Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 22:03:Dit kan je vergeten.
dat dacht die sjap in z'n M3 ook
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 10 mei 2007 om 19:20:pas bij 2500rpm gaat hij
dat is vrij vroeg
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 10:02:pas bij 2500rpm gaat hij
ja dat valt opzich nog mee
Vorige week met mijn baas gereden in een alfa 155 q4 dat was ook
een geval van :
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 10:02:beetje turbo muthafucker begint bij 3500
maar als ie eenmaal op toeren was........
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 16:19:Je hoort niet de motor maar meer de uitlaat.
@ Fart : ben een hele dag in de fabriek geweest en heb het volledige productie proces van de 12 pitter gezien. Wanneer elke motor gereed is wordt hij een paar uur getest (zonder uitlaat) in motorsteunen en een hoop elektronica. Ik kan je verzekeren : BRUUT geluid
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 10:07:maar als ie eenmaal op toeren was........
idd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 10:26:idd gewoon zorgen dat je boven dat gebied blijft
Mijn brommertje loopt nu ook alsof er een turbo op zit haha
Ik heb de uitlaatpoort een heel stuk vergroot met een dremel, en nu doet ie tot de 6k toeren niks maar daarboven trekt ie keihard tot de 9k, best goed voor 50cc haha
NU we het toch over 1t/m12 cilinders hebben, Wie weet welke wagen van audi de motor heeft waarbij die cilinders kan uitschakelen ?
bijvoorbeeld als je rustig rijd loopt ie op 4 pitten maar als je hem plankt op 12 !
Prachtig systeem ik weet de naam er alleen niet van , iemand hier wel ?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 12:14:NU we het toch over 1t/m12 cilinders hebben, Wie weet welke wagen van audi de motor heeft waarbij die cilinders kan uitschakelen ?
is een systeem van MB
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 11 mei 2007 om 11:13:nou dan maar een flut turbo die begint bij 1800rpm
Jij liever als ik,doe mij maar een big ase turbo
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 12:14:Mijn brommertje loopt nu ook alsof er een turbo op zit haha
Ik heb de uitlaatpoort een heel stuk vergroot met een dremel, en nu doet ie tot de 6k toeren niks maar daarboven trekt ie keihard tot de 9k, best goed voor 50cc haha
afstellen dat ding
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 12:26:vette shit
afstellen dat ding
Hij is perfect afgesteld
Onder de 6k trekt ie als standaard en daarboven gaat ie pas egt daar kan ik niks aan veranderen, Hij loopt goed zat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 12:26:Jij liever als ik,doe mij maar een big ase turbo blijf wel hoogtoerig
Of een biturbo. Een kleine om de grote op te starten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 12:30:Onder de 6k trekt ie als standaard en daarboven gaat ie pas egt daar kan ik niks aan veranderen
dat is niet goed afgesteld
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 13:02:Of een biturbo. Een kleine om de grote op te starten
tja weenie,alle dragmonsters doen het met alleen een uberdikke,en zorgen dat je wat meer toeren kan draaien
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 13:36:tja weenie,alle dragmonsters doen het met alleen een uberdikke,en zorgen dat je wat meer toeren kan draaien boost van 4500 tot 9000 ofzo
Haha. Maar ik heb het over een auto voor op de weg
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 12:14:NU we het toch over 1t/m12 cilinders hebben, Wie weet welke wagen van audi de motor heeft waarbij die cilinders kan uitschakelen ?
volgens mij audi niet,idd mercedes heeft zoiets maar ik vind het suf!je koopt geen 12 pitter om door de stad op 4/8 pitten te cruisen,wel weer interessant hoe ze weer een soort koppeling tussen de krukas hebben weten te fiksen.volgens mij kon die benz op 4,8 of 12 cilinders lopen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:34:Wie weet welke wagen van audi de motor heeft waarbij die cilinders kan uitschakelen ?
Met mijn auto kan ik ook cilinders uitschakelen. Ik kan namelijk kiezen tussen 10 en nul cilinders.
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op donderdag 10 mei 2007 om 16:08:Op de meeting maar eens proberen hoor ik hem gelijk live
strak plan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:34:pitter om door de stad op 4/8 pitten te cruisen
soort van,ik wil wel maar kan niet idd
dan was het geen echte m3. of hij kon niet rijden
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 09:35:Maar dit was aan de velgen te zien de 3.2
Ik denk dat dit idd geen echte M3.
