Partyflock
 
Forumonderwerp · 898082
 
Het is 1 september en dat wilt zeggen dat het vandaag Callcenter Agent Day is...
Alle callcentermedewerkers worden eens lekker in het zonnetje gezet vandaag... Al heb ik er zelf erg weinig van mogen meegenieten omdat ons bedrijf er niet zo veel aan gedaan heeft... :(
 
Artiest Demon Rage
Oke :nosmile:





¥+¥=¥¥
Word niet goed van die gasten, altijd maar op de meeste irritante tijden bellen en me shit proberen aan te smeren waar ik totaaal geen belangstelling bij heb :/

:roflol:
kut baan heb je dan
 
Valt mee hoor, Ik hoef niet naar particulieren te bellen gelukkig, heb er zelf ook een hekel aan om tijdens etenstijd gebeld te worden haha
laatste aanpassing
Uitspraak van Stiffa:bier: op vrijdag 1 september 2006 om 18:06:
kut baan heb je dan


idd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 18:08:
Valt mee hoor, Ik hoef niet naar particulieren te bellen gelukkig, heb er zelf ook een hekel aan om tijdens etenstijd gebeld te worden hahalaatste aanpassing 1 september 2006 18:11


Haha oke, inbound lijkt me wel relaxed werk als mensen jou bellen met vragen!Maar mensen lastigvallen vind ik echt verschrikkelijk kutwerk!
 
*edit :$
laatste aanpassing
 
ik doe wel outbound maar ik bel alleen naar grote bedrijven en wat de buitendienst niet heeft kunnen afwerken dat doen we dan telefonisch afhandelen
He jammer dat ik vandaag ziek was :(

Maar jah.. x dagje geen zeikende klanten van UPC aan de lijn is ook leuk ;) feestje opzich :cheer:
Dan moet UPC maar betere service bieden!:$
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 18:00:
Het is 1 september en dat wilt zeggen dat het vandaag Callcenter Agent Day is...
Alle callcentermedewerkers worden eens lekker in het zonnetje gezet vandaag... Al heb ik er zelf erg weinig van mogen meegenieten omdat ons bedrijf er niet zo veel aan gedaan heeft...


Mij Pa traint die mensen, zal ens vragen of ze wat eraan gedaan hebben.
 
Uitspraak van Brenda1974© op vrijdag 1 september 2006 om 18:24:
Dan moet UPC maar betere service bieden!


niet alleen UPC...

neem @home maar... daar word je helemaal gestoord van...

training klantgerichtheid zou niet overbodig zijn...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 18:29:
@home


Essent met hun geautomatiseerde lijn, je moet gewoon zorgen dat je iemand te spreken krijgt. Dan om een naam vragen en vervolgens eens ff flink boos worden op die persoon. En als die ophangt je hem er vervolgens ook nog bijnaaien bij de baas!

Hoojeee

Laatst problemen gehad met tv, ff bellen door mijn ouders op normale toon hielp niet veel. Nou ik had met zwaar express heel erg arogant doen meteen een manager aan de lijn. Daar werd je tenminste nog iets wijzer van.

kansloos beroep joh, laat mooi die indiers dat maar doen!
 
die problemen van ons zijn nog niet opgelost... we zitten al 2 maand te wachten op een nieuwe router... verwachten ze van ons dat we eerst de ouwe opsturen... moeten we zekers weer 2 maanden wachten op een nieuwe... en dan ook nog eens zonder internet zitten...:S

dacht het dus niet hé...

en dat boos.. vaak genoeg gedaan maar het heeft niets opgeleverd... misschien kan de rechtsbijstand er iets mee... :S
was vandaag lekker vrij, bel ook voor UPC de een heeft er helemaal geen last van de ander heeft alleen maar last is verschillend
Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 1 september 2006 om 18:26:
Mij Pa traint die mensen, zal ens vragen of ze wat eraan gedaan hebben


Bij KPN hebben ze allemaal een doosje bonbons gehad.
 
dat is meer als mij!!! schandalig hoor van de gouden gids....
Die mensen bellen je altijd wakker :[ ga ene hobby zoeke :[
 
Uitspraak van sachin..B) op vrijdag 1 september 2006 om 21:00:
Die mensen bellen je altijd wakker ga ene hobby zoeke


die werken tenminste:P slecht teken als ze je wakker belle....betekent dat je altijd laat uit bed bent hahahaha
Uitspraak van O:)Spacekabouter op vrijdag 1 september 2006 om 19:37:
was vandaag lekker vrij, bel ook voor UPC de een heeft er helemaal geen last van de ander heeft alleen maar last is verschillend


Hey... Grappig! Welke lokatie zit jij? In bij Sitel...
 
Kheb nog niets gehad :( was vrij vandaag :p
Zal ik maandag wel krijgen
 
ik denk allemaal die "heeft U een minuutje voor een enquette, heeft U interesse in...." uitnodiggen op het gemeentehuis, effe speech van hoe hard die baan werken is enzo.
En dan giertank er voor, en afsluiter open.
Artiest DanM
Uitspraak van Brenda1974© op vrijdag 1 september 2006 om 18:24:
Dan moet UPC maar betere service bieden!


UPC zijn naaiers...betaal je 2x omdat hun admin niet klopt, sluiten ze je af, want hun admin klopt niet, bel je op, kan je weer aangesloten worden mits je ff betaald wat je achterloopt..( nix dus:S want ik betaalde 2x:S) plus een dikke boete eroverheen...:S vervolgens bel je op om te vragen hoe dit afgehandeld gaat worden, hang je 3 kwartier in de wacht, krijg je zon muts aan de lijn die vervolgens de hoorn erop gooit...:[ en dan vinden ze het raar dat mensen de UPC store de tering inrammen...:[ UPC...opgetyft met die naaiers....:bloos:

Maare ontopic...:flower: voor jou, al ben ik een kleine 40 minuten telaat...want het is alweer 2 september...:D
 
Thnx:P hahahaha
Ik vind het leuk om net te doen alsof ik interesse heb en dan achteraf toch niet.
Maar niet tijdens etenstijd aub
Artiest {SHOWLIST artist 29155, 39838}
to loesjes

Ik heb t zelfde probleem gehad. Overgestapt van kpn naar tele 2. Router was meteen al kapot zeiden ze. Zou binnen 5 werkdagen een nieuwe zijn. Na 3 maanden geen router en dus ook geen internet heb we maar opgezegd en kpn weer genomen

Dankzij rechtsbijstand konden we ook opzeggen want eigenlijk zaten we er een jaar aan vast ook nog
<< Orange klantenservice. We hebben allemaal een Jeu de boules spel gekregen :cheer: