+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
Silver Bullet 14 november 2006 23:27Ja Verlang je juist naar het studentenleven of naar je leven na je studieperiode?
Silver Bullet 14 november 2006 23:34Studentenleven was Maar sleur nu niet het geval Verlang wel naar eigen plekje... freedom
Tacone* 15 november 2006 00:03IT, saai hae.. ben dr ook snel mee opgehouden... chill jij altijd in badpak?
Lost In Music 15 november 2006 09:30Ja zeker een hekel aan regen ja. Ook lekker natgeregend vanmorgen?
Lost In Music 15 november 2006 09:49Meestal wel ja, maar dan is het meestal letterlijk naar binnen proppen want heb nooit zo'n honger als ik gelijk wakker ben. Wat ga jij van het weekend doen?
15 november 2006 09:53van het weekend eerst een verjaardag en dan nog een feesie met gratis drank wat ga jij doen?
Lost In Music 15 november 2006 09:55Altijd leuk natuurlijk gratis drank Ik ga misschien naar een feestje toe Bassrave maar weet het nog niet zeker.. Drink jij veel in het weekend?
Mark H Werkzaam bij Tryfecta Events 15 november 2006 09:57donateurnee ik zuip gebruik jij veel drugs in het weekend?
15 november 2006 10:13de radio... weleens een ongeluk gehad?laatste aanpassing 15 november 2006 10:13
15 november 2006 10:16ehm verder dan van mn fiets gevallen en een uitlaat tegen mn blote been...nee nog niet hoop er ook geen te krijgen heb je weleens wat gebroken?
15 november 2006 10:42donateurKep er gene reden voor kvind het gewoon vet mooi Vandaag nog wat spannends te doen?
15 november 2006 10:5519 jaar 5 maanden 3 weken en 3 dagen interessant om te weten?laatste aanpassing 15 november 2006 10:56
Lost In Music 15 november 2006 11:21Edit: Beetje te laat Ja wanneer komt er eens een einde aan mn saaie stage dag Verveel jij je ook zo nu?laatste aanpassing 15 november 2006 11:30