Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
donateur
owowowwo dit gaat ff helemaal mis nu hehehehe

ik hardstyle en hardcore....

dit is wel grappig he?? hahaha
Waarschuw beheerder
Whaha vind t enig! :P


Zo kunnen we elkaar goed vermaken he onder de baas zijn tijd? b) O:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd heb toch niks beters te doen nu dus....

jij wel zekers?
Waarschuw beheerder
Ik heb t meeste werk nu wel af.. alleen de boekhouding van oktober nog! :p


Met PF tussendoor komen we er wel toch!? :D
 
Waarschuw beheerder
Nee ook niet :P


Wat ga je vanavond doen?
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja op zich wel ja.... zo gaat de dag wel om ja. hahahaha
hoop dat is snel na huis kan na mn meisje ... ik mis dr!
haha

hoelaat jij na huis?
 
Waarschuw beheerder
Ben al thuis ;)

Wie moet der ook nog ff naar de stad?
 
Waarschuw beheerder
donateur
nope...

Wat ga je doen vanaaf?
 
Waarschuw beheerder
Weet ik nog niet..


Kijk je gtst?
 
Waarschuw beheerder
GTST sucks!!!


Zit je ook zo vol van je middag eten?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Nee heb nog niets gegeten eigenlijk.



Wat heb jij gegeten?
 
Waarschuw beheerder
ben het nog aan het wegproppen:D

begint jouw weekend ook al vandaag?:D
 
Waarschuw beheerder
Heb nog vakantie want heb geen school in feb :D

Wie gaat dr ook straks solliciteren?
 
Waarschuw beheerder
Haha, solliciteren sucks


Ben je tevreden met je baan?
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik niet..

waar ga je dat doen?
 
Waarschuw beheerder
waar ga ik wat doen?

wat ga jij eten vanavond?
Waarschuw beheerder
Geen idee



Kan je koken?
 
Waarschuw beheerder
Weet ik nog niet

en jij
Waarschuw beheerder
Nee



Jij?
 
Waarschuw beheerder
ik kan het niet, regel gewoon dat het voor me wordt gedaan ;)

heb jij ook zulke slaafjes voor je :P;)
 
Waarschuw beheerder
Nee nee ik niet :P


Wat kijk jij altijd?
Waarschuw beheerder
Kijk na alles en iedereen


jij
 
Waarschuw beheerder
Gtst,Onm,The bold,Atwt,UCL,Days of our lives,Oprah,Dr Phil :P
Zoveel hahaha


Wat ga je eten?
 
Waarschuw beheerder
Weet nog niet :P



Heb je trek in patat?
Waarschuw beheerder
oeh jaa..

moest je daar nou over beginnen.. :S?
 
Waarschuw beheerder
nee bah...




vind jij patat lekker ?
 
Waarschuw beheerder
Ja is mn lievelings eten :kwijl:


Wat is jou lievelings eten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 15:43:
Gtst,Onm,The bold,Atwt,UCL,Days of our lives,Oprah,Dr Phil


Bahhhh allemaal drama! :/
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 15:53:
Heb je trek in patat?


Eigenlijk niet! :D

Ik eet macaroni vanavond.. heb je daar zin in? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 15:55:
Wat is jou lievelings eten?


lasagne :kwijl: :D (en ben nog steeds wel erg gek op pannekoeken) :p


Glaasje fristi?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 9 november 2006 om 15:57:
Glaasje fristi?


Liever chocomelk :)

"Zit het er al weer bijna op voor vandaag?"
Waarschuw beheerder
Gelukkig wel ja



Morgen ook nog?
 
Waarschuw beheerder
pff ja..


waarom stellen mensen hier vragen hoor elkaaR?
Waarschuw beheerder
Omdat t soms te snel gaat ;)



had je dat zelf niet door dan?
 
Waarschuw beheerder
neuh niet dat ik weet ik geef gewoon antwoord op de vragen


jij niet dan?
 
Waarschuw beheerder
Jawel :P


Zit jij op sport?
Waarschuw beheerder
rijd paard en zo nu en dan boksen

doe jij aan sport?
 
Waarschuw beheerder
Paardrijden en binnekort Fitness of Dansen ik twijfel nog..


Zal ik op Dansen of Fitnessen gaan?
Waarschuw beheerder
je kan het ook beide doen, doe ik ook ;)

sport jij?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ja

jij ook (we gaan gewoon ff door)
 
Waarschuw beheerder
Ja :P

Ga je ook GTST kijken?
Waarschuw beheerder
jup net gedaan :)

zo ook lekker onder de zonnebank (A) :P?
 
Waarschuw beheerder
nee ben ik veelste ongeduldig voor..

geef je ook zoveel geld uit?
Waarschuw beheerder
helaas wel :(

hoe kan dat toch ???
 
Waarschuw beheerder
das een vrouw eigen:)

wie verlangt er nu ook al weer naar de zomer?
Waarschuw beheerder
ikke!!

ik ben net naar de stad geweest, halve stad leeg geshopt. wat heb jij gedaan?
 
Waarschuw beheerder
aiii je eigen bankrekening geplunderd:P ikheb lkkr zitten leren :@:(

biertje?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker! ben k wel aan toe!

wilde plannen voor t weekend?
 
Waarschuw beheerder
wel als jij langskomt :p

weer uit vanavond?