+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
Dorry! 10 november 2006 22:16 wild nie haha tenminste nie gepland! ben jij ook al begonnen met de kerst voorbereidingen ?
11 november 2006 12:37(permanent verbannen)over precies een weekje en dan de magische grens van 20 bereikt ook naar thunderdome dit jaar?
11 november 2006 12:38Misschien..ik weet het nog niet..ik wil wel erg graag. En wat gaan je vanavond doen danlaatste aanpassing 11 november 2006 12:39
~djoo~ 11 november 2006 12:50Weet ik nog niet , ben nog aan het bij komen van vanacht haha ! Toevallig ook naar LOS in het paard geweest ?
Kimmuz 11 november 2006 19:15Oooh zeker! Heb een paar dagen niet uit kunnen slapen, en nu ben ik gewoon doodop Of klink ik nu verwend?
11 november 2006 22:09Nee Tis lang geleden dat ik ZOOO chago ben geweest! Pak zo nog ff een biertje samen met mn pa en over een uur gak lekker pitten... Jullie dan?
11 november 2006 22:15Uitspraak van -Ellen op zaterdag 11 november 2006 om 22:13:▶morgen nog plannen? neuj .. hoi
12 november 2006 11:52Nu dat biertje van gisteraaf was zeker lekker. Witte Trapiste heheh... Mjah klag om 11 uur op bed en nu benk alweer aant leren... Nog wat leuks doen vandaag?
Artiest Sonic 12 november 2006 20:09donateurnee ,maar heb vandaag wel ff een time out nodig. zie je ook zo tegen de maandag op?
Pietertje Geluk 12 november 2006 21:10dat je je kut nog steeds niet hebt geschoren heb je hem onlangs nog in je reet gehad?
jacko801 Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839} 12 november 2006 23:46jep... fijn weekend gehad?
CinneWieJ 13 november 2006 11:06 eigenlijk wel.. maar wil t niet Heb je ook zo'n hekel aan regen? (vooral als je moet fietsen)
13 november 2006 11:12Ja dat zeker, niet dat ik zo vaak moet fietsen maar toch, op t voetbalveld is t ook kut... Maar het is toch niet meer gezond hoe laat dat de herfst begint of wel dan?
CinneWieJ 13 november 2006 11:24Gezond weet ik niet .. Maar tis wel laat weer Zal t klimaat toch een keer omslaan denk je?