Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Nog niet

Ben jij al moe?
Waarschuw beheerder
ja best wel

hoe laat moet je morgen opstaan?
Waarschuw beheerder
Half 8.. :S

Baal jij er ook altijd zo van als je niet uit kan slapen?
Waarschuw beheerder
Ja

Verlang je juist naar het studentenleven of naar je leven na je studieperiode?
Waarschuw beheerder
Oeeh zéker het studentenleven. Ben daarna heel bang voor sleur ;)

En jij?
Waarschuw beheerder
Studentenleven was (Y)

Maar sleur nu niet het geval :no: :cheer:

Verlang wel naar eigen plekje... freedom B)
Waarschuw beheerder
Ja das idd. wel heel lekker ... :)

wat heb je gestudeerd dan?
Waarschuw beheerder
IT, saai hae..

ben dr ook snel mee opgehouden... :x

chill jij altijd in badpak?
Waarschuw beheerder
Absoluut ..

Jij niet dan?
 
Waarschuw beheerder
Ja ikke ook hoor
toch lekker!!

enne moet jij niet naar bed?
Waarschuw beheerder
Ben al naar bed geweest ;)

Vandaag ook school? :S
Waarschuw beheerder
Neej gewoon weer aan t werk!!




Ook nog zo veel aan t gapen?
 
Waarschuw beheerder
ja


dat krijg je als je net wakker bent toch?
Waarschuw beheerder
idd :p




Ook zo'n hekel aan regen?
Waarschuw beheerder
Ja zeker een hekel aan regen ja.

Ook lekker natgeregend vanmorgen?
 
Waarschuw beheerder
nee toen lag ik nog in bed...



heb je t koud?
Waarschuw beheerder
nee is hier chill warm


heb je al ontbeten
Waarschuw beheerder
Ja net even wat naar binnen gepropt.

Wat heb jij gegeten?
Waarschuw beheerder
Een beschuitje! :D



Eet jij elke ochtend?
Waarschuw beheerder
Meestal wel ja, maar dan is het meestal letterlijk naar binnen proppen want heb nooit zo'n honger als ik gelijk wakker ben.

Wat ga jij van het weekend doen?
 
Waarschuw beheerder
van het weekend eerst een verjaardag en dan nog een feesie met gratis drank :p

wat ga jij doen?
Waarschuw beheerder
Altijd leuk natuurlijk gratis drank :)

Ik ga misschien naar een feestje toe Bassrave maar weet het nog niet zeker..

Drink jij veel in het weekend?
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik zuip

gebruik jij veel drugs in het weekend?
 
Waarschuw beheerder
nee




waar luister jij nu naar?
Waarschuw beheerder
donateur
Noizefucker

en jij?
 
Waarschuw beheerder
de radio...

weleens een ongeluk gehad?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ehm verder dan van mn fiets gevallen en een uitlaat tegen mn blote been...nee nog niet hoop er ook geen te krijgen




heb je weleens wat gebroken?
Waarschuw beheerder
donateur
nee,

wat ga jij dit weekend doen?
 
Waarschuw beheerder
nog geen idee


heb je zin in een feestje?
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja best wel..:xtc:..:bounce:



ga je ook naar MOH 10 feb?? 2007
Waarschuw beheerder
donateur
ja cker,

heb je daar zin in?
 
Waarschuw beheerder
weet ik nog niet...




wat is jou reden voor een feestie?
Waarschuw beheerder
donateur
dat het weekend is..

hoelang ga je al naar feestjes
 
Waarschuw beheerder
donateur
Kep er gene reden voor
kvind het gewoon vet mooi:P



Vandaag nog wat spannends te doen?
Waarschuw beheerder
donateur
nee,

verveel jij je doordeweeks ook altijd zo?
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja echt wel..:S


heb je ene auto?
Waarschuw beheerder
nog niet! :D



Heb je ook van die koude handen?
 
Waarschuw beheerder
donateur
nee..:9


bn je geil?
 
Waarschuw beheerder
nee...

ben je puber???
Waarschuw beheerder
Standaard! :D



Sta je al lang droog? :p
 
Waarschuw beheerder
19 jaar 5 maanden 3 weken en 3 dagen



interessant om te weten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon stomme vragen toch :p




Of blijf jij altijd serieus?
 
Waarschuw beheerder
kijk dat is info waar ik wat mee kan:D

weleens gekust?
Waarschuw beheerder
Tuurlijk :D

Whaha maar wat kan jij ermee dan? :p
Waarschuw beheerder
Helemaal niks :)

Waar heb je nu zin in?
 
Waarschuw beheerder
in jou

en jij dan?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
in een lekkere vent... :x





zijn er nog meer dingen die je wilt weten?
Waarschuw beheerder
Edit: Beetje te laat :P

Ja wanneer komt er eens een einde aan mn saaie stage dag :P

Verveel jij je ook zo nu?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ehm ja beetje wel maar moet zo gaan werken...




ook een kopje thee?