Partyflock
 
Forumonderwerp · 912566
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik was er al een tijd niet meer geweest en vond het vooral leuk om nog wat oude metropool bezoekers te zien!

de kleine zaal heb ik echt heerlijke oude klappers gehoord!
 
Waarschuw beheerder
Ingang was slecht geregeld
Jassen was slecht geregeld
Muntjes was slecht geregeld
overal langerijen
en geknooi met het geluid een paar keer
en lag het nou aan mij of miste ik een 3e zaal ?

maar was leuke avond omdat er veel bekende waren
Waarschuw beheerder
Het was anders dan ik gewend was.....maar ik heb me prima vermaakt! Ik was met 3 broers, 2 gingen al om 11:30 weg :S En een was het al om 1 uur zat, en we zijn om 2:30 weggegaan.
Dit is het eerste feest waar ik me best oud voelde. Ze vroegen of ik m'n id-kaart bij me had 8)
Terwijl ik morgen over een week 27 wordt...

Was Houseqlassics maar niet uitverkocht, anders was ik daar wel heen gegaan.
Leviathan was super, veel mensen stonden stil toen ze draaiden. Een paar oude Hellraiser nummers kwamen voorbij, en die kenden de meeste (blijkbaar) niet :)

Gaaf dat ze platen in het publiek gooiden, helaas gemist....komt omdat ik zo klein ben...:(

Ik hoorde dat dit misschien de laatste osm was :/
Typisch iets voor gemeente Enschede, alhoewel het best druk was vannacht.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ingang was slecht ge luit was slecht het was iets beter dan de vorgekeer toen was het hele maal niks ik vind het echt slecht gaan ik hoop als het straks op die andere plek is dat het dan beter gaat
Waarschuw beheerder
Ze willen osm organiseren in Apeldoorn, tenminste die geruchten hoorde ik
Waarschuw beheerder
donateur
laatste keer dat ik geweest was, was het echt bagger, en das al een hele tijd terug. maar op aandringen van vrienden toch maar weer eens gegaan en het viel me niks tegen.
wel veel te vage koppen gezien die stonden te spacen ipv te hakken :) maar ik heb me er zeker niet minder op vermaakt.
Shadowlands Terrorists altijd top! verder grote zaal niet veel gezien
de kleine zaal goeie muziek!!!

Volgende keer (als die er komt... :( ) zeker weer ff checken!
Waarschuw beheerder
ze wilden ook beginnen met feesten in de Expo hal :D dat ligt er nog perfecter dan go planet.
Waarschuw beheerder
ja maardik veel huizen er om heen, dus geklaag; ik zie dat nietgebeuren


buren gedachten:
jansmit? mwoooaaa kan wel
gabbers? VOT ermee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van the Angel of Thunder op zondag 12 november 2006 om 08:14:
Ze vroegen of ik m'n id-kaart bij me had
Terwijl ik morgen over een week 27 wordt...


:o goh en laat me raden.. toen je eenmaal binnen was liepen dr allemaal kindertjes van 14/15/16 kompleet in pipokleding helemaal van de kaart te gaan 8)
ben wederom blij dat ik niet gegaan ben..
denk ook dat ik nog maar 1x per jaar ofzow een osm ga pakken..
meest irriteer ik me aan die halve garen van 15 die stoer met hun h*kenkruis lopen te showen :/
en vooral moeten laten zien dat ze wel extreem rechts zijn:gaap:
als ze daar nu eens wat beter op gingen letten bij de deur!

of viel dat deze editie wel mee?
house qlassics was kwa publiek helemaal (Y) kwa muziek totaal niet mijn ding.. slaapverwekkende muziek:[

es kijken wat thunderdome er van bakt:p
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 17375, 21943, 28928}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the Angel of Thunder op zondag 12 november 2006 om 10:22:
Ze willen osm organiseren in Apeldoorn, tenminste die geruchten hoorde ik


ben benieuwd welke lokatie in Apeldoorn:yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 12 november 2006 om 11:04:
meest irriteer ik me aan die halve garen van 15 die stoer met hun h*kenkruis lopen te showen
en vooral moeten laten zien dat ze wel extreem rechts zijn


Inderdaad, en o wat zijn ze stoer. De één nog stoerder dan de ander:P Jammer van dat volk. Magoed, verder was het wel een leuk feestje:P
Waarschuw beheerder
jah zeker idd.. deed eens een keer niet me nikies aan maar laarsjes omdat het anders niet echt mooi stond onder me rokje..

