Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb wel zin :D

wat ga jij eten :9
 
Waarschuw beheerder
Weet ik nog niet :S


En jij?
Waarschuw beheerder
hey wel opletten he, dat had je al gevraagd :flower:

Nieuwe vraag? :D
 
Waarschuw beheerder
geen idee



weet jij het?
 
Waarschuw beheerder
eeh verzin verzin



nog wilde plannen voor t weekend?
Waarschuw beheerder
:no: wild nie haha tenminste nie gepland!

:| ben jij ook al begonnen met de kerst voorbereidingen :/?
Waarschuw beheerder
Euh ja, de kerstboom staat al in de kamer. Daar dan?
Waarschuw beheerder
nee hier nog geen kerstboom hoor!!

vier je geen sinterklaas?
 
Waarschuw beheerder
nee :d

jij wel oud en nieuw?
 
Waarschuw beheerder
ja zekers

ben je vvappie nu :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
:no: Zekers niet!!

Of denk je van wel?????
Waarschuw beheerder
nee hoor;)

zin in een feessie:D
 
Waarschuw beheerder
Ja wel :D



Heb je vanavond ook een verjaardag>?
 
Waarschuw beheerder
nee ga naar houseQlassics:D

wanneer ben jij jarig dan?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
over precies een weekje en dan de magische grens van 20 bereikt :D

ook naar thunderdome dit jaar?
 
Waarschuw beheerder
Misschien..ik weet het nog niet..ik wil wel erg graag.

En wat gaan je vanavond doen dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet ik nog niet , ben nog aan het bij komen van vanacht haha !

Toevallig ook naar LOS in het paard geweest ?
 
Waarschuw beheerder
neeee

vanaaf nog een leuk feestje?
Waarschuw beheerder
Armin Only...:cheer:


Kaartje over, kopen?
 
Waarschuw beheerder
nee bedankt ga liever naar houseqlassics:cheer:

ga jij ook?
 
Waarschuw beheerder
nee sorry.

Ken jij BOY Kuyper?
 
Waarschuw beheerder
nee



heb je net ook iets geks gedaan?
 
Waarschuw beheerder
uhm.. wat vind jij gek?

ben jij ook zon slaapkopje?
Waarschuw beheerder
Oooh zeker! Heb een paar dagen niet uit kunnen slapen, en nu ben ik gewoon doodop :P

Of klink ik nu verwend?
 
Waarschuw beheerder
neuh dat heb ik ook



ga je vanavond nog iets leuk doen?
 
Waarschuw beheerder
Nee:-(
Tis lang geleden dat ik ZOOO chago ben geweest!

Pak zo nog ff een biertje samen met mn pa en over een uur gak lekker pitten...

Jullie dan?
Waarschuw beheerder
ik pak geen biertje, maar ga wel zo pitten

morgen nog plannen?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Ellen op zaterdag 11 november 2006 om 22:13:
morgen nog plannen?


neuj

..

hoi
Waarschuw beheerder
hey!!:)


wast lekker?
 
Waarschuw beheerder
Nu dat biertje van gisteraaf was zeker lekker. Witte Trapiste :-D heheh... Mjah klag om 11 uur op bed en nu benk alweer aant leren...

Nog wat leuks doen vandaag?
Waarschuw beheerder
Vanavond uit eten met mijn beste vriend :)

Hoe was jou avond/nacht?
 
Waarschuw beheerder
mwah ging wel... niet echt super... :)

wat ga jij vanavond doen?
Waarschuw beheerder
lekker voor de buis hangen denk ik ...

leuk weekend gehad??
 
Waarschuw beheerder
mwoah kon beter,,

jij wel?
Waarschuw beheerder
ik zeker wel! naar de time out geweest..!

jij dan?
 
Artiest Sonic
Waarschuw beheerder
donateur
nee ,maar heb vandaag wel ff een time out nodig.

zie je ook zo tegen de maandag op?
 
Waarschuw beheerder
Ja ik heb toets :-(
Pffff geen zin!

Waar baal jij het meest van?
Waarschuw beheerder
dat je je kut nog steeds niet hebt geschoren

heb je hem onlangs nog in je reet gehad?
Waarschuw beheerder
in me reet nie nee

word je soms ook zo schijtziek van mensen
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
Waarschuw beheerder
jep...


fijn weekend gehad?
 
Waarschuw beheerder
nee




regent het nu bij jou?
 
Waarschuw beheerder
:yes:


werd op zich wel tijd dat het herfst werd niet dan?
Waarschuw beheerder
:jaja: eigenlijk wel.. maar wil t niet :/



Heb je ook zo'n hekel aan regen? (vooral als je moet fietsen) :/
 
Waarschuw beheerder
Ja dat zeker, niet dat ik zo vaak moet fietsen maar toch, op t voetbalveld is t ook kut...


Maar het is toch niet meer gezond hoe laat dat de herfst begint of wel dan?
Waarschuw beheerder
Gezond weet ik niet :loL::P .. Maar tis wel laat weer :p



Zal t klimaat toch een keer omslaan denk je?
 
Waarschuw beheerder
geen idee..

nog wat gedaan vandaag
 
Waarschuw beheerder
donateur
Nee.. strax naar school



Moooi weekend gehad?
 
Waarschuw beheerder
kon beterr...

zit je ook op sgool?