Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 12 maart 2007 om 13:46:
23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .


Daar zit wel een kern van waarheid in.. Was echt super vorig jaar :bounce:
Waarschuw beheerder
alleen nog mooi weer en dan is het sowieso al een geslaagde avond :D
Waarschuw beheerder
donateur
:D

das leuk nieuws :yes:

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer::cheer::cheer::cheer:

Zin!

:cheer::cheer::cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op maandag 12 maart 2007 om 13:46:
(Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!)


Oef, die was zeker subliem!

Ik ga proberen hier bij te zijn. Qua lokatie ff wat minder gunstig dan Scheveningen, maar alla... Ik ben de rotste niet


;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 12 maart 2007 om 13:46:
Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.


Als ik een tippie mag geven: haal DAVE202 naar Bloomingdale!! Wat een set draaide die op TE!! Maar we zijn hier absoluut bij!! CU
Waarschuw beheerder
Hmmm, wel gelijk met Gigadance zie ik... Dat wordt nog lastig..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cobuss op maandag 12 maart 2007 om 20:50:
wel gelijk met Gigadance zie ik.


dan is de keuze helemaal makkelijk.. :lol:
zin @ ISE! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 12 maart 2007 om 21:01:
ISE


Pff, we gaan niet alles afkorten hoor.
Dit is gewoon Intuition Summer Event :yes:
Waarschuw beheerder
én de cd release party van de eerste mix cd van Intuition Recordings, mixed door Menno de Jong. Een dubbelaar :). More info soon....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cobuss op maandag 12 maart 2007 om 20:43:
DAVE202


Die wil ik ook heel graag horen :yes:
Pas na TE 2 setjes gehoord en wat lossen tracks.. best wel spijt dat ik er op TE niet bij was :(
Waarschuw beheerder
donateur
als 't dan echt zomer is, kunnen Aly & Fila natuurlijk ook niet ontbreken.. *droomt verder* :lief:

enne Solarstone.. :D


of misschien wel Yahel.. :kwijl:
mmm, misschien draaf ik door!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
inclusief pyramides :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad namen die je zo weinig kunt horen draaien :jaja:

enne Duckie:

Pedro del Mar en Shah :lief:

onze helden!
Waarschuw beheerder
Woohoo!!! Jee!! Hier ben ik bij, geen enkele twijfel :cheer: :cheer: :cheer:

Voorstel perfecte line up:

Aly&Fila
Menno (duh):P
Pedro del Mar en Shah (absoluut mee eens Dazzle!!!)
Alex Morph
Talla 2XLC of Andre Visior
Kyau vs Albert
Misja Helsloot

Wordt wel een beetje veel he ;)

Als de sfeer net zo is als bij de Woosah, wordt het echt HET feest van deze zomer! B)
Waarschuw beheerder
donateur
K ben helemaal voor Aly&Fila!
En zou ook wel warm worden van Markus:lief::yes:
Oh en Sied B)

Maar éigluk maakt t me niet uit wie er komen, als de sfeer maar weer top is en mn beentjes iets te doen hebben ;P
Waarschuw beheerder
ALY AND FILA!

NU NAAR NL: HOP!

OOK:
dj TAb en super 8 (op herhaling aub!),
Pedro del Mar en Shah (hoog tijd dat die eens draaien!),
Dave 202020202,
Andre Visior,
en inderdaad Misja H. (ben het dus volledig met Go, Cobus en Dazzle eens...maar die hebben ook SMAAK!!!!)

Als het maar heerlijke zweeftrance is...

ZWEEFT:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hey, kunnen jullie niet lezen ofzo??!!!
Uitspraak van RobKC op maandag 12 maart 2007 om 13:46:
Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.


;)
Waarschuw beheerder
donateur
Verzoekjes indienen mag altijd natuurlijk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
nog 'n droom:

Gabriel & Dresden.. :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KYA op maandag 12 maart 2007 om 22:34:
NU NAAR NL


Nu al?!

Kunnen ze zo lang bij jou slapen dan?



Ik krijg van alle genoemde namen reeds natte plekken ... kap nou mensen

:kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als we dan toch bezig zijn met verzoekjes... Will Holland mag ook wel is langs komen :kwijl:
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
TvP

Gaan we in de gaten houden weer! Strand + corona + fijne platen = :respect:
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
ZO 23Juni2007 is een mooie datum. Ik moet werken maar ik neem er vrij voor. Alleen als Aly en Fila er staan natuurlijk:p. Bedoel als de future trance of egypt naar Nederland komt moet ik daarbij zijn net zoals ze in oktober vorig jaar John O'bir naar Nederland hebben gehaald. Hij gewelidg was dat ook. Maar Aly en Fila zou geweldig zijn.
Maar we wachten af. Hoop dat het snel bekend wordt gemaakt hoe eeerder ik vrij kan nemen:p.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon vandaag vrij nemen gek!;P
Line up is toch altijd super?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op dinsdag 13 maart 2007 om 14:10:
Gewoon vandaag vrij nemen gek!
Line up is toch altijd super?


