Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ja dank je :P


iemand nog taart ken er nog 1 over :P een halve kers en een halve vanille slagroom :k
Waarschuw beheerder
vanille slagroom!!

Kom je het brengen?
 
Waarschuw beheerder
nee vanille slagroom is van mij :kwijl:

ja tog?
 
Waarschuw beheerder
Oke dan.. ;) eten we die taart samen wel op :kwijl:

nog wat te melden?
Waarschuw beheerder
altijd :P

zak ik niet eerst effe een forum plaatje zoeken :P
 
Waarschuw beheerder
jaa die is sexy ;) haha

....
Waarschuw beheerder
nee ik ken wel henk van google :P

nog meer vroege vogels hier??
Waarschuw beheerder
Jepp :jaja:

En wat zijn jou verplichtingen voor vandaag?
 
Waarschuw beheerder
donateur
werk...


waarom ga ik altijd laat naar bed, als ik vroeg er in wil :/
Waarschuw beheerder
geen idee

daar heb ik ook last van :P

* goede morge *

hoe laat lag jij er in ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van keileweg kabouter op woensdag 10 januari 2007 om 08:52:
hoe laat lag jij er in ?


1 uur sliep ik, lag er al een uur in, en tegen 5:30 gaat mijn wekker :/

dag ervoor, was het ook ;)

is het al bijna weekend?
Waarschuw beheerder
nja nog 3 dagen met deze drbei dan

pff ik sliep om half 2 en ook half6 op :S
mrjaa ff hard zijn
Waarschuw beheerder
zoiets ja.. ik heb weer bijna de hele nacht wakker gelegen, om half 7 de wekker en dan na de wekker in slaap vallen :/ :frusty:
Half uur later op t werk als geplant!!


Das gewoon kut toch?
Waarschuw beheerder
Das idd zwaar kut ja :aai:

Gebruik jij ook wel eens lichaamsdelen om mee te schelden?
 
Waarschuw beheerder
nou indd

leuk feestje gehad gisteren?
Waarschuw beheerder
uhm opzich zou je t een feestje kunnen noemen ja:D

en vanavond ook deel 2 van tsunamie the aftermath kijken>?
Waarschuw beheerder
Geen idee.. heb t niet gevolgd :p



heb gister ge-buzzt, ken je dat?
Waarschuw beheerder
w2haha ja dat spel toch op de ps2 :P

is dat droog
Waarschuw beheerder
Ghehe ja best wel..je moet wel van te voren in de stemming zijn! :p



Alleen ik heb verloren :o :loL: .. Erg he? ;p
 
Waarschuw beheerder
Ja echt... vind jou nu keizielig....


waarom kon je niet winnen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk omdat zij ook weer de lul was met de lastige vragen :P



toch
Waarschuw beheerder
cin is niet lui:P

cin is heel lief vind je niet:P
Waarschuw beheerder
ja dat wel ;)

verjaardagen vieren kan ze wel (Y)


effen een :cheer: voor cin
 
Waarschuw beheerder
:cheer:



zijn er nog meer mensen lief?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja want anders zei ik t niet:P

pffff regent t bij jullie ook?
Waarschuw beheerder
ja:D

verlang jij ook zo naar de zomer maanden?
Waarschuw beheerder
oh ja lekker pauperen buiten :P

relaxen
enz

ijsies
:k

keb dr nu al zin in :D

jij ook zeker
Waarschuw beheerder
zekers wel

lekker BBQ-en of niet dan?
Waarschuw beheerder
ja zeker :p

lekker pauperend :P


ik heb nix te doen en jij :P
Waarschuw beheerder
Ikke wel:)


Wat eet jij vanavond?
Waarschuw beheerder
oehh lekker idd :kwijl: :D

Ahhh jullie zijn ook lief hoor (L)
En ik had idd de kut vragen, en elke keer de bom :loL::P

Ga je ook zo lunchen? :honger:
Waarschuw beheerder
Ja ik ben nu bezig:kwijl:

Wat doe jij voor de kost?
 
Waarschuw beheerder
Ik ben stewardess en morgen over 3 weken, vliegmiep.




Heb je er ook de schijt-tyfus-tering balen in?
Waarschuw beheerder
Nee hoor,waarvan?


Heb jij je vakantie al besproken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Astrid (l) op woensdag 10 januari 2007 om 12:37:
Heb jij je vakantie al besproken?


Ga niet op vakantie :S

Wat is jou favoriete vakantiebestemming?
Waarschuw beheerder
Ergens met veel zon iig:)



Ken jij een gocheltrucje?
Waarschuw beheerder
vast wel :P


met kaarten meer

moet ik je vermaken dan :)
Waarschuw beheerder
hmm, omdat je zo aandringt ;)

Wat ben je van plan dan?
Waarschuw beheerder
Nee hoor,ik was alleen nieuwschierig;)


Waar koop jij het liefst je kleren?
Waarschuw beheerder
Hmmm.. men@work, Basic, Vero Moda, H&M, Forecast, etc.

Jij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van keileweg kabouter op woensdag 10 januari 2007 om 13:08:
boeit me niet


De vraag wat niet of het je boeide waar het weg kwam, maar waar je je kleding weg haalde ;) :lol:

Uitspraak van keileweg kabouter op woensdag 10 januari 2007 om 13:08:
als het maar staat toch ?


Daar heb je een punt ;) Zeker het belangrijkste :jaja:

Wat voor ondergoed draag je nu?:P