Partyflock
 
Forumonderwerp · 869033
Waarschuw beheerder
Flockers, voordat je wanadoo wilt afsluiten lees dan eerst mijn onderstaande verhaal! NIET doen dus!

Ik heb sinds januari ADSL family van Wanadoo. Vandaag heb ik de bevestiging gekregen dat ik het weer opgezegd heb. Gelukkig want met zo`n organisatie wil ik geen contract. Klantvriendelijkheid en service hebben ze nog nooit van gehoord. Zelfs dure klachtentelefoonnummers!

Ik heb problemen gehad met de aansluitdatum van mijn abonnement. Hierover is een miscommunicatie geweest waardoor ik 3 maanden dubbel moest betalen. Als ik terug kijk heb ik zelf helemaal niks fout gedaan bij de aanmelding maar zij misleiden de klanten via hun website.

Over enige tegemoetkoming is niet te praten, eerste antwoord hebben ze zelfs ingesproken op mijn voicemail! Nee, beetje persoonlijker mag wel. Zij geven mij zelfs gewoon de schuld! Heb toch het idee dat klantenservice iets anders is dan hoe zij erover denken.

Wanadoo schaam je! Als mijn contract afgelopen is ben ik meteen weer weg.

Oh ja, technisch gezien: Tiscalli 1 jaar -> nooit offline
Wanadoo 3 maanden -> regelmatig offline en moet pc en modem resetten.

Tja, al met al krijgt wanadoo van mij gewoon een cijfer 2 (schaal 1 tot 10)

Je moet het natuurlijk zelf weten!
Waarschuw beheerder
donateur
Casema zou ik ook niet doen. In december aangevraagd (2e keer) en wacht er nu nog op 8)8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SPT] Miep2005 op woensdag 26 april 2006 om 23:17:
Tja, al met al krijgt wanadoo van mij gewoon een cijfer 2 (schaal 1 tot 10)


van mij een 9!! nooit last gehad..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Day op woensdag 26 april 2006 om 23:26:
het is bij iedere provider wel wat...bij de een dit bij de ander dat....


Idd....om maar niet over de verhalen te beginnen die ik wel eens over scarlet hoor :X
 
Waarschuw beheerder
Hey ik heb met wanadoo ook al vaak gehad dat het modem gereset moest worden :/
Wij gaan binnekort over naar Tele2 maar schijnt dat die ook niet super is dus we gaan t merken
Waarschuw beheerder
vind upc net zo slecht :jaja: Nooitttttt meer!
Waarschuw beheerder
donateur
beetje wazig verhaal.. kan ook aan kpn hebben gelegen.

wanadoo is een goed bedrijf met een goed product

Binnenkort zal de naam wanadoo verdwijnen
Alles wordt Orange :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Day op woensdag 26 april 2006 om 23:26:
het is bij iedere provider wel wat...bij de een dit bij de ander dat....


Kan bij planet niks negatiefs bedenken
 
Waarschuw beheerder
donateur
kben net overgestapt van versatel naar wanadoo.. bevalt goed tot nu toe (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Day op woensdag 26 april 2006 om 23:26:
het is bij iedere provider wel wat...bij de een dit bij de ander dat....


Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op donderdag 27 april 2006 om 00:41:
Kan bij planet niks negatiefs bedenken


XS4All is ook zeer goed. 2 keer een probleem gehad en ze hadden iedereen per email hun excuses aangeboden. Netjes, zoals het hoort.

Doet KPN toch iets goed. ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook wanadoo, alleen dan adsl light, en dat bevalt me prima, heb het al jaren en er mankeert nooit iets aan. In al die jaren heb ik 2 keer niet op internet gekunt omdat het er af lag maar verder werkt het prima, tevreden klant van wanadoo dus. :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 23:51:
Wij gaan binnekort over naar Tele2 maar schijnt dat die ook niet super is dus we gaan t merken


Sprak gisteren een meid waar ik mee samengewerkt heb, die waren ook naar tele 2 gegaan, en zouden 6 mb krijgen, kregen dus maar 3 mb en moesten wel de prijs van 6 mb betalen, ze heeft er een zaak van gemaakt en is in het gelijk gesteld en nu wordt het contract per direct ontboden en mogen ze overstappen. Dus denk goed na voordat je naar tele 2 overstapt. Succes.
Waarschuw beheerder
Demon hier.. ook goed geregeld.. snelle lijnen voor een mooie prijs.

Alleen nieuwsgroepen zijn begrenst voor de rest fijn 1.3mb/s gehaald :D
 
Artiest The Abaddon
Waarschuw beheerder
geen problemen met wanadoo. Adsl Family gaat als een speer bij mij en er is ook nooit een storing. De schuld van de storingen ligt vaak bij kpn zelf. En dat is pas een log bedrijf....

Dus Wanadoo gewoon doen!!
Waarschuw beheerder
donateur
niks dan respect en lof voor wanadoo. In de 2 jaar nog nooit problemen gehad(L)
Artiest {SHOWLIST artist 10553, 74453, 70844, 71694}
Waarschuw beheerder
Heb ook nooit problemen met ADSL-Family trek van snelle servers ook gewoon 1,8MB per seconde :D

heel af en toe dat het modem gereset moet worden
maar dat neem ik er wel bij :D
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
9 van de 10 keer ligt het aan de klant zelf. Heb zelf ooit nog bij een helpdesk gewerkt en zoals ik al zei 9 van de 10 keer was er geen verbinding door de klant zelf.

Firewalls die niet goed ingesteld waren
Klanten die 4 firewalls hadden draaien
Gekloot met proxy-instellingen
Gecreeerde Inbelverbindingen door bezoek porno-sites
Niet goed instellen router
etc. etc.

Lig hier echt niet wakker van. Ik ga ook Wannadoo nemen. Ik red me wel. Als het een keertje offline is, kut. Meer niet. Zijn belangrijkere dingen dan Internet. Ga ik wel nrtje produceren ofzo, of wat plaatjes draaien....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op donderdag 27 april 2006 om 15:49:
9 van de 10 keer ligt het aan de klant zelf.


Wat technische problemen betreft geloof ik dat best.

Maar die administratie daar kan NOOIT deugen. Ik heb ooit telefonisch mijn abonnement opgezegd (dom natuurlijk) en wat denk je? Was niet doorgegeven, abonnement met 1 jaar verlengd! :/
Daar kwam ik pas achter toen het geld de volgende maand weer gewoon werd afgeschreven, helaas was ik er te laat bij voor stornering.

Na een hele hoop telefoontjes (met telkens een ander smoesje: lag op een andere afdeling, niet doorgegeven en nu zou het WEL goedkomen, blablabla) en aangetekende brieven (waar niet op werd gereageerd) uiteindelijk van het abonnement af gekomen en ook nog geld terug kunnen krijgen wat teveel was afgeschreven.

Het bleek zelfs dat we teveel geld terug hadden gekregen. Daarom kwam er later een brief binnen waarin ze dreigden met een deurwaarder en het AFSLUITEN VAN HET ABONNEMENT(!), hahaha :D

Nooit terug betaald, nooit meer wat van gehoord.

Puinhoop daar :frusty:
 
Waarschuw beheerder
UPC is precies hetzelfde

De enige 2 providers waar de service, klantvriendelijkheid en technische ondersteuning gewoon klopt zijn Planet (heb ik nu zelf na 2 jaar rotzooien met upc, veelal facturen die nooit kloppen en de technische dienst is ook te vergelijken met mijn oma) en XS4ALL.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Darkness - Always be a rubberboot :p op donderdag 27 april 2006 om 08:42:
Neem een echte ISP... XS4ALL (Y) Nooit offline geweest door storingen o.i.d (in misschien wel 5 jaar tijd)


Jawel... 2x sowieso, maar je hebt het waarschijnlijk niet gemerkt. Waren overigens erg snel opgelost!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 12:55:
De schuld van de storingen ligt vaak bij kpn zelf. En dat is pas een log bedrijf....


Nou nee, de beste ISP's zijn allemaal dochter bedrijven van KPN. Dus het zit wel snor met hun netwerk!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op donderdag 27 april 2006 om 17:20:
Maar die administratie daar kan NOOIT deugen. Ik heb ooit telefonisch mijn abonnement opgezegd (dom natuurlijk) en wat denk je? Was niet doorgegeven, abonnement met 1 jaar verlengd!
Daar kwam ik pas achter toen het geld de volgende maand weer gewoon werd afgeschreven, helaas was ik er te laat bij voor stornering.


Opzeggen dien je altijd aangetekend te doen. Heb je altijd bewijs, kunnen ze je niets maken. Verder leest ook niemand de algemene voorwaarden, waar vaak iets instaat over verlenging, opzegging. Dus ook daar ligt het probleem voor het grootste gedeelte aan de abonnees zelf.

Bovendien, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Bij elk bedrijf, ook bij XS4All en Planet. Misschien in iets mindere mate dan bijvoorbeeld Wanadoo, maar dat ligt nog altijd aan het personeel.
donateur
Uitspraak van Jows op zondag 30 april 2006 om 10:24:
Opzeggen dien je altijd aangetekend te doen. Heb je altijd bewijs, kunnen ze je niets maken.


Dat blijkt wel ja.


Uitspraak van Jows op zondag 30 april 2006 om 10:24:
Verder leest ook niemand de algemene voorwaarden, waar vaak iets instaat over verlenging, opzegging. Dus ook daar ligt het probleem voor het grootste gedeelte aan de abonnees zelf.


Bij Wanadoo was het destijds zo dat de algemene voorwaarden veranderd waren (stilzwijgende verlenging van een jaar i.p.v. een maand!). Die aankondiging werd verstopt in een of ander e-mail van hun die heel ergens anders over ging (reclame die je vaak meteen verwijdert).
Daar hebben veel mensen problemen mee gehad. Maar buiten dat: als op de website vermeld staat dat ik telefonisch op moet zeggen, ik doe dat en vervolgens wordt mijn abbonnement TOCH met een jaar verlengd: dat is NIET mijn schuld hoor :no:
Waarschuw beheerder
Flockers, voordat je wanadoo wilt afsluiten lees dan eerst mijn onderstaande verhaal! NIET doen dus!


Goh 8)
Artiest {SHOWLIST artist 53030, 101755, 39843}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 23:19:
Ik ben een tevreden klant. Wel doen dus. (Y).


 
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gebeurt bij alle providers wel, ik heb laatst nog precies hetzelfde verhaal gehoord van Tele2. Ik heb bij m'n ouders thuis Wanadoo ADSL Lite aangelegd, en daar is nooit wat mis mee.

:cheer: Wanadoo de gekste! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet altijd de verhalen van beide kanten horen. Hier schiet je gewoon niets mee op. Topic kan net zo goed gesloten worden.
donateur
Uitspraak van Jows op woensdag 3 mei 2006 om 13:48:
Je moet altijd de verhalen van beide kanten horen. Hier schiet je gewoon niets mee op. Topic kan net zo goed gesloten worden.


Dan kan ieder nieuwsartikel bij Actueel bij voorbaat al worden opgeruimd.

Werk je toevallig bij een ISP?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 26 april 2006 om 23:21:
Ik ben een tevreden klant. Wel doen dus


Ik ben ook een tevreden klant, en heb zelf regelmatig contact gehad met de klantenservices, sterker nog, zij belden mij terug om mij niet voor de kosten op te