Ok ok daar heb je misschie wel een punt. Ik ga donderdag gelijk eens in de agenda kijken hoeveel mensen er al vrij zijn anders dan neem ik hem gewoon vrij. Maar toch Aly en Fila is zelfs wel en ziekmeldertje waard:).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PDV op dinsdag 13 maart 2007 om 16:43:
Aly en Fila is zelfs wel en ziekmeldertje waard


zo mag ik het horen! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PDV op dinsdag 13 maart 2007 om 16:43:
Maar toch Aly en Fila is zelfs wel en ziekmeldertje waard


(n)

Die jeugd van tegenwoordig... :S
Waarschuw beheerder
Alleen zijn er maar 2 dj's Gabriel & Dresden, Kyau vs. albert :D
Waarschuw beheerder
donateur
uhmmm zijn dat er dan niet uhmmmm vier..?O:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal er ook zeker gaan zijn. en als ik dan toch 2 namen mag noemen: pedro del mar en dj shah :kwijl:

die 2 passen perfect bij de tijd van het jaar, de locatie en bij mijn persoonlijke voorkeur :respect:
Waarschuw beheerder
uhmmm zijn dat er dan niet uhmmmm vier..?


Eigenlijk wel he, 4 voor de prijs van 2 :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
was Sean Tyas al genoemd? *droomt verder* :P
Waarschuw beheerder
was Sean Tyas al genoemd? *droomt verder*


Als die komt gaat voor mij ook een droom in vervulling....

Intuition + The beach + Sean Tyas equals Heaven ;)

Maar maakt in principe niet uit wat er komt, als er maar iets sfeertje van vorig jaar weer tevoorschijn komt kan mijn feessie al niet meer stuk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 13 maart 2007 om 20:09:
was Sean Tyas al genoemd? *droomt verder*


zou ook vet zijn ja...mmm zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Nog een droom: Above&Beyond :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Above & Beyond.. :kwijl: +1.
wie er ook komen, het wordt zeker knallen!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housz of C op dinsdag 13 maart 2007 om 20:20:
Maar maakt in principe niet uit wat er komt, als er maar iets sfeertje van vorig jaar weer tevoorschijn komt


Exactly :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
als dat echt waar is, dat hij op Protocol komt.. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raar Figuur op dinsdag 13 maart 2007 om 23:33:
5 Mei is de dag


.... dat mijn liefste zusje jarig is, dus helaas voor protocol en iedereen... zij gaat echt voor! :yes:



(tenzij ze het niet viert ;P )
Waarschuw beheerder
Markus Schulz op de line-up b)

Offtopic.. Ik vind wel dat Intuition de site niet echt uptodate houd.. er had best wat mogen staan over trance energy. En de nieuwe release van Airbase. Laat staan Summer Event.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Go op dinsdag 13 maart 2007 om 21:22:
Above&Beyond :kwijl:


Inderdaad! :respect:

Beter dan die Sean Tyas, bah... dat is toch echt helemaal niet mijn idee van trance. Erg matige producties ook, op een enkeling na misschien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 13 maart 2007 om 23:35:
als dat echt waar is, dat hij op Protocol komt..


Weet de hele line up al :D
Waarschuw beheerder
donateur
doe eens PBtje sturen.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op dinsdag 13 maart 2007 om 23:54:
Beter dan die Sean Tyas, bah... dat is toch echt helemaal niet mijn idee van trance. Erg matige producties ook, op een enkeling na misschien.


Vind hem ook niet bij intuition passen.. Maar ze zullen zeker wel weer een heerlijke line up neer zetten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raar Figuur op woensdag 14 maart 2007 om 00:00:
als dat echt waar is, dat hij op Protocol komt..

Weet de hele line up al :D


Wat wordt de lineup van Protocol (5 mei) dan???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cobuss op woensdag 14 maart 2007 om 09:05:
Wat wordt de lineup van Protocol (5 mei) dan???


PB....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raar Figuur op woensdag 14 maart 2007 om 10:01:
Uitspraak van Cobuss op woensdag 14 maart 2007 om 09:05:
Wat wordt de lineup van Protocol (5 mei) dan???

PB....laatste aanpassing 14 maart 2007 10:07


Als het kan? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Als jullie nou gewoon bij het feest kijken, bij opmerkingen, onderaan... staat de flyer al :)