+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
9 november 2006 14:19donateurowowowwo dit gaat ff helemaal mis nu hehehehe ik hardstyle en hardcore.... dit is wel grappig he?? hahaha
CinneWieJ 9 november 2006 14:23Whaha vind t enig! Zo kunnen we elkaar goed vermaken he onder de baas zijn tijd?
CinneWieJ 9 november 2006 14:30Ik heb t meeste werk nu wel af.. alleen de boekhouding van oktober nog! Met PF tussendoor komen we er wel toch!?
9 november 2006 14:32donateurja op zich wel ja.... zo gaat de dag wel om ja. hahahaha hoop dat is snel na huis kan na mn meisje ... ik mis dr! haha hoelaat jij na huis?
[DH] Haagse Chickie DeLuxe [DH] 9 november 2006 14:55Ik hoef niet naar de stad Ga jij vandaag naar de stad dan?
9 november 2006 14:58GTST sucks!!! Zit je ook zo vol van je middag eten?laatste aanpassing 9 november 2006 14:58
9 november 2006 15:03Heb nog vakantie want heb geen school in feb Wie gaat dr ook straks solliciteren?
9 november 2006 15:37ik kan het niet, regel gewoon dat het voor me wordt gedaan heb jij ook zulke slaafjes voor je
9 november 2006 15:43Gtst,Onm,The bold,Atwt,UCL,Days of our lives,Oprah,Dr Phil Zoveel hahaha Wat ga je eten?
CinneWieJ 9 november 2006 15:56Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 15:43:▶Gtst,Onm,The bold,Atwt,UCL,Days of our lives,Oprah,Dr Phil Bahhhh allemaal drama! Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 15:53:▶Heb je trek in patat? Eigenlijk niet! Ik eet macaroni vanavond.. heb je daar zin in?
CinneWieJ 9 november 2006 15:57Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 15:55:▶Wat is jou lievelings eten? lasagne (en ben nog steeds wel erg gek op pannekoeken) Glaasje fristi?
9 november 2006 15:59Uitspraak van CinneWieJ op donderdag 9 november 2006 om 15:57:▶Glaasje fristi? Liever chocomelk "Zit het er al weer bijna op voor vandaag?"
9 november 2006 17:37Paardrijden en binnekort Fitness of Dansen ik twijfel nog.. Zal ik op Dansen of Fitnessen gaan?
~*Sammie*~ 9 november 2006 17:55je kan het ook beide doen, doe ik ook sport jij?laatste aanpassing 9 november 2006 17:55
[SF] daphie 9 november 2006 21:32ikke!! ik ben net naar de stad geweest, halve stad leeg geshopt. wat heb jij gedaan?
9 november 2006 21:37aiii je eigen bankrekening geplunderd ikheb lkkr zitten leren biertje?laatste aanpassing 9 november 2006 21:40