zitten ze je echt aan te gapen van wat doe jij nou hier??
gaan ze met een paar lui proberen stoer te wezen met hun stoere kleding wat er niet uit ziet en denken dat ze dat ook nog zijn..
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 11:13:
Uitspraak van the Angel of Thunder op zondag 12 november 2006 om 10:22:
Ze willen osm organiseren in Apeldoorn, tenminste die geruchten hoorde ik

ben benieuwd welke lokatie in Apeldoorn


America hallen?
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een mooi feestje
Leviathan, shadowlands, endymion, cemon victa waren super :D
Alleen jammer dat cemon de mix nie af kon make :(
Maar ja op naar de volgende keer :D
Waarschuw beheerder
ondanks alles toch een vet feestje :)
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
Wij vonden het een zeer goede osm :D

maar dat gejank om het geluid snap ik deze keer echt niet :/
2 september was bedroevend idd, maar dit geluid was gewoon goed.
op een gegeven moment trok the vanisher me mee naar een tafel aan de zijkant van de dansvloer en we zagen alle bekers op de grond vallen door de trillingen (genoeg laag dus 8))
bij noize supressor stonden we helemaal achterin de zaal, maar we trilden op de plek en bij schaduwland terreur idem.

vergeet niet dat het ook afhankelijk van de act is hoe hun de nummers hebben afgemixt.

ik geef bezoekers vaak gelijk, maar deze keer zijn alle verwijten over slecht geluid zwaar onterecht en zal deze ook tegen spreken. (of je moet niet geweest zijn en zomaar wat typen om te zeiken :devil: )

voor de rest super osm.
na 27 mei en 2 september weer een gezellige editie met vette acts, goed geluid en een super publiek :respect:
tnx voor de ovatie op het eind en tot de volgende keer :respect:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Idd, wat loopt iedereen godverdomme nou weer te zeiken?

Geluid was goed, niet eens een discussie punt! En die eeuwige verhalen altijd...de laatste OSM...kan er dan niemand meer fatsoenlijk denken???

Stelletje negatief kutvolk man. BAH !!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miranda... op zondag 12 november 2006 om 12:06:
ah zeker idd.. deed eens een keer niet me nikies aan maar laarsjes omdat het anders niet echt mooi stond onder me rokje..

zitten ze je echt aan te gapen van wat doe jij nou hier??
gaan ze met een paar lui proberen stoer te wezen met hun stoere kleding wat er niet uit ziet en denken dat ze dat ook nog zijn..


ze ware geil :[ kenne ze niet hebben lekkr belangerijk die kindjes allemaal daar *kots*

maar goed was weer een bagger osm met gelul over die zaal die er niej eens was en waar was de vizt. o.a waar je uiteindelijk wel je kaartje voor koopt die ook nog eens VEEL te duur is!??:@en daar betaal je nu 25 euro voor :no:!WAARDELOOS!!!!!!!!Niet zo liegn :S :no:Maar er ware zeker wel een twee tal leuke acts bij :respect: (n-vitral)


Plus punt geluid was wel goed (Y)keer wat anders wat nog beter dan de afgelopen 10 osm's bij elkaar

Maarjha laatste osm hier?PLUSPUNT......................
laatste aanpassing
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op zondag 12 november 2006 om 13:34:
Idd, wat loopt iedereen godverdomme nou weer te zeiken?

Geluid was goed, niet eens een discussie punt! En die eeuwige verhalen altijd...de laatste OSM...kan er dan niemand meer fatsoenlijk denken???

Stelletje negatief kutvolk man. BAH !!


ah.. mooi direct.. lekker duidelijk(y)..
snap het gezeur ook niet.. en waarom iedereen hier boze en sippe gezichtjes doet..
want als je rondloopt door de beide zalen loopt iedereen met een smile van oor tot oor, en alleen maar happy faces...
ik heb me as usual wel dik vermaakt(y) top!!
 
