Plamuur is bah. Ik vind meisjes met camouflage/foundation echt niet mooi. Kun je heel duidelijk zien. Huid is veel egaler en zo. Ik hou er niet van.
Het moet allemaal subtiel en natuurlijk lijken vind ik..
Daniella: Ga naar stemwijzer.nl
Wat voor opleiding doe je?