De velgen zeggen helemaal niets, die kunnen ook onder een gewone 3 serie.
het verschil:
Ford Focus RS
215 pk
0 - 100 6,7 sec.
232 km/h
BMW M3
286 pk
0 - 100 6 sec.
250 km/h
BMW M3 Evo
321 pk
0 - 100 5,5 sec.
250 km/h
Dit zegt dus genoeg.
Tegen een gewone M3 redt ie t niet en tegen een EVO al helemaal niet.
hoeft ook niet volgens mij?Is een hele andere klasse auto

Uitspraak van [BJ] scully op zaterdag 12 mei 2007 om 13:30:Oke
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:54:Met mijn auto kan ik ook cilinders uitschakelen. Ik kan namelijk kiezen tussen 10 en nul cilinders.
vieze mazzelpik met je dikke m5,vette bak!
Uitspraak van [BJ] scully op zaterdag 12 mei 2007 om 09:51:Waarom zou je onder deellast het volle vermogen ter beschikking moeten hebben?
als je volgas geeft heb je vol vermogen,maar dat doe je niet als je cruised
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:34:Uitspraak vanTerror Roggie
op vrijdag 11 mei 2007 om 12:14:
NU we het toch over 1t/m12 cilinders hebben, Wie weet welke wagen van audi de motor heeft waarbij die cilinders kan uitschakelen ?
volgens mij heeft die nieuwe crysler 350c zo´n systeem
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 12:14:NU we het toch over 1t/m12 cilinders hebben, Wie weet welke wagen van audi de motor heeft waarbij die cilinders kan uitschakelen ?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 12:16:is een systeem van MB
Heb het gezien bij een Chrysler 300c....( nu heb je daar veel types in, zou nie weten welke..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 16:36:het verschil:
Ford Focus RS
215 pk
0 - 100 6,7 sec.
232 km/h
BMW M3
286 pk
0 - 100 6 sec.
250 km/h
BMW M3 Evo
321 pk
0 - 100 5,5 sec.
250 km/h
Dit zegt dus genoeg.
Tegen een gewone M3 redt ie t niet en tegen een EVO al helemaal niet.
Een focus RS blinkt uit in weggedrag...niet in 0-100 tijden...ga maar eens over een circuit heen...kijken of de m3 de focus RS bij kan houden..ben bang van niet..
Schijnt te maken te hebben met uitstoot en milieunormen, Amerikanen hebben een vrij strenge milieunorm tegenwoordig, en dit systeem schijnt bij te dragen..
zoiets ja,net zoals de nieuwe corvette die heeft zo´n lange 6e versnelling dat ie theoretisch 400 zou kunnen halen,dus dat is mooi rustig 120 cruisen bij stationair toerental,ofzoiets.schijnbaar meten ze de uitstoot in 6 bij bepaald aantal toeren.
Uitspraak van cossie 4x4 op zaterdag 12 mei 2007 om 18:00:Een focus RS blinkt uit in weggedrag...niet in 0-100 tijden...ga maar eens over een circuit heen...kijken of de m3 de focus RS bij kan houden..ben bang van niet..
heb geen verstand van ford of bmw maar heeft zo´n rs fwd of 4wd?als hij 4wd heeft kan ik me dat voorstellen(al moet ie dan wel een hoop extra gewicht meeslepen)maar de m3 heeft toch een perfecte 50/50 voor/achter verhouding?!?!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 19:01:maar de m3 heeft toch een perfecte 50/50 voor/achter verhouding?!?!
Denk dan ook dat op het circuit het voor beide moeilijk zal zijn elkaar kwijt te rijden. Zowel Ford als BMW heeft een uitstekende wegligging.
Uitspraak van cossie 4x4 op zaterdag 12 mei 2007 om 18:00:Een focus RS blinkt uit in weggedrag...niet in 0-100 tijden...ga maar eens over een circuit heen...kijken of de m3 de focus RS bij kan houden..ben bang van niet..
Misschien dat t geen vergelijking is maar bij Top Gear had een 535d al een snellere rondetijd dan de RS op hun circuit.






![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)