Waarschuw beheerder
lekker muziek, leuke sfeer, mijn schatje oftewel ik heb me super vermaakt. En met het geluid was niks mis!!!
Waarschuw beheerder
het was gewoon lachen !! muziek was beters, cemon victa (Y)!!
Waarschuw beheerder
muziek / geluid
Waarschuw beheerder
donateur
In Apeldoorn zijn er volgens mij geen locaties die beter zijn dan Go Planet. In Enschede heb je tenminste nog parkeerruimte en je zit afgelegen. In Apeldoorn zal dit denk ik tegenvallen.
Waarschuw beheerder
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
maar beter als de vorige keer :D
 
Waarschuw beheerder
Hoorde dat Jody bernal er ook ff was:S want moet die wanker dan op Osm
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 16:42:
Hoorde dat Jody bernal er ook ff was want moet die wanker dan op Osm


dancing on ice was in de grote hal, aangezien hij denkt dat ie kan schaatsen8)...
vandaar dat ook de ingang aan de zijkant was:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vond t een topfeest! Jammer van die ene zaal, maar je kan niet alles hebben :) Qua geluid betreft...liep iedereen dan met oordoppen in? :vaag: Vond t aardig blazen :yes:
 
Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 12 november 2006 om 11:04:
meest irriteer ik me aan die halve garen van 15 die stoer met hun h*kenkruis lopen te showen
en vooral moeten laten zien dat ze wel extreem rechts zijn
als ze daar nu eens wat beter op gingen letten bij de deur!


Daar heb je helemaal gelijk in!

Mijn kameraad moest zijn cavello uitdoen omdat het volgens hun een jas was:S
En z'n piepo met een hakenkruis als ketting(ja je hoort het goed) die mocht doorlopen:S


Verder over het feest:Vond het geluid goed te doen!(Kan altijd beter maar is een andere locatie voor nodig)

De sfeer vond ik ook wel goed maar die maak je meestal zelf wel een beetje:P

Veel bekenden is altijd gezellig!

Vind het wel jammer dat de 3de zaal niet door mocht gaan!
Zal weer iets wezen waar osm niks aan kan doen!

Live act's waren allemaal wel cool(behalve angerfist:P)die mc was niet dronken anders schreeuwde die wel meer:D

Maar ik heb me wel goed vermaakt(Y)

Tot de volgende keer:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Belachelijk dat die dj zaal er niet was. Iedereen heeft daar wel voor betaald. Gewoon een hoerenstreek...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 13:27:
op een gegeven moment trok the vanisher me mee naar een tafel aan de zijkant van de dansvloer en we zagen alle bekers op de grond vallen door de trillingen (genoeg laag dus )


Cool he:D
Waarschuw beheerder
Als alle mensen die zoveel klagen over het geluid en weet ik veel wat, nou eens zelf een feest organiseren, komen wij wel kijken of het echt zoveel beter kan, deal?? :9

Verder kan iedereen wel klagen over een zaaltje dat er niet was, over de prijs en over de rijen. Ga naar een gemiddeld groot feest en je staat ook wel een uur in de rij, het duurt nog een uur voor je je jas kwijt bent en dan moet je nog munten halen... Wat is dan het probleem??

Het feestje is zoals je het zelf maakt, als jij al pissig bent omdat je in de rij moet staan, kun je misschien beter naar huis gaan??

Ik heb me uitstekend vermaakt, geluid was errug lekker en zoals meneer cemon victa al zei:

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 13:27:
vergeet niet dat het ook afhankelijk van de act is hoe hun de nummers hebben afgemixt


Respect voor de hele organisatie voor het regelen van een goed feest, ondanks alle problemen van gemeente en andere dingen!

Trizz :respect: super gedraaid!
 
Waarschuw beheerder
was een top feessie heerlijk avondje hakkuh......it's party kikingtime(Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand ook op welke site's de foto's komen die er zijn gemaakt?


http://bikini2990.net/ die weet ik:P en hier op pf maar er waren er nog een paar!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiKKieJ op zondag 12 november 2006 om 17:49:
Het feestje is zoals je het zelf maakt


Precies !!

Heb me ook super vermaakt ;) had bijna 1 van die platen gevangen maar iemand was me net voor :(

Majah.. was het reizen meer dan waard ;)

Volgende keer maar weer overwegen om te gaan :D
Waarschuw beheerder
N-Vitral :respect: :respect: :respect:

Maar doe 'm alsjeblieft nooit meer als eerste :P
Eerst kreeg je zo'n prachtig rauw stuk van N-Vitral en toen kwam Angerfist :/ toen was de zin om echt los te gaan in een keer een stuk minder door hun muziek..

Maar N-Vitral moet zeker vaker komen :yes:
laatste aanpassing
 
Artiest D-Factor
Waarschuw beheerder
Het geluid vond ik echt wel goed :yes: Maar ... terror ...

beetje jammer :s :x
vond tsjah, de muziek gewoon klooooot'n :cheer: maar de andere osm'en :P waren wel superr :cheer:

En kom op man, hectisch hek :looser: tis hardcore feest..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 12 november 2006 om 11:04:
house qlassics was kwa publiek helemaal kwa muziek totaal niet mijn ding.. slaapverwekkende muziek


Hoi Sammy.. HQ was wel gezellig:)
Maar die slaapverwekkende muziek die jij bedoelt is dus de oude house/ oldschool.....past helemal in het plaatje van HQ. In tegendeel tot de platenkeus van Gizmo/ Buzz. En dan ook nogeens als laatste plaat eentje van Enzyme records kiezen op zo`n feest:S

naja...back on topic;)
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 12 november 2006 om 11:04:
goh en laat me raden.. toen je eenmaal binnen was liepen dr allemaal kindertjes van 14/15/16 kompleet in pipokleding helemaal van de kaart te gaan


Mag ik zo vrij zijn om hierop te reageren .
Een paar jaar geleden hoorde je tot de zelfde groep bezoekers waar je nu zo op loopt af te geven.
Onderstaande foto's zeggen wel genoeg dacht ik.
Je liep misschien er niet helemaal zoals hun erbij lopen maar het waren wel allemaal dikke vrienden van je..

[img]https://photo.partyflock.nl/images/8924/main/76907.jpg[/img]

Beetje jammer van je reactie aangezien je zelf ook zo bent geweest, en al helemaal jammer dat je zo reageerd als je er niet geweest bent.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 16:42:
Hoorde dat Jody bernal er ook ff was want moet die wanker dan op Osm


Hoorde zelfs dat ie heeft staan hakken, alleen maar beter toch dat ie zich goed vermaakt heeft!!


Deze week komt er nog een bericht over het ontbreken van de derde zaal, alle bezoekers zullen hierover een bericht ontvangen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 17:27:
Mijn kameraad moest zijn cavello uitdoen omdat het volgens hun een jas was
En z'n piepo met een hakenkruis als ketting(ja je hoort het goed) die mocht doorlopen


ja :s achterlijk he..
ik loop leuk met me broek in me puntschoentjes(jaa mode heet zoiets:[) naar binnen nee dat mocht niet:s maar eenmaal binnengekomen zie ik allemaal wazi's met opgerolde broekspijpen rondhuppelen:/ dan dnek ik je kan toch wel duidelijk zien wat je wel of niet moet binnenlaten:/
endat van de cavello is helemaal debiel.. tis toch n soort vest ofnie:s
nee dat deurbeleid mag nog wel heel wat aan gesleuteld worden...
Uitspraak van Lady B op zondag 12 november 2006 om 19:50:
Maar die slaapverwekkende muziek die jij bedoelt is dus de oude house/ oldschool.....past helemal in het plaatje van HQ.


haha jaa ik had er heel wat anders van verwacht dnek ik:/
beetje zoals dominator en dan die house qlassics tent..
maja
Waarschuw beheerder
donateur
ooo god:s nouh krijgen we ut:frusty:
ten eerste heb ik daar normale kleding aan :frusty:
jaa ik heb ook in slonsdale gelopen dat weet iederen wel maar NOOIT met opgerolde broekspijpen en me rechterhandje in de lucht zittuh wapperen!!!!!!!!!
ten tweede die meiden liepen er toe wel zo bij misschien maar die waren niet zo keihard rechts als wat je nu gewoon meer ziet!
Vrienden :no: gewoon kennissen van feestjes.
Ik had veel verdrugsde vage vrienden ja maar geen nazi's!
ten derde ik was daar geen 14 of 15 gewoon 19!!
En haal alsjeblieft die 2de foto eraf want die is ten eerst eop n heel ander feest gemaakt:s.. :vaag:
ten 2de heeft die helemaal nix met wazi's te maken.. het zijn hele normale foto's van hele normale mensen(die gewoon knetters van de kaart zijn maar dat doet er nu ff niet toe...
snap ook niet dat je die erbij opzet koen want die heeft er geen ene fuck mee te maken:s
Zeg nu eens eerlijk he.. Vind jij het wel normaal dan die hakenruizen en alles op osm?? NEE dat is gewoon fout! en mensen die er zo extreem rechts bij lopen moeten gelijk de deur uit worden getrapt!
Maargoed iedereen klaagt erover en ik pleur t eens n x weer in n topic van osm en jaa hoor ik krijg zoals gewoonlijk weer de volle lading over me heen!
We hadden niet anders verwacht!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op zondag 12 november 2006 om 19:51:
en al helemaal jammer dat je zo reageerd als je er niet geweest bent.


ja ik heb mn eigen mening zo gevormd naar aanleiding van de afgelopuh 4 osm's!
had ook niet verwachtdat t deze x wel anders was geweest!
Waarschuw beheerder
En nog even over het gezeur over het "slechte geluid".

Het geluid was ontzettend zuiver en was ook behoorlijk hard, de bekertjes trilden gewoon van de tafels af in de grote zaal.
Volgens mij is dat wel een bevestiging dat het hard gaat!!!
Zodra er 1 persoon gaat zeuren over iets volgt de hele kudde vanzelf weer, terwijl je op de avond zelf iedereen lekker uit zijn dak ziet gaan en de volgende ochtend allemaal weer lopen klagen.

Volgens mij kan je als organisatie nooit iets goed doen!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op zondag 12 november 2006 om 20:05:
Volgens mij kan je als organisatie nooit iets goed doen!!


huilerds heb je toch :/
zelfde als iemand die bij de opmerkingen alleen maar de 2 woorden kut geluid op zen toetsenbord weet te vinden :/

sorry, maar thunderdome heeft vaker slechter geluid gehad :/
nee, niet janken over het geluid.

en crazychick: jammer dat je er niet was :/
en dat je ineens zo een mening hebt :(
hardporn liepen ook kleine meisjes, maar was toch ook vet gezellig?? :)

geef het een kans de volgende osm :D:D
ok???

(k)
Waarschuw beheerder
entree was best verrot eigenlijk......donders lang staan wachten in die klere kou.

mja voor de rest opzich wel geslaagd feestje
alleen jammer dat paar keer de muziek et btje liet afweten eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 12 november 2006 om 20:02:
ten eerste heb ik daar normale kleding aan
jaa ik heb ook in slonsdale gelopen dat weet iederen wel maar NOOIT met opgerolde broekspijpen en me rechterhandje in de lucht zittuh wapperen!!!!!!!!!
ten tweede die meiden liepen er toe wel zo bij misschien maar die waren niet zo keihard rechts als wat je nu gewoon meer ziet!


Er word ook niet beweerd dat je rechts was, alleen dat de mensen waar je nu op af loopt te geven een paar jaar geleden tot je vrienden groep behoorden. En trouwens, rechts is rechts, was toen al zo en is nu niks erger hoor..

Uitspraak van VecinoNL op zondag 12 november 2006 om 19:51:
Uitspraak van Crazychick :woeptidoe: op zondag 12 november 2006 om 11:04:
goh en laat me raden.. toen je eenmaal binnen was liepen dr allemaal kindertjes van 14/15/16 kompleet in pipokleding helemaal van de kaart te gaan


Deze reactie van mij is niet op de kleding maar op het van de kaart gedeelte, als je het zelf ook doet moet je niet anderen er op afkeuren.


Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zondag 12 november 2006 om 20:02:
Zeg nu eens eerlijk he.. Vind jij het wel normaal dan die hakenruizen en alles op osm?? NEE dat is gewoon fout! en mensen die er zo extreem rechts bij lopen moeten gelijk de deur uit worden getrapt!


Er is ook niemand geweest met een hakenkruis op OSM, is wel iemand geweest met een WP ketting om, die is netjes in beslag genomen door de organisatie .
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 20:10:
geef het een kans de volgende osm
ok???


Aanwezig wezen godverdomme:P

Geen gezeik en gezeur...Party machen:bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op zondag 12 november 2006 om 20:13:
WP ketting


Ook goed...mijn fout:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op zondag 12 november 2006 om 20:13:
alleen dat de mensen waar je nu op af loopt te geven een paar jaar geleden tot je vrienden groep behoorden


zoals ik al duidelijm kmaatke nee nie tmijn vriendengroep:no: gewoon vage kennissen!
Uitspraak van VecinoNL op zondag 12 november 2006 om 20:13:
Deze reactie van mij is niet op de kleding maar op het van de kaart gedeelte, als je het zelf ook doet moet je niet anderen er op afkeuren.


ja dan had ik dat van de kaartgedeelte misschien weg moeten laten:s dat boeit ook helemaal niet daar geef ik niet op af want daar stoor ik me ook niet aan! Ben wel de laatste die dat doet.
t ging mij meer om die pipo kleding!
Uitspraak van VecinoNL op zondag 12 november 2006 om 20:13:
Er is ook niemand geweest met een hakenkruis op OSM, is wel iemand geweest met een WP ketting om, die is netjes in beslag genomen door de organisatie


dan mag er wel es wat extra beveiliging door d ezaal gaan lopen want er lopen wel degelijk mensen met hakenruizen rond.. en tattoo's etc..
laatste aanpassing