Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
lange onderbroeken natuurlijk. Lekker warm (L) Net als dikke geitewollen sokken gebreid door grandma :D

Heb je ook alweer zin in 't weeknd?
Waarschuw beheerder
jaa tuurlijk!

wat ben je nu aan het doen buiten pf?
Waarschuw beheerder
Politieagent spelen;)


Kan ik er even tussenuit zo?
Waarschuw beheerder
Ja,of je worst lust?


Staat jouw kerstboom nog?
Waarschuw beheerder
Euhh nee, is me helemaal niet opgevallen dattie er niet meer staat.. :S

Uitspraak van keileweg kabouter op woensdag 10 januari 2007 om 13:25:
wil iemand nog wat weten ?


Ja, ontwerp je ook tattoo's voor anderen? :P

Regent het?
Waarschuw beheerder
nee :P

ja ligt dr aan wat voor worst ;)
niet echt maar wil dat best wel een x doen voor je :P

heb jij ook een tattoo ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neej.. :D Maar wil er graag 1.. :lol: ik wou t zelfde vragen als kimmuz!!


Kan je in alle stijlen goed tekenen dan?
Waarschuw beheerder
computer ;)


ik heb zelf taz mania in een tribal hangen die ( door mijn huid gestoken is :S )

waar hou je van dan :P
Waarschuw beheerder
dat wel :P maar ja hoe sierlijk :D

nee weer aangepast dat steenbok zou een streep gaan worden :P
ik zet hem er zo wel op voor hoever ik hem heb

:p
nja indd hoe sierlijk :P
Waarschuw beheerder
laat maar hij wordt niet weer gegeven :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van keileweg kabouter op woensdag 10 januari 2007 om 13:36:
niet echt maar wil dat best wel een x doen voor je


Doe maar :jaja: Tenminste.. over de tattoo ging het toch?

Hoeveel tattoo's heb jji?
Waarschuw beheerder
nog geen maar zet dr eentjuh op mijn linker borst ;)

en jij ?
Waarschuw beheerder
op mijn voet. Wil er nog 1 op mijn buik.. Maar die wil ik dus laten ontwerpen :P

Piercings?
Waarschuw beheerder
nee geen piercings
tieten nja dat dan weer niet :lol:

ik wil der nog wel een :P nja een staafie aan de bovenkant van mijn rechter oor


jij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
navelpiercing, en oorbellen dan. Lekker standaard ook.

Moet je zo ook door de regen? :(
Waarschuw beheerder
half 6 maar wel lekker met de auto :P

heb jij je rijbewijs al (A)
Waarschuw beheerder
Ja, maar mijn ouders zijn dus weg met de auto..

Heb jij een eigen auto?
Waarschuw beheerder
ja een alto maar hor :P maar k heb hem wel gratis dus het boeit me geen zak :d

wat is je hobby?
 
Waarschuw beheerder
Stappen en ...





wat is je beroep?
Waarschuw beheerder
dtp'r / produceren


doe jij ook iets met muziek ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarvan?


Heb je nu al besloten wat je eet vanavond?
Waarschuw beheerder
donateur
niks, omdat ik niks naar binnen krijg.

ik wil alleen water. ken je dat gevoel?
Waarschuw beheerder
tuurlijk :P

met famili en maten hier

of met zijn 2 op de caribie
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
groot feest natuurlijk



duurt deze dag nog lang?
Waarschuw beheerder
Gaar?
Van t werke miss:P

Wat gaat u ete?O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik eet niet vandaag o:)

Ga jij ook emigreren naar n warm land?
Waarschuw beheerder
Heel erg:[


Zit jij ook zo lekker?
Waarschuw beheerder
eigenlijk niet :S

ik gaat liever iets actiefs doen

word jij niet sagerijnig van dat saaie gedoe dan :@
 
Waarschuw beheerder
neuh niet zo



ben je ook nog zo hard aan het werk?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neeh k zit te relaxe:P

wrrm zouk nu nog hard werke?
 
Waarschuw beheerder
omdat het van je baas moet :lol:



zit je soms nog op school?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 16:04:
zit je soms nog op school?


:no: al een tijdje niet meer.

Jij nog wel? Hoeveel jaren nog?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou..k zit helemaal niej meer op sgool, das pas klaar :P

Heb je geld om mun studie te betale?O:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ja dat heb ik wel


heb ik daar zin in denk je?
Waarschuw beheerder
beter van niet :P

beter heb jij geld om voor mij platen te betalen :P :lol: bastaard :s



hebbie werk ?
Waarschuw beheerder
Jup:D

Moet je ook nog wete wt voor werk?:P
laatste aanpassing