Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
277 keer

ga je ook op wintersport!!??
Waarschuw beheerder
nee

en jij dan?
 
Waarschuw beheerder
nee



wat kijk je nu?
 
Waarschuw beheerder
dit forum..

en ben je dit jaar wel opvakantie geweest??
 
Waarschuw beheerder
ja 2 keer:yes: Rhodos en kos :D

al plannen voor vakantie van 2007?
 
Waarschuw beheerder
Nope..

Ga jij op vakantie?
 
Waarschuw beheerder
nog geen plannen voor. maar hoop het wel.

en heb jij goede voornemens voor het nieuwe jaar?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Meer feesten! :D

Hoe denk jij over D66?
 
Waarschuw beheerder
zou het niet weten hou ik me niet mee bezig!!

en jij dan?
Waarschuw beheerder
wie is d66?

ken jij 'het'?
Waarschuw beheerder
Ik haat politiek, en weet ook niet of ik wel ga stemmen of niet..

Wat vind jij?
 
Waarschuw beheerder
ik ga niet stemmen!! wat heeft het voor nut!!

en jij dan?
Waarschuw beheerder
Ik weet het niet.. Ik wil ook weer niet dat mijn stem verloren gaat (is ook niet echt zo, maar jij begraip ja?:P)
Maar denk dat ik toch voor PvdA ga.. maar kwait nait..

Leuke avond (gehad)?
Waarschuw beheerder
beetje saai :s


jij hopelijk beter?
 
Waarschuw beheerder
heb een hele leuke avond gehad!!

maar op wie moet ik gaan stemmen misschien een tip voor me?
Waarschuw beheerder
Hmm.. geld verdient. Dat kan nog door de beugel ;)

Zie je liever een meid met veel make-up of zonder?
Waarschuw beheerder
make-up kan zijn charmens hebben , maar een meid staat smorgens toch ook zonder make-up op :p dus naturel ;)

wat vind jij ervan?
Waarschuw beheerder
Plamuur is bah. Ik vind meisjes met camouflage/foundation echt niet mooi. Kun je heel duidelijk zien. Huid is veel egaler en zo. Ik hou er niet van.
Het moet allemaal subtiel en natuurlijk lijken vind ik..

Daniella: Ga naar stemwijzer.nl :P

Wat voor opleiding doe je?
 
Waarschuw beheerder
Vmbo basis Zorg & welzijn.


Alles goed?
Waarschuw beheerder
Mwah.. gaat wel..

Op welke Politieke party ga jij kiezen dann?
Of gewoon helemaal niet...?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanne:banana: op donderdag 16 november 2006 om 22:50:
Op welke Politieke party ga jij kiezen dann?
Of gewoon helemaal niet...?


politieke party? ik hou niet van politieke party's haha
euhm ik heb al gestemd


nog iets leuk gedaan in de week?
 
Waarschuw beheerder
nee valt wel mee.. maar wel veel gelache!!

heb je de grapjas aan vandaag ?
Waarschuw beheerder
Eventjes, maar heb 'm daarna meteen weer uitgedaan ;)

Rook jij?
 
Waarschuw beheerder
jaa

jij ook ?
Waarschuw beheerder
Nee vrij, lekker in de kroeg hangen, weekend vieren! :D

Doe je aan sport?
Waarschuw beheerder
HHAHAHAHA mensen, ff offtopic. Jemig.. ik lach mijn ingewanden er bijna uit.. Check dit topic. Voor als je je verveeld en wil lachen..:D GEWELDIG!
https://partyflock.nl/topic/819600/PAGE/2
(Die reactie over die hond ook :P Geniaal)

OT: Ik turn

Ga je nu ook kijken naar die topic? :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
heb ik net gedaan.... :)



vond jij dat ook zo`n donders beroerd topic en dat je ook niet wist wat daar in GODSNAAM grappig aan was? :P
 
Waarschuw beheerder
nou zoiets ja!! :roflol:

en moet jij niet al lang op bed liggen?
Waarschuw beheerder
NEe, kom dr net uit




Begin je ook ziekjes te worden
 
Waarschuw beheerder
beetje verkouden word ik wel ja :(

heb jij ook wel eens dat je verkeerd op je rooster heb gekeken en nu dus een uur te vroeg op school zit :S
Waarschuw beheerder
Heb ik wel eens gehad ja das echt klote ja :P

Wat wordt jou eerst volgende feest?
 
Waarschuw beheerder
geen idee



heb je trek in thee?
Waarschuw beheerder
Ja lekker doe mij ook maar een kopje :)

Jij lekker geslapen vannacht?
Waarschuw beheerder
heerlijk joh..

ook werken vanavond ?
 
Waarschuw beheerder
ja beetje te vast


heb je zin in morgen --> sinterklaas?
 
Waarschuw beheerder
nee


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 09:39:
heb je zin in morgen --> sinterklaas


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 09:39:
heb je zin in morgen --> sinterklaas?


Altijd joh :D

En wat moet jij vandaag doen ?
Waarschuw beheerder
Werken tot 2 uur en dan lekker klaar.

Vanavond nog plannen?
 
Waarschuw beheerder
pc hangen en muziek aan ofzo


jij dan?
 
Waarschuw beheerder
Nog geen idee maar hoop op een filmpie thuis op de bank met m'n meissie... :D


Is het bij jou ook zo'n kutweer?
Waarschuw beheerder
Nee hier schijnt de zon:P


Hoeveel uur moet jij nog werken voor dat t weekend is?
 
Waarschuw beheerder
moet eerst nog beginnen om 12 uur en dan 6 uurtjes werken dus tot 18.00

wat voor geluiden hoor je nu?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hardcore in me oren :)

Wat is jou lievelings muziek?
 
Waarschuw beheerder
Hardstyle

Wat ga jij vandaag doen?
Waarschuw beheerder
stage tot 17:00 dan werken om 19:00 en daarna nog naar verjaardag van me neef :P tot laat in de nacht / morgen..

Hoelaat heb jij het ?
Waarschuw beheerder
Ik heb het 11 uur

Wat ga jij morgen doen?
Waarschuw beheerder
Niet veel en avonds op stap :D

Lekker weertje daar ?
laatste aanpassing