| Betreft: | evenement: Oldschool madness, zaterdag 11 november 2006 om 21:00 |
dan mag er wel es wat extra beveiliging door d ezaal gaan lopen want er lopen wel degelijk mensen met hakenruizen rond.. en tattoo's etc..laatste aanpassing 12 november 2006 20:23
en crazychick: jammer dat je er niet was
en dat je ineens zo een mening hebt
hardporn liepen ook kleine meisjes, maar was toch ook vet gezellig
Wat is er nou leuk om elke keer weer dingen af te gaan kraken en negatieve dingen te melden? Is het een soort bezigheids therapie of iets dergelijks? Kan me namelijk niet voorstellen dat ook maar 1 iemand het leuk vind om zo negatief te zijn.
Volk was inderdaad over het algemeen zeer jong. En zelfs kleiner dan m'n broertje , maar afgezien van dat was de sfeer goed vond ik. Het aantal lui dat er komt om alleen maar beetje stoer te lopen doen is in de tijd dat ik er niet ben geweest heel sterk afgenomen, en das toch een pluspunt? En als volk komt om te feesten dan moet leeftijd in principe niet zo uitmaken.
ja achterlijk he..
ik loop leuk met me broek in me puntschoentjes(jaa mode heet zoiets:[) naar binnen nee dat mocht niet maar eenmaal binnengekomen zie ik allemaal wazi's met opgerolde broekspijpen rondhuppelen dan dnek ik je kan toch wel duidelijk zien wat je wel of niet moet binnenlaten
endat van de cavello is helemaal debiel.. tis toch n soort vest ofnie
nee dat deurbeleid mag nog wel heel wat aan gesleuteld worden...
het was gewoon rete gezellig..
Wanneer komt de volgende..
jaa ach ik trek altijd me waffel los en van ut een komt t ander..
Lieve meid ik kan je alleen maar zeggen tot volgend jaar, en voor de rest, maak je eigen verhaal en lul niet met iedereen mee, je geeft zelf al toe een meeloper te zijn kwa mode, nou ik kan je zegen zo min mogelijk kleding aan doen is niet met de mode meegaan, maar solliciteren naar een baan achter de ramen, of de naam slet
Een feest bezoeken en een mening hebben geeft meer waarde dan je mond lostrekken over iets waar je zelf geen mening over kan vormen.
maar lieve schat DIT is een mening van mij en anderen. ONZE mening en ook mijn mening! Ik heb ook duidelijk aangegeven dat dit een mening is die ik gevormd heb naar aanleiding van afgelopen osm's! Nee ik kan over deze osm geen mening geven want ik was er niet bij hier
En toch blijf ik erbij dat je geen mening kan vormen over iets waar je niet bij bent geweest.
Je doet het weergeven alsof je er bij bent geweest, maar dat was je niet
Volgens mij kan je als organisatie nooit iets goed doen!!
druks gebruik
of viel dat deze editie wel mee?
house qlassics was kwa publiek helemaal kwa muziek totaal niet mijn ding.. slaapverwekkende muziek
ik heb mij iig prima vermaak een heerlijk geouwehoerd
en wat maakt het nou uit wie er rondlopen, daar wordt jou feest toch niet minder om.. je maakt je eigen feestje..
1 - Welke act was bv de topper van de avond ?
2 - Welke dj sprong er tussen uit in de Jump area ?laatste aanpassing 13 november 2006 09:59
2 - Welke dj sprong er tussen uit in de Jump area ?
Uitspraak van = vecino = op zondag 12 november 2006 om 20:05:
Volgens mij kan je als organisatie nooit iets goed doen!!
1 - Welke act was bv de topper van de avond ?
2 - Welke dj sprong er tussen uit in de Jump area ?
maar dat doen ze niet en ze zitten liefe anderen die wel hun best er voor doen af te kraken dat vinden ze veel leuke hiero
True...
maarja toch jammer dat er dan zo'n grote bek word gegeven over iets waar ze totaal geen kijk op hebben.
Ik wou geen poging wagen om op zo'n schaal feesten te organiseren, omdat ik gok dat ik er niets van bak!
Vinyl Junk/Osiris/T-Junction & Noize Supressor
ER MIST FUCKIN EEN HELE ZAAL!!!!
Dat zie je bij andere hc feesten niet.
de terror
ER MISTE AFGELOPEN ZATERDAG EEN HELE FUCKIN ZAAL
Verder vind ik het een beetje zielig dat crazy chick persoonlijk wordt aangevallen en niet op haar mening, beetje moeilijk discussie voeren voor haar op deze manier
Je kunt geen commentaar meer geven in een osm topic of je krijgt aan alle kanten commentaar terug!
nee, ze word wel aangevallen op haar mening die ze heeft gevormd terwijl ze er niet was deze keer
ze verteld alleen telkens over vorige edities
verder is het namelijk gewoon een toppie griet en helemaal geen problemen mee
Ik hoorde jullie ook niet klagen toen jullie waren
nee, ze word wel aangevallen op haar mening die ze heeft gevormd terwijl ze er niet was deze keer
ze verteld alleen telkens over vorige edities
deze is nou eenmaal vanaf 16 jaar.
is toch een paar keer uitgevallen?
Is Evil Activities niet eerder gestopt?
Die derde zaal was er toch niet?
Dan hoeft ze er niet bij te zijn geweest om te oordelen dat het jammer geld was geweest voor haar wanneer ze wel een kaartje had gekocht
Ik sta open voor alle meningen, en suggesties. Maar deze moeten serieus en gemeend zijn, als ik iedereen moet toelaten op hun uiterlijk en kleding dan word het een saai feestje. Kan ik net zo goed een R&B party organiseren. Dan weet ik zeker dat iedereen zijn best doet om er goed uit te zien, mensen klagen over, de leeftijd, deze is nou eenmaal vanaf 16 jaar. Ik hoorde jullie ook niet klagen toen jullie waren