Uitspraak van kadett coupe op dinsdag 5 september 2006 om 21:29:en kan meer toeren aan
Dat heb ik nog nooit gehoord. Mijn 6-inlijn BMW kon net zoveel toeren aan als mijn huidige 1600-ertje.
Sterker nog. De 6-in-lijn kwam juist pas tot leven bij hogere toeren
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 23:00:Je kunt een 4 cil. niet met een 6 cil. vergelijken natuurlijk.
Want er gaat niks boven een dikke 6-pitter
Ze hebben daar dan niet optimaal gebruik van gemaakt van de 6 cilinder, want met een gsi hou je een vr6 makkelijk bij en ook nog er langs alst moet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 11:45:Ze hebben daar dan niet optimaal gebruik van gemaakt van de 6 cilinder, want met een gsi hou je een vr6 makkelijk bij en ook nog er langs alst moet
jij snapt het
astra gsi
Uitspraak van NPC op maandag 5 juni 2006 om 15:40:
Een roestende rammelbak met vier cilinders tegen een degelijk gebouwde 6 cilinder?
De enige reden waarom iemand voor een GSI zou kiezen is dat ie geen VR6 kan betalen...
astra gsi is geen rammelbak heur zkr ook degelijke auto. datie roest heb je helaas wel in de meeste(!!) gevallen gelijk in.
en gsi en vr6 liggen heus nie duizende eurotjes uit elkaar heur ook onzin argument vink....
Haha sukkel, dat weet ik wel zeker, en met onderhoud ook, kijk maar eens wat een iets jongere vr6 kost, origineel!! Astra is gewoon een goedkope roest bak, waar veel jongeren inrijden, en van de vr6 heb je verschillende uitvoeringen van... wat dacht je van een syncro
Uitspraak van NPC op maandag 5 juni 2006 om 15:40:
Een roestende rammelbak met vier cilinders tegen een degelijk gebouwde 6 cilinder?
De enige reden waarom iemand voor een GSI zou kiezen is dat ie geen VR6 kan betalen...
astra gsi is geen rammelbak heur zkr ook degelijke auto. datie roest heb je helaas wel in de meeste(!!) gevallen gelijk in.
en gsi en vr6 liggen heus nie duizende eurotjes uit elkaar heur ook onzin argument vink....
Haha sukkel, dat weet ik wel zeker, en met onderhoud ook, kijk maar eens wat een iets jongere vr6 kost, origineel!! Astra is gewoon een goedkope roest bak, waar veel jongeren inrijden, en van de vr6 heb je verschillende uitvoeringen van... wat dacht je van een syncro
astra gsi
Uitspraak van NPC op maandag 5 juni 2006 om 15:40:
Een roestende rammelbak met vier cilinders tegen een degelijk gebouwde 6 cilinder?
De enige reden waarom iemand voor een GSI zou kiezen is dat ie geen VR6 kan betalen...
astra gsi is geen rammelbak heur zkr ook degelijke auto. datie roest heb je helaas wel in de meeste(!!) gevallen gelijk in.
en gsi en vr6 liggen heus nie duizende eurotjes uit elkaar heur ook onzin argument vink....
Enof een vr6 duurder is dan een astra gsi véél duurder, en dan nog onderhoud
of je moet een gare afgetrapte 92er,dat zal dan niet meer als 2200 schelen vr6 hebben
Uitspraak van NPC op maandag 5 juni 2006 om 15:40:
Een roestende rammelbak met vier cilinders tegen een degelijk gebouwde 6 cilinder?
De enige reden waarom iemand voor een GSI zou kiezen is dat ie geen VR6 kan betalen...
astra gsi is geen rammelbak heur zkr ook degelijke auto. datie roest heb je helaas wel in de meeste(!!) gevallen gelijk in.
en gsi en vr6 liggen heus nie duizende eurotjes uit elkaar heur ook onzin argument vink....
Enof een vr6 duurder is dan een astra gsi véél duurder, en dan nog onderhoud
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 21:33:degelijk gebouwde 6 cilinder
Degelijk gebouwd? VR6 zijn een meest incourante blokken die er bestaan. Je zou er eens eentje uit elkaar moeten trekken.
Astra GSI natuurlijk!!! Dat is pas degelijk (C20XE)
Uitspraak van Manu-manu op woensdag 6 september 2006 om 20:43:
een kadett gsi vs een porsche 911..
Die 911 kan optrekken, weer stoppen, koffie zetten, koekjes kopen in de supermarkt, en opdrinken/-eten en weer vertrekken en dan nog sneller zijn als een Kadett...
Maar goed...
Ach, ieder ze'n eigen, mijn mening.. Ik vind dat ik een kadett gewoon een roestende stuk ijzer is op 4 wielen
maar ja mijn mening..
een kadett gsi vs een porsche 911..
Die 911 kan optrekken, weer stoppen, koffie zetten, koekjes kopen in de supermarkt, en opdrinken/-eten en weer vertrekken en dan nog sneller zijn als een Kadett...
Maar goed...
