Dus door dubbelplaatwerk roest het niet meer. jaja
maar hoef al geen golf omdat je er idd op elke hoek van de straat 1 (zoniet 2) ziet staan. viel me toevallig vandaag nog op.
Heb zelf een vr6, dus de keus is makkelijk.
Maar over hetgeen sommige hier beweren dat een vr6 veeeeel sneller is dan een 2.0 16v gsi, das dus niet waar!
Een vr6 is net ietsjes sneller. Maja, 'k heb een vriend in het dorp die een 2.0 16v gsi blok in een A Corsa heeft gelegd. Die houd ik dus absoluut niet bij
vr6 rijdt daarintegen stukken comfortabeler, en dat vind ik toch net iets belangrijker dan alleen snelheid.
Maar over hetgeen sommige hier beweren dat een vr6 veeeeel sneller is dan een 2.0 16v gsi, das dus niet waar!
Een vr6 is net ietsjes sneller. Maja, 'k heb een vriend in het dorp die een 2.0 16v gsi blok in een A Corsa heeft gelegd. Die houd ik dus absoluut niet bij
vr6 rijdt daarintegen stukken comfortabeler, en dat vind ik toch net iets belangrijker dan alleen snelheid.
ja dat snap ik ook nog wel wat weegt nou zo'n corsa A??? zeker een stuk minder dan een Golf VR6
als je een VR6 in een Golf 2 hangt dan blijf je ook nergens meer met je astra gsi 16v
maar ik kies zeker voor de VR6 als is het alleen maar om het geluid
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 02:40:rijdt minder stugg
ow is dat een voordeel?
ik heb hem net rondom 9,5cm verlaagd
vind dat stuitere wel heel erg lekker
en in een bocht wil ik liever iets stugs dan van die overhangende onzin
Ik rij een golf VR6 eruit mee mn 2.0 16V GSi, hier int dorp heeft iemand ook zo'n ding ( 1 uit 1994 )
zal dan wel een 136 pk ecotec zijn. Bij mij was het anders om ik trok met mijn 2.0 16V ( 150 pk )een vr6 eruit
De zin staat een beetje verkeerd bij mij. Ik heb zelf een astra 2.0 16V GSi...en heb daar een vr6 mee uitgereden!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 12:13:golf vr6 Astra Gsi
Beetje bevooroodeeld niet?
Uitspraak van DnH@rtman op zondag 13 augustus 2006 om 12:10:
Ik rij een golf VR6 eruit mee mn 2.0 16V GSi, hier int dorp heeft iemand ook zo'n ding ( 1 uit 1994 )
zal dan wel een 136 pk ecotec zijn. Bij mij was het anders om ik trok met mijn 2.0 16V ( 150 pk )een vr6 eruit
mijn auto (die zwarte) heeft een 2.0 8v rekord blok met een manta gsi injectie met 150 pk op de pk-bank kwam 151 pk uitrollen
rijd ook een vr6 er uit
en dat voor een auto uit 1975 hahahaha
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 14:45:Welke?
doe normaal
nissan micra daar ga ik vooooooor !!!!
En ja het zijn de originele achterschermen en dorpels die erin zitten
jij zet gewoon om de 2 weken nieuwe achterschermen erin
dit klopt niet
als er originele achterschermen en dorpels in zitten vervangt ie ze elke 2 weken
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 23:00:Je kunt een 4 cil. niet met een 6 cil. vergelijken natuurlijk.
Want er gaat niks boven een dikke 6-pitter
tuurlijk kan je die met elkaar vegelijken
vind 4 cil. veel beter
Uitspraak van kadett coupe op maandag 4 september 2006 om 20:05:Uitspraak van DH 2.9 VR6 op zondag 3 september 2006 om 23:00:
Je kunt een 4 cil. niet met een 6 cil. vergelijken natuurlijk.
Want er gaat niks boven een dikke 6-pitter
tuurlijk kan je die met elkaar vegelijken
vind 4 cil. veel beter
nog nooit in een 6 pitter gereden zeker?
het geluid alleen al is
Uitspraak van kadett coupe op maandag 4 september 2006 om 20:05:tuurlijk kan je die met elkaar vegelijken
vind 4 cil. veel beter
En wat is er dan precies beter aan een 4 cilinder boven een 6 cilinder?
Uitspraak van Revolutionnog nooit in een 6 pitter gereden zeker?op maandag 4 september 2006 om 20:10:
het geluid alleen al is
het geluid is wel mooi
maar zuipt ook meer
terwijl die zwarte van me al 1;5 rijd
en dat is een 2.0 viercillinder

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)