http://s15.photobucket.com/alb ... on=view¤t=Paul1.flv
wat voorn blok heb jij er in liggen en wat heb hij erin ?..... wel leuk en aardig zon sprintje.. maar als jij 400 pk heb en hij 150 dan win je..... kameraad van me doet t in 7.34 dat stukje die rijd in een blauwe speedster met 260 pk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 22:10:Mijn kwaliteit heeft een prijs maar blijkbaar kiezen mensen liever voor een lage prijs en hoge rekeningen dan het meteen maar goed te doen...
En deze mensen zijn nu juist weer de opel rijders, die in tegenstelling tot de vw rijders liever niet extra betalen voor degelijke kwaliteit..
Uitspraak van TTussengas op maandag 19 juni 2006 om 17:17:Als je een bonk roest onder je kont wil=GSI!
Vr6ke loopt veel mooier.
Maar ik ga zelf voor de vento! toch net iets anders dan een golf.
als je een lelijke auto onder je kont wil = vento
haha nee grapje valt mee
Uitspraak van spoor niet. op zondag 25 juni 2006 om 18:51:geef mij maar de gsi ben geen vuilniswagen rijder
Je rijdt liever in het vuilnis? (inkoppertje)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 23:35:astra is zkr geen vuilnis
klopt.. astra is geen vuilnis
het is oud ijzer
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 10:18:doe mij de VW maar.. tis niet voor nix een vrouwenwagen
met zo'n wagen, liggen de vrouwen aan je voeten hehe en met een opel moet je het toch echt niet van de auto hebben wil je een beetje kans maken
Maar een VW doet het dus goed op de tippelzone. Dik
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 16:03:haha mafkees nee joh.. vrouwen intreseert het niet wat voor auto je rijdt.. misschien dat je dat nog niet doorhad
wel es goed op een meeting gekeken dan ?.... je ziet soms de mooiste wijven met de grootste kneuzen lopen
Vr6..
Rijdt veel comfortabeler, en je heb snel meer opties dan op een gsi, elec/ramen. dak. enz enz. Vind VW ook mooier afgewerkt.
Alleen reparatiekosten bij een VR6 zullen wat hoger uitvallen (vooral op motorisch gebied), bij een GSi kan je meer zelf doen, meer ruimte e.d. En ik vind het allemaal wat simpeler.
Heb beide auto's gehad.. Zou voor VR6 gaan, maar neem dan het model na 93, met DIS !
Rijdt veel comfortabeler, en je heb snel meer opties dan op een gsi, elec/ramen. dak. enz enz. Vind VW ook mooier afgewerkt.
Alleen reparatiekosten bij een VR6 zullen wat hoger uitvallen (vooral op motorisch gebied), bij een GSi kan je meer zelf doen, meer ruimte e.d. En ik vind het allemaal wat simpeler.
Heb beide auto's gehad.. Zou voor VR6 gaan, maar neem dan het model na 93, met DIS !
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 16:37:Rijdt veel comfortabeler, en je heb snel meer opties dan op een gsi, elec/ramen. dak. enz enz. Vind VW ook mooier afgewerkt.
dan weet je nog niet welke opties de mijne heeft zit alles op en aan: ABS, CV, Airbag, Airco, Schuif/kanteldak, El. ramen, El.verwarbare buitenspiegels, Mistlampen, Stoelverwarming, Voorstoelen in hoogte verstelbaar, LM velgen
Kortom heel veel opties Astra GSI 16V 1994
laatste aanpassing
dan weet je nog niet welke opties de mijne heeft zit alles op en aan: ABS, CV, Airbag, Airco, Schuif/kanteldak, El. ramen, El.verwarbare buitenspiegels, Mistlampen, Stoelverwarming, Voorstoelen in hoogte verstelbaar, LM velgen
Kortom heel veel opties Astra GSI 16V 1994
Doe je goed !
Het valt me wel op, dat die dingen vaak GEEn electrische ramen hebben, maar wel de spiegels e.d.
Ik ben meer van de VW kant, maar wil niet zeggen dat ik GSi niks vind.. !
Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 9 augustus 2006 om 17:38:Alleen maar overbodig gewicht al die optie's, en je bent het toch niet nodig. Ik zou liever een GSI of VR6 zonder optie's hebben
Zit wat in.. maar ik ga zelf meer voor het comfort, dan snelheid.. liefst wil ik allebei, maar dan zal er een M3 moeten komen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 18:17:maar ik ga zelf meer voor het comfort, dan snelheid
Het gaat hier over VR6 en GSI, 2 auto's die allebei snel zouden zijn toch? Dan heb ik liever een VR6 van 1100 kilo dan eentje van 1200 kilo.
Uitspraak van Thrillseekertjuh op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:10:dubbelplaatwerk en dus geen roest meer!
Dus door dubbelplaatwerk roest het niet meer. jaja

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)