Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 22 mei 2007 om 20:35:
EINDELIJK een kans om eens lekker irl te discussiëren


OF om gewoon lekker bij te komen na een feest ;-).
Ik en discussieren na een feest.. neuh, dat word hem niet...
Hoewel... ik heb soms heel diepzinnige conversaties op de terugweg na het stappen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 22 mei 2007 om 21:29:
organiseert


neehee, jij snapt er niks van. afterparties op het strand moet je niet organiseren, die moeten gewoon gebeuren, spontaan-ish ;)
maar jullie moeten wel allemaal komen.
Waarschuw beheerder
donateur
nou, vooruit dan maar (klinkt ook lekker spontaan) :P
Waarschuw beheerder
Nachtduik organiseren dan ?? :D
Waarschuw beheerder
donateur
skinny-dipping :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poemma op dinsdag 22 mei 2007 om 21:53:
spontaan-ish
maar jullie moeten wel allemaal komen.


Whahaha, spontaan en moeten... dat past niet samen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 22 mei 2007 om 21:29:
Hoewel... ik heb soms heel diepzinnige conversaties op de terugweg na het stappen :lol:


Ik ook naar het schijnt... Weet daar zelf niks meer van de volgende dag :P
Waarschuw beheerder
donateur
vond die discussie na Tiesto @ Schiphol wel interessant.. ;)
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op dinsdag 22 mei 2007 om 21:25:
en natuurlijk een afterparty op het strand


Ik kom wel draaien :D
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 mei 2007 om 20:32:
e hebben (redelijk) goed gezocht, maar alle hostels zaten vol. Zal wel wat te maken hebben met de originele datum (07-07-07)


dus ook zee & duinzicht? :cry: zag er zo leuk uit....

nou Bell hotel idd wel vol, dus dan misschien een camping. Met zn 2en in een 4 pers. tent :woepwoep:

ff mn vriendin nog overhalen...... :p

Maar met
Uitspraak van poemma op dinsdag 22 mei 2007 om 21:25:
een afterparty op het strand


en
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 22 mei 2007 om 22:05:
Nachtduik


gaat ze wel overstag denk ik :D
Waarschuw beheerder
donateur
wordt weer één gezellige bende! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 23 mei 2007 om 08:04:
vond die discussie na Tiesto @ Schiphol wel interessant.. ;)


Die weet ik gelukkig nog wel... moest rijden dus dan is het ook niet vreemd :P
Waarschuw beheerder
klinkt tof:D

Count me in;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 08:57:
Ik kom wel draaien


Daar houden we je aan!!! :D
Waarschuw beheerder
Nog precies 1,5 maand. Zin in , weer of geen weer :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op woensdag 23 mei 2007 om 21:39:
Daar houden we je aan!!!


is goed hoor :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 09:10:
is goed hoor :)


pas op met wat je beloofd ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 09:34:
pas op met wat je beloofd


:lol:

Als iemand de cdj's een mengpaneel en een versterker met speakers regelt, ga ik draaien, dat is bij deze dan beloofd!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Göbb, pak je spullen maar vast in :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 09:58:
Göbb, pak je spullen maar vast in


heeft gob cdj's dan? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 09:57:
Als iemand de cdj's een mengpaneel en een versterker met speakers regelt, ga ik draaien, dat is bij deze dan beloofd!


Je kan toch ook je eigen spullen meenemen :-p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op donderdag 24 mei 2007 om 10:22:
Je kan toch ook je eigen spullen meenemen


wat denk jezelf? :P Dacht het niet he ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 10:04:
heeft gob cdj's dan? :D


weet ik niet. If not heb jij wel platen toch, gooi er maar wat classics tegenaan (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 11:25:
wat denk jezelf?


Je bent zo cool dat je dat even zou fiksen hihihih ;-p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Len-E op woensdag 23 mei 2007 om 15:06:
dus ook zee & duinzicht?


is nog vrij btw a 37,50 p.p.p.n.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 12:00:
weet ik niet. If not heb jij wel platen toch, gooi er maar wat classics tegenaan


ja dat kan idd :)


Uitspraak van (L) Tattie op donderdag 24 mei 2007 om 12:02:
Je bent zo cool dat je dat even zou fiksen hihihih


FIks jij dat maar voor me dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 12:28:
FIks jij dat maar voor me dan


laat IEMAND het fiksen. dat zou zoooooooo koel zijn

*droomt nog even verder*

maar goed, ook zonder een setje van justin wordt t gezellig op het strand hoor :cheer:

wat wordt je toch vreselijk vrolijk van dit weer!
Waarschuw beheerder
Nou he?? Ik heb echt een vakantie gevoel!! En dat terwijl ik alles behalve vakantie heb :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 22 mei 2007 om 21:29:
OF om gewoon lekker bij te komen na een feest .
Ik en discussieren na een feest.. neuh, dat word hem niet...
Hoewel... ik heb soms heel diepzinnige conversaties op de terugweg na het stappen


Klopt, kan ook :)
Maar er zijn er dan wss meer en waarmee mss wel te praten valt? :P Oh well, we'll see and like who cares ;)
En diepzinneie conversaties na het stappen... dat ken ik ook wel ja :yes:
Uitspraak van Beat op woensdag 23 mei 2007 om 01:21:
Ik ook naar het schijnt... Weet daar zelf niks meer van de volgende dag


Dat is dan wel weer jammer... denk ik. Ligt er ook weer aan wat je diepzinnig en wat je jammer vindt :lol:
Uitspraak van Beat op woensdag 23 mei 2007 om 15:51:
Die weet ik gelukkig nog wel...


