Flockers, voordat je wanadoo wilt afsluiten lees dan eerst mijn onderstaande verhaal! NIET doen dus!
Ik heb sinds januari ADSL family van Wanadoo. Vandaag heb ik de bevestiging gekregen dat ik het weer opgezegd heb. Gelukkig want met zo`n organisatie wil ik geen contract. Klantvriendelijkheid en service hebben ze nog nooit van gehoord. Zelfs dure klachtentelefoonnummers!
Ik heb problemen gehad met de aansluitdatum van mijn abonnement. Hierover is een miscommunicatie geweest waardoor ik 3 maanden dubbel moest betalen. Als ik terug kijk heb ik zelf helemaal niks fout gedaan bij de aanmelding maar zij misleiden de klanten via hun website.
Over enige tegemoetkoming is niet te praten, eerste antwoord hebben ze zelfs ingesproken op mijn voicemail! Nee, beetje persoonlijker mag wel. Zij geven mij zelfs gewoon de schuld! Heb toch het idee dat klantenservice iets anders is dan hoe zij erover denken.
Wanadoo schaam je! Als mijn contract afgelopen is ben ik meteen weer weg.
Oh ja, technisch gezien: Tiscalli 1 jaar -> nooit offline
Wanadoo 3 maanden -> regelmatig offline en moet pc en modem resetten.
Tja, al met al krijgt wanadoo van mij gewoon een cijfer 2 (schaal 1 tot 10)
Je moet het natuurlijk zelf weten!
Ik heb sinds januari ADSL family van Wanadoo. Vandaag heb ik de bevestiging gekregen dat ik het weer opgezegd heb. Gelukkig want met zo`n organisatie wil ik geen contract. Klantvriendelijkheid en service hebben ze nog nooit van gehoord. Zelfs dure klachtentelefoonnummers!
Ik heb problemen gehad met de aansluitdatum van mijn abonnement. Hierover is een miscommunicatie geweest waardoor ik 3 maanden dubbel moest betalen. Als ik terug kijk heb ik zelf helemaal niks fout gedaan bij de aanmelding maar zij misleiden de klanten via hun website.
Over enige tegemoetkoming is niet te praten, eerste antwoord hebben ze zelfs ingesproken op mijn voicemail! Nee, beetje persoonlijker mag wel. Zij geven mij zelfs gewoon de schuld! Heb toch het idee dat klantenservice iets anders is dan hoe zij erover denken.
Wanadoo schaam je! Als mijn contract afgelopen is ben ik meteen weer weg.
Oh ja, technisch gezien: Tiscalli 1 jaar -> nooit offline
Wanadoo 3 maanden -> regelmatig offline en moet pc en modem resetten.
Tja, al met al krijgt wanadoo van mij gewoon een cijfer 2 (schaal 1 tot 10)
Je moet het natuurlijk zelf weten!








![[SPT] Miep2005](/images/user/175605_113771.gif)
