Ach, ieder ze'n eigen, mijn mening.. Ik vind dat ik een kadett gewoon een roestende stuk ijzer is op 4 wielen
Uitspraak van kadett coupe op dinsdag 5 september 2006 om 21:29:blok is kleiner en weegt dus ook minder en kan meer toeren aan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 12:01:Ach, ieder ze'n eigen, mijn mening.. Ik vind dat ik een kadett gewoon een roestende stuk ijzer is op 4 wielen maar ja mijn mening..
kom maar eens naar een opel meeting
je zal versteld staan van al die autos
geen roest, strak in de lak en enorm snel
en vw roest cker niet
ik zie meer golfjes dan kadettjes op de sloop staan en die kadettjes zijn meestal nog in goede staat
Uitspraak van kadett coupe op vrijdag 8 september 2006 om 19:14:die kadettjes zijn meestal nog in goede staat
Nou das nou ook wel weer overdreven...dagelijks in het verkeer zie je ze niej zoveel meer....
Uitspraak van Topsecret!! op donderdag 7 september 2006 om 12:01:
Ach, ieder ze'n eigen, mijn mening.. Ik vind dat ik een kadett gewoon een roestende stuk ijzer is op 4 wielen maar ja mijn mening..
kom maar eens naar een opel meeting
je zal versteld staan van al die autos
geen roest, strak in de lak en enorm snel
en vw roest cker niet
ik zie meer golfjes dan kadettjes op de sloop staan en die kadettjes zijn meestal nog in goede staat
Ik heb het niet over een meeting, dat is weer anders.. En vw roest zeker niet, kijk hoeveel astra's of kadettjes wegroesten, en dat zie je bij vw niet veel, in ieder geval niet zoveel als die opeltjes, tuurlijk op een meeting, zijn de meeste auto's top, en gereviseerd, van van liefhebbers..
Ach, ieder ze'n eigen, mijn mening.. Ik vind dat ik een kadett gewoon een roestende stuk ijzer is op 4 wielen maar ja mijn mening..
kom maar eens naar een opel meeting
je zal versteld staan van al die autos
geen roest, strak in de lak en enorm snel
en vw roest cker niet
ik zie meer golfjes dan kadettjes op de sloop staan en die kadettjes zijn meestal nog in goede staat
Ik heb het niet over een meeting, dat is weer anders.. En vw roest zeker niet, kijk hoeveel astra's of kadettjes wegroesten, en dat zie je bij vw niet veel, in ieder geval niet zoveel als die opeltjes, tuurlijk op een meeting, zijn de meeste auto's top, en gereviseerd, van van liefhebbers..
omt wel als ik me 2.0 16V erin heb liggen
durf je ook nog als ik met de 1.8 GTI turbo kom opdraven?als ie erin ligt dan.. bewijs van project:
p.s. deze golf is van de kameraad van m'n broer. deze turbo heeft eerder op de "circuitgolf" van roma tuning gezeten. +/- 250 PK.
https://partyflock.nl/user/253490 zie eigen text.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 00:47:durf je ook nog als ik met de 1.8 GTI turbo kom opdraven?als ie erin ligt dan.. bewijs van project:
p.s. deze golf is van de kameraad van m'n broer. deze turbo heeft eerder op de "circuitgolf" van roma tuning gezeten. +/- 250 PK.
zo blijf je bezig
Uitspraak van kadett coupe op maandag 4 september 2006 om 20:05:tuurlijk kan je die met elkaar vegelijken
vind 4 cil. veel beter
Whahahahahahahahaha
Zo zou ik ook me eigen tekortkomingen proberen recht te lullen, noem 1 4 cilinder van Opel die beter is dan een 6 cilinder.
Er zijn maar 2 viercilinders die aars schoppen:
de BMW S14 en de Honda F20C
Als we nu eens een wat unieke golf nemen, die je niet dagelijks tegen komt, een golf 2.9 vr6 syncro, waarvan heel veel niet eens weten dat die bestaan, of een corrado natuurlijk ook vr6
tegen een astra gsi
Oh nee dat is niet eerlijk
.. Maar ik vind het nog altijd grappig de idioot die dit heeft verzonnen, astra gsi vs golf vr6. Oké je kunt het vergelijken met een 2.0 16v gti, of een 1800 gti..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 03:30:Als we nu eens een wat unieke golf nemen, die je niet dagelijks tegen komt, een golf 2.9 vr6 syncro, waarvan heel veel niet eens weten dat die bestaan, of een corrado natuurlijk ook vr6 tegen een astra gsi Oh nee dat is niet eerlijk.. Maar ik vind het nog altijd grappig de idioot die dit heeft verzonnen, astra gsi vs golf vr6. Oké je kunt het vergelijken met een 2.0 16v gti, of een 1800 gti..
tklopt idd nie echt de vergelijking. maar GSI is gewoon zo goed dattie het op kan neme tege VR6
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 03:30:Als we nu eens een wat unieke golf nemen, die je niet dagelijks tegen komt,
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 07:37:tklopt idd nie echt de vergelijking. maar GSI is gewoon zo goed dattie het op kan neme tege VR6 GTI zou te duidelijk verliezen
Tegen een normale 2.8 wel, syncro/corrado No way
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 09:37:Uitspraak van heheallesgoed op dinsdag 19 september 2006 om 03:30:
Als we nu eens een wat unieke golf nemen, die je niet dagelijks tegen komt,
Wat is daar mee, die zie je echt weinig hoor, of terwijl zelden..