Ohhh... cool dat je er zo tegen aan kijkt (Y) :yes:
Uitspraak van bloesem op dinsdag 22 mei 2007 om 22:09:
Whahaha, spontaan en moeten... dat past niet samen


(Y)
Uitspraak van poemma op donderdag 24 mei 2007 om 17:11:
maar goed, ook zonder een setje van justin wordt t gezellig op het strand hoor


Daar ga ik ook wel vanuit ja :yes: Als dingen allemaal gewoon lopen en spontaan gaan dan is het echt alleen maar vetjes :D
Uitspraak van **Ice** op donderdag 24 mei 2007 om 17:54:
Ik heb echt een vakantie gevoel!! En dat terwijl ik alles behalve vakantie heb


Studeren en slagen jij!!! :P
Heilige ik O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 09:58:
Göbb, pak je spullen maar vast in


Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 10:04:
heeft gob cdj's dan?


was 't maar zo'n feest.. :nocheer:

Uitspraak van **Ice** op donderdag 24 mei 2007 om 17:54:
vakantie gevoel!!


had ik afgelopen woensdag ook last van toen ik in het zonnetje liep met m'n iPod op en "Carry Me Away" aanstond! B) :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 12:28:
FIks jij dat maar voor me dan


Ik heb toch geen spullen ben geen dj weet je nog!
Kan wel radiotje meenemen maar dat is het he
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op vrijdag 25 mei 2007 om 12:55:
Ik heb toch geen spullen ben geen dj weet je nog!
Kan wel radiotje meenemen maar dat is het he


Hahaha, ja, neem jij maar een radio mee :P
Waarschuw beheerder
Kan hier niemand gitaarspelen??? Dat past wel bij het kampvuur..
Ik neem wel een zak marshmellows mee ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op vrijdag 25 mei 2007 om 14:37:
Kan hier niemand gitaarspelen??? Dat past wel bij het kampvuur..


En DAAROM wil ik eigenlijk nog steeds eens lessen gaan nemen voor met een akoestische gitaar (denk ik al ruim een jaar over na :S)... maar, het komt er maar niet van ofzo... Oh well, wie wel? Leuk idee :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op vrijdag 25 mei 2007 om 14:37:
marshmellows


:kwijl: :lief:

en dan n klein pannetje om chocola in te smelten

yum!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JF1978 op vrijdag 25 mei 2007 om 18:05:
en dan n klein pannetje om chocola in te smelten


Een paar mega zakken M&M's doen het ook wel! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
M&M's smelten in de chocola? :lol:
Waarschuw beheerder
Oohhhhhhh M&M's!!!! Daar moet je mij echt VER bij uit de buurt houden... :kwijl:
Waarschuw beheerder
Kaarten ook maar is ff besteld :D Nu nog ff het pension boeken en dan zijn we er helemaal klaar voor :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raar Figuur op zaterdag 26 mei 2007 om 00:33:
Kaarten ook maar is ff besteld Nu nog ff het pension boeken en dan zijn we er helemaal klaar voor


Kijk, nice (Y) :D Dit moet vast een tof feestje gaan worden :yes: En dan erna chillen @ Beach... whow :| :cheer:

BTW, je plaatje is wel droog :lol:
Waarschuw beheerder
Ik hoop echt op een zwoele zomeravond / nacht a 20 graden, dan kunnen we lekker op het strand of in de duinen pitten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op zaterdag 26 mei 2007 om 00:17:
Oohhhhhhh M&M's!!!! Daar moet je mij echt VER bij uit de buurt houden...


+1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op vrijdag 25 mei 2007 om 14:37:
Kan hier niemand gitaarspelen???


ja sealand :P
Waarschuw beheerder
donateur
alleen Turkse muziek zeker? :lol:
Waarschuw beheerder
Heej, don't fock with Turkse muziek... das best cool!
Ik krijg zo nu en dan nog wat opgestuurd van een jongen die ik daar ken :-) :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 26 mei 2007 om 19:00:
alleen Turkse muziek zeker? :lol:


nu nog buikdanseressen en het komt goed :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 26 mei 2007 om 19:00:
alleen Turkse muziek zeker?


Uitspraak van HEIKster™ op zaterdag 26 mei 2007 om 20:24:
nu nog buikdanseressen en het komt goed


Om even de avond multi-culti te maken :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
zorgt er ook nog iemand voor kebab dan? :9