


ik wil een menno de jong boxershort ;-)
Waarschuw beheerder
hahaha,nou als je niet oppast krijg je die ook nog, en dan is t verplicht dragen he :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op donderdag 7 juni 2007 om 16:15:
welke artikelen zouden jullie graag willen zien


Intuition-biostabil!! Kom je weer helemaal in balans.
En het werkt écht hóór! :looser:'s
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op donderdag 7 juni 2007 om 16:15:
het wordt volgens mij tijd dat we intuition merchandising gaan maken , welke artikelen zouden jullie graag willen zien?


de zomer is inmiddels in volle gang, dus waarom geen strand merchandise, zoals een sied van riel-frisbee? :kwijl:
Waarschuw beheerder
:D

lol,

nouuuuuu, die biostabill.....:D
Waarschuw beheerder
donateur
@ Ice: Nou! Dat zou ik echt supertof vinden!:yes:
Wil je dat voor me doen?:d
Op die folie?
Strijken gaat me wel lukken :yes:
Spreken we af op Utrecht CS en gaan we gelijk ff t terras op:cheer:

@Diven: Biostabiel:nocheer::lol:

Ik zou heel gelukkig worden van een zwarte girly hoody met oranje logo op de rug en een kleintje links voor ofzo :bounce::cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delphin op donderdag 7 juni 2007 om 20:45:
Intuition-biostabil!! Kom je weer helemaal in balans.
En het werkt écht hóór! :looser:'s


:roflol:

Ik wil wel een Intuition Hummer...... :D

Deze is al in de juiste kleur.... Alleen het logo er nog op, klaar!

[img width=679 height=452]http://stadium.weblogsinc.com/autoblog/hirezpics/hummer_de06.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delphin op donderdag 7 juni 2007 om 20:45:
Intuition-biostabil!! Kom je weer helemaal in balans.
En het werkt écht hóór! 's


:roflol:

doet u mij maar dit gave wallpaper:
http://www.mennodejong.com/wallpapers/
:9
Waarschuw beheerder
Zo die zou er wel goed bij passen! Allebei oranje (blijft toch je kleur he ;) )

Als jullie de hummer regelen, heb ik wel klanten hier op mn werk die de wallpaper uitprinten en hem er op plakken voor wènag :D :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 8 juni 2007 om 10:19:
Ik zou heel gelukkig worden van een zwarte girly hoody met oranje logo op de rug en een kleintje links voor ofzo


Jaaah een girlie hoody, hier de 2e stem!!!!!! Haha voor mij graag een knalroze met oranje logo (das zo'n mooie kleurencombi, ben echt bloedserieus) Maar kan begrijpen als jullie voor zwart kiezen want das wat gangbaarder...

Desalniettemin: Mooi ROZE is echt niet lelijk (he Beebs!!!) ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op vrijdag 8 juni 2007 om 20:00:
Mooi ROZE is echt niet lelijk (he Beebs!!!)


:lol:

Dan wil ik een witte :P


Uitspraak van beebs op vrijdag 8 juni 2007 om 20:05:
...whatever... i'm easy to please


Geldt eigenlijk voor mij ook wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op vrijdag 8 juni 2007 om 20:00:
Mooi ROZE is echt niet lelijk (he Beebs!!!)


nope B)

:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil een Intuition-tent voor op de camping
Waarschuw beheerder
donateur
Hier nog een aspirant koper van een Menno de Jong boxershort :yes:

ook wel aangeduid als Intuitionderbroek

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 20:30:
ik wil een


Intuitionluchtbed met een dop die op de één of andere manier vastzit zodat je em niet kunt vergeten :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Maarre..... Een Intuition record bag...... :kwijl:

Laat die Hummer maar zitten dan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als het meeste stemmen gelden is....????

Dan wordt het gewoon een Girliehoodie Guys hahahaha dus pers je er straks maar in zo'n getailleerd truitje hihi :lol: NIX geen recordbag of hummer of onderbroek.

STAND voor Girliehoodie is: 4 voor!!!!!! :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op vrijdag 8 juni 2007 om 22:58:
Als het meeste stemmen gelden is....????


tuurlijk B)
geldt er ooit iets anders??? O:)

Uitspraak van Kim72 op vrijdag 8 juni 2007 om 22:58:
Girliehoodie is: 4 voor


dus ik zie m wel verschijnen

graag maat XS :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
WTF

dit gaat fout
helemaal fout


Als ik eraan denk hoe ik erbij loop in een Girliehoodie
raak ik al aardig uit m'n hummer

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beebs op vrijdag 8 juni 2007 om 23:03:
graag maat XS


Ikke ook graag XS: Tja groei helaas niet meer dus XS past wel hihi

Oh ja ivm met de zomer die er nu aan komt is een haltertop wel erg handy, bewaren we de hoodie voor de winter ;-) * edit: bewaren we de hoodie voor Intuition Winterevent 2007.... :D


Dus girls graag je stem hier voor de haltertop!!!!!! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op vrijdag 8 juni 2007 om 23:08:
WTF

dit gaat fout
helemaal fout


Als ik eraan denk hoe ik erbij loop in een Girliehoodie
raak ik al aardig uit m'n hummer


Nee hoor gaat hartstikke goed hierzo!!!! (y) Ik zie ook jou graag in een straks shirtje MMM :honger: hihi :roflol: hoodie of halter maakt me niet uit.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op vrijdag 8 juni 2007 om 23:09:
haltertop!!!!!!


VOOOR!!!!!

nog liever dan een hoody :yes:

echt zou ik zo gaaf vinden :lief:
doe ik echt op elk feest aan :cheer:

de koelste B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ICE, je hebt wat teweeg gebracht (Y) :D

Uitspraak van RobKC op donderdag 7 juni 2007 om 19:46:
hahaha,nou als je niet oppast krijg je die ook nog, en dan is t verplicht dragen he :D


Dat lijkt me cool :D Over je broek heen :yes: Staat altijd cool 8) En als het echt warm is, gewoon in boxer :cheer: