+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
keileweg kabouter 9 januari 2007 23:58ja dank je iemand nog taart ken er nog 1 over een halve kers en een halve vanille slagroom
keileweg kabouter 10 januari 2007 08:52geen idee daar heb ik ook last van * goede morge * hoe laat lag jij er in ?
10 januari 2007 08:56donateurUitspraak van keileweg kabouter op woensdag 10 januari 2007 om 08:52:▶hoe laat lag jij er in ? 1 uur sliep ik, lag er al een uur in, en tegen 5:30 gaat mijn wekker dag ervoor, was het ook is het al bijna weekend?
keileweg kabouter 10 januari 2007 09:00nja nog 3 dagen met deze drbei dan pff ik sliep om half 2 en ook half6 op mrjaa ff hard zijn
CinneWieJ 10 januari 2007 09:40zoiets ja.. ik heb weer bijna de hele nacht wakker gelegen, om half 7 de wekker en dan na de wekker in slaap vallen Half uur later op t werk als geplant!! Das gewoon kut toch?
T L C™ 10 januari 2007 09:58Das idd zwaar kut ja Gebruik jij ook wel eens lichaamsdelen om mee te schelden?
Mama Deb 10 januari 2007 10:42uhm opzich zou je t een feestje kunnen noemen ja en vanavond ook deel 2 van tsunamie the aftermath kijken>?
CinneWieJ 10 januari 2007 11:09Ghehe ja best wel..je moet wel van te voren in de stemming zijn! Alleen ik heb verloren .. Erg he?
10 januari 2007 11:09Ja echt... vind jou nu keizielig.... waarom kon je niet winnen?laatste aanpassing 10 januari 2007 11:09
keileweg kabouter 10 januari 2007 11:11waarschijnlijk omdat zij ook weer de lul was met de lastige vragen toch
keileweg kabouter 10 januari 2007 11:32oh ja lekker pauperen buiten relaxen enz ijsies keb dr nu al zin in jij ook zeker
CinneWieJ 10 januari 2007 12:18oehh lekker idd Ahhh jullie zijn ook lief hoor En ik had idd de kut vragen, en elke keer de bom Ga je ook zo lunchen?
10 januari 2007 12:27Ik ben stewardess en morgen over 3 weken, vliegmiep. Heb je er ook de schijt-tyfus-tering balen in?
Kimmuz 10 januari 2007 12:42Uitspraak van Astrid op woensdag 10 januari 2007 om 12:37:▶Heb jij je vakantie al besproken? Ga niet op vakantie Wat is jou favoriete vakantiebestemming?
Kimmuz 10 januari 2007 13:11Uitspraak van keileweg kabouter op woensdag 10 januari 2007 om 13:08:▶boeit me niet De vraag wat niet of het je boeide waar het weg kwam, maar waar je je kleding weg haalde Uitspraak van keileweg kabouter op woensdag 10 januari 2007 om 13:08:▶als het maar staat toch ? Daar heb je een punt Zeker het belangrijkste Wat voor ondergoed draag je nu?