Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 18:08:Valt mee hoor, Ik hoef niet naar particulieren te bellen gelukkig, heb er zelf ook een hekel aan om tijdens etenstijd gebeld te worden hahalaatste aanpassing 1 september 2006 18:11
Haha oke, inbound lijkt me wel relaxed werk als mensen jou bellen met vragen!Maar mensen lastigvallen vind ik echt verschrikkelijk kutwerk!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 18:00:Het is 1 september en dat wilt zeggen dat het vandaag Callcenter Agent Day is...
Alle callcentermedewerkers worden eens lekker in het zonnetje gezet vandaag... Al heb ik er zelf erg weinig van mogen meegenieten omdat ons bedrijf er niet zo veel aan gedaan heeft...
Mij Pa traint die mensen, zal ens vragen of ze wat eraan gedaan hebben.
Uitspraak van Brenda1974© op vrijdag 1 september 2006 om 18:24:Dan moet UPC maar betere service bieden!
niet alleen UPC...
neem @home maar... daar word je helemaal gestoord van...
training klantgerichtheid zou niet overbodig zijn...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 18:29:@home
Essent met hun geautomatiseerde lijn, je moet gewoon zorgen dat je iemand te spreken krijgt. Dan om een naam vragen en vervolgens eens ff flink boos worden op die persoon. En als die ophangt je hem er vervolgens ook nog bijnaaien bij de baas!
Hoojeee
Laatst problemen gehad met tv, ff bellen door mijn ouders op normale toon hielp niet veel. Nou ik had met zwaar express heel erg arogant doen meteen een manager aan de lijn. Daar werd je tenminste nog iets wijzer van.
kansloos beroep joh, laat mooi die indiers dat maar doen!
die problemen van ons zijn nog niet opgelost... we zitten al 2 maand te wachten op een nieuwe router... verwachten ze van ons dat we eerst de ouwe opsturen... moeten we zekers weer 2 maanden wachten op een nieuwe... en dan ook nog eens zonder internet zitten...
dacht het dus niet hé...
en dat boos.. vaak genoeg gedaan maar het heeft niets opgeleverd... misschien kan de rechtsbijstand er iets mee...
dacht het dus niet hé...
en dat boos.. vaak genoeg gedaan maar het heeft niets opgeleverd... misschien kan de rechtsbijstand er iets mee...
Uitspraak van Patrick AllenMij Pa traint die mensen, zal ens vragen of ze wat eraan gedaan hebbenop vrijdag 1 september 2006 om 18:26:
Bij KPN hebben ze allemaal een doosje bonbons gehad.
Uitspraak vanwas vandaag lekker vrij, bel ook voor UPC de een heeft er helemaal geen last van de ander heeft alleen maar last is verschillendSpacekabouter op vrijdag 1 september 2006 om 19:37:
Hey... Grappig! Welke lokatie zit jij? In bij Sitel...
Uitspraak van Brenda1974© op vrijdag 1 september 2006 om 18:24:Dan moet UPC maar betere service bieden!
UPC zijn naaiers...betaal je 2x omdat hun admin niet klopt, sluiten ze je af, want hun admin klopt niet, bel je op, kan je weer aangesloten worden mits je ff betaald wat je achterloopt..( nix dus
Maare ontopic...
to loesjes
Ik heb t zelfde probleem gehad. Overgestapt van kpn naar tele 2. Router was meteen al kapot zeiden ze. Zou binnen 5 werkdagen een nieuwe zijn. Na 3 maanden geen router en dus ook geen internet heb we maar opgezegd en kpn weer genomen
Dankzij rechtsbijstand konden we ook opzeggen want eigenlijk zaten we er een jaar aan vast ook nog
Ik heb t zelfde probleem gehad. Overgestapt van kpn naar tele 2. Router was meteen al kapot zeiden ze. Zou binnen 5 werkdagen een nieuwe zijn. Na 3 maanden geen router en dus ook geen internet heb we maar opgezegd en kpn weer genomen
Dankzij rechtsbijstand konden we ook opzeggen want eigenlijk zaten we er een jaar aan vast ook nog








![>--[-Tha-Lay-D-]--<](/images/user/111813_3023050.jpg)








