Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 01:25:ja juist dan, een compressor geeft koppel bij lage toeren
Een compressor wordt mechanisch aangedreven. Dat weet jij vast wel. Als een motor van zichzelf al weinig koppel levert, zal ie het niet fijn vinden als ie ook een compressor moet aandraaien.
Als een motor van zichzelf al weinig koppel levert, zal ie het niet fijn vinden als ie ook een compressor moet aandraaien.
die compressor vergt niet heel veel kracht om te draaien, maar naarmate ie meer toeren maakt zal ie steeds meer pk's en koppel genereren.
Daty is ook de reden dat ze bij Honda heel vaak compressors monteren
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 15:28:Daty is ook de reden dat ze bij Honda heel vaak compressors monteren
Ja, helaas monteren ze dan meestal wel een Vortech compressor, wat eigenlijk gewoon een turbo met een riempje is, deze levert onderin ook niet denderend veel.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 11:20:wat een prutmotor is dat zeg,
Het geluid
ik vind toch echt een fox de lekkerst klinkende motor hebben, maarja die kan je dan weer niet kiezen 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 11:28:uit '91 en pas sinds kort niet meer het snelste blok in een productieauto ooit
Maar nog wel 1 van de...
En idd het blok der blokken.
Uitspraak van cossie 4x4 op donderdag 26 april 2007 om 07:43:doet men op feesten toch ook....veels te veel zuipen en hard gaan..
Uitspraak van Silver Corvette. op donderdag 26 april 2007 om 12:03:ik zal binnekort es filmpje maken en hier neerzetten van het geluid
Uitspraak van Frisko in den D=co op donderdag 26 april 2007 om 17:41:doe maar die 787B 4 wankel motortjes...dus 4 cils
geen cilinders dus...
een wankelmotor heeft rotorhuizen, en geen cilinders!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 22:27:heb het liefst geen cilinders geef mij maar rotors
op mijn kenteken bewijs staat: " aantal cilinders -- "
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 18:47:geen cilinders dus...
een wankelmotor heeft rotorhuizen, en geen cilinders
precies FC3S... rotors....
En dan gesoeped tot een jank geluid.... en dan zo janken dat het meer een formule1 autootje gaat lijken
Uitspraak van Frisko in den D=co op donderdag 26 april 2007 om 18:51:En dan gesoeped tot een jank geluid.... en dan zo janken dat het meer een formule1 autootje gaat lijken
zoiets:
http://videos.streetfire.net/search/mps/0/ee29bd25-a5e5-43f6-b983-bb892647e798.htm
http://videos.streetfire.net/search/mps/0/97d6bc83-71c1-493c-8cf9-2060c2a20465.htm
3-rotor, peripheral intake ports, single turbo en een redline bij 14k rpm!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 19:53:http://videos.streetfire.net/s ... c1-493c-8cf9-2060c2a20465.htm
3-rotor, peripheral intake ports, single turbo en een redline bij 14k rpm!
tering!!!wat loopt dat ding hard!!!vette shit!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 11:28:er zijn zoveel mooiere 12 cilinders op de markt die gehakt maken van de W12.
de V12 uit de Ferrari Enzo en Maserati MC12.
Of het AMG-blok uit de Pagani Zonda F.
Een Lambo 12-pitter is ook echt super.
** Vergeet de Wankel-motor niet uit de RX-7 **
laatste aanpassing
Uitspraak van Silver Corvette. op donderdag 26 april 2007 om 14:30:haha het geluid is te hard om met de telefoon op te nemen dan vervorm het helemaal , ik zal es proberen om het met een digitale camera te doen
Op de meeting maar eens proberen
laatste aanpassing
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op donderdag 26 april 2007 om 11:15:Met de juiste uitlaat heeft een 6 cilinder ook een super mooi geluid vind ik.
Alfa GTA
VW R32
BMW M3 GTR
TVR Sagaris
Mooi geluid moet uit de motor komen, en niet uit de uitlaat of inlaat.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 16:30:Mooi geluid moet uit de motor komen, en niet uit de uitlaat of inlaat.
onzin, het geluid wat je hoort is altijd de combinatie van zowel inlaat als uitlaat...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 16:30:Mooi geluid moet uit de motor komen, en niet uit de uitlaat of inlaat.
Het motorgeluid komt toch echt door de inlaat en uitlaat naar buiten hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:03:de dump-valve sissen, de turbo fluiten
Onderdeel van het in- en uitlaatsysteem
Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 10 mei 2007 om 17:28:Onderdeel van het in- en uitlaatsysteem
Ik reed laatst in een wagen met zo'n open luchtfilter.
Het enige dat je hoorde was WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Helemaal knettergek werd je dr van.
Dr mag wel geluid uit komen, maar niet overdreven
Het állerfijnst?
Zescilinder, bij voorkeur een oud type Maserati Quattroporte of een Biturbo.
Achtcilinder gaat hard maar klinkt me wat te rauw en ongevoelig.
Tien en twaalf is te "onwerkelijk".
Vijfcilinders kunnen ook erg stoer klinken, mooi gehuil.
Toch ben ik nog steeds heel tevreden met een met throttlebodies beademd schreeuwend en suizend 1360cc PSA TU viercilinder achterkleppertje uit een AX GTI aan 8000 r/min
Zescilinder, bij voorkeur een oud type Maserati Quattroporte of een Biturbo.
Achtcilinder gaat hard maar klinkt me wat te rauw en ongevoelig.
Tien en twaalf is te "onwerkelijk".
Vijfcilinders kunnen ook erg stoer klinken, mooi gehuil.
Toch ben ik nog steeds heel tevreden met een met throttlebodies beademd schreeuwend en suizend 1360cc PSA TU viercilinder achterkleppertje uit een AX GTI aan 8000 r/min
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:32:Ik reed laatst in een wagen met zo'n open luchtfilter.
Het enige dat je hoorde was WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Dat is gewoon categorie Sjonnie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:03:op het werk hebbe we nu een RX8 staan....die dingen make pas mooi geluid ....is zo een wankelmotor. rijd ook nog goed .....alleen het start heel moeilijk
wankel is naar mijn mening het mooiste geluid. rijd er niet voor nix zelf 1
als ie moeilijk start, dan is het niet goed!
kan zijn dat ie verzuipt bij t starten (lekkende injectoren of gas geven bij starten)
als dat het niet is, dan heb je kans dat ze de motor al in puin hebben gereden door er niet goed mee om te gaan. dan zijn de seals versleten en verlies je compressie. dan is koud starten een drama.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 17:03:Weleens in een Focus RS gereden?
kut auto (N)
pas bij 2500rpm gaat hij
dat ppssss pssss is wel kick van die turbo
en de onderstuur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 10 mei 2007 om 19:20:dat ppssss pssss is wel kick van die turbo
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 10 mei 2007 om 19:20:kut auto
pas bij 2500rpm gaat hij
das alleen vanaf 0, goed op toeren houden en je trekt zo een M3 E36 zoek

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)

![BlaZe [ JM ]](/images/user/100245_3758840.jpg)