Partyflock
 
Forumonderwerp · 872506
417x bekeken
Waarschuw beheerder
Iemand de Film hooligan al gezien.. Echt een aanrader.. Wat is jou favo film?
 
Artiest ZWEMLES
Waarschuw beheerder
Ik zal zeggen hoe deze topic gaat eindigen:

Veel lui komen met Trainspotting :S, veel met American History X :S of idd. een film als Hooligan.

Er komen mensen die zeggen DUBBEL, STERF, KANSLOOS etc.

En na een post of 50,60 volgt er een slotje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 12:39:
Iemand de Film hooligan al gezien..


Jep was wel goed te doen (y).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:43:
Veel lui komen met Trainspotting


wat is er mis met trainspotting :s

is gewoon een goeie film!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op vrijdag 12 mei 2006 om 12:44:
wat is er mis met trainspotting :s

is gewoon een goeie film!


Echt zo'n standaard gabberfilm die iedereen hier vet vindt. Te voorspelbaar gewoon. :nocheer:
Waarschuw beheerder
Green mile is wel mooi maar fucking onrealistisch.. boundock saints is ook fucking leip.. Dokter know als je niets te vertellen hebt zeg dan ook niets
Waarschuw beheerder
donateur
The Green Mile

Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 12:46:
Green mile is wel mooi maar fucking onrealistisch


Dus? Moet je favoriete film altijd realistisch zijn dan? Misschien dat het verhaal niet echt kan gebeuren, maar de gedachte erachter is wel realistisch.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:42:
Spacende films


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:42:
Requiem of a Dream.


depressief zou je drvan worden maar wel meesterlijke film idd :)

Sin City (y)
 
Waarschuw beheerder
alice in wonderland :jaja:
 
Waarschuw beheerder
donateur
op nummer 1: PULP FICTION

Het verhaal :respect:
De regie :respect:
Akteurs :respect:
De dialogen :respect:











































































































daar ver onder op 2: Fear and Loathing in Las Vegas
en op 3: Snatch
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sjakkie en de chocofabriek :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 12:46:
Dokter know als je niets te vertellen hebt zeg dan ook niets


Ik bewijs je alleen een dienst! De moeite om verder te gaan met deze topic kun je je gewoon besparen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:45:
Echt zo'n standaard gabberfilm die iedereen hier vet vindt. Te voorspelbaar gewoon


ja nee tuurlijk jij vind het niks dus is het maar gelijk een gabber film die niet goed is (Y)

kneus
Waarschuw beheerder
blow is een goeie film! en natuurlijk old men in new cars:d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op vrijdag 12 mei 2006 om 12:53:
ja nee tuurlijk jij vind het niks dus is het maar gelijk een gabber film die niet goed is (Y)


Ik vind het ook wel een aardige film, alleen hij is zo gedateerd al. En omdat het over drugs gaat, vindt meteen iedereen um prachtig!

:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 12:46:
boundock saints


volgens mij is dat met dubbel o

anywho, hij is wel masterlijk vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:48:
Ik bewijs je alleen een dienst! De moeite om verder te gaan met deze topic kun je je gewoon besparen


waarom ben jij eigenlijk in bijna elk topic wel iets aan het afzeiken??


:looser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Three op vrijdag 12 mei 2006 om 12:58:
waarom ben jij eigenlijk in bijna elk topic wel iets aan het afzeiken??


Dat valt reuze mee!

ZaQdoeQje maar doen dan? :cry:
Waarschuw beheerder
Miss Three je hebt helemaal gelijk.. die doktor know is een rare jongen.. moet maar is wat anders gaan doen dan flocken.. ga lekker buitenspelen.. :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:02:
ZaQdoeQje maar doen dan?


wat ben jij n kleuter man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 13:05:
Miss Three je hebt helemaal gelijk


zenk joe!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Three op vrijdag 12 mei 2006 om 13:07:
wat ben jij n kleuter man


Jij bent anders degene die meteen gaat janken.


Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 13:05:
moet maar is wat anders gaan doen dan flocken..


Hmmm... daar zit best wel wat in! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:11:
Jij bent anders degene die meteen gaat janken


hahahaha ik denk van niet, ik denk... dat ik je kei hard uitlach!

man ik stelde je gewoon een vraag meer niet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Three op vrijdag 12 mei 2006 om 13:13:
man ik stelde je gewoon een vraag meer niet


Een suggestieve vraag met daarin het antwoord al verpakt... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
snatch, rounders, boundock saints
Waarschuw beheerder
donateur
Kuffs
Waarschuw beheerder
donateur
en Striking Distance natuurlijk
Waarschuw beheerder
fight club, boondock saint, trainspotting
 
Waarschuw beheerder
Volgens mij nog steeds niet gezien :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:15:
Een suggestieve vraag met daarin het antwoord al verpakt


que?
Waarschuw beheerder
1. Matrix, The (1999)
2. Pulp Fiction (1994)
3. Black Hawk Down (2001)
4. Fear and Loathing in Las Vegas (1998)
5. Sin City (2005)
6. Hooligans (2005)
Alternatieve titel: Green Street
7. Gladiator (2000)
8. Usual Suspects, The (1995)
9. Revolver (2005)
10. Snatch. (2000)
1 sweet november

2 Topgun

3 up Close & personal

4 white chicks

5 white Noise

6 Dirty dancing
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
The matrix
Usual suspects
pulp fiction
Shawshank redemption
Waarschuw beheerder
Requiem for a dream
Magnolia
The Big Lebowski
Donnie Darko
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Cruel Intensions
Ige Age 1 en 2

En de best: dances with wolves :respect:
 
Waarschuw beheerder
pulp fiction
Artiest A-Lee
Waarschuw beheerder
Million Dollar Babe!
 
Waarschuw beheerder
Denk dat dit toch ongeveer de beste films zijn die ik ooit heb gezien.

The Machinist
Memento
Usual Suspects
Donnie Brasco
Gothfater
Butterfly Effect
L.A. Confridential
Primal Fear
Sleepers
Casino
American pie 1 & 2
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 13 mei 2006 om 19:29:
Cruel Intensions


Uitspraak van skoebenakkie op vrijdag 12 mei 2006 om 13:18:
boundock saints


Deze zijn trouwens ook onwijs vet.
Waarschuw beheerder
donateur
het zijn veel films
 
Waarschuw beheerder
Pascall heeft goede filmsmaak, heb ze allemaal gezien behalve the Machinist, maar die benk aan t downloaden :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 23:32:
behalve the Machinist, maar die benk aan t downloaden


Topper !
oceans 11, lock stock and 2 smoking barrels, swordfish

een paar titels die nog niet genoemd waren
Waarschuw beheerder
American History X!
 
Waarschuw beheerder
the champ...
lekkere vrouwen jankfilm..:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:45:
Echt zo'n standaard gabberfilm die iedereen hier vet vindt. Te voorspelbaar gewoon.


Ik snap de strekking van je verhaal wel en geef je geen ongelijk...
Maar de film heeft ook van bijvoorbeeld critici een goede waardering gekregen en is derhalve niet af te doen als een bij gabbers populaire en voorspelbare film.

Ontopic:
Enige films die hoog in mijn lijst staan zijn:

Capote,
Reconstruction,
Bin-Jip,
Dances with wolves,
Magnolia,
One hour photo,
David Lynch films,
Arren Daronofski films,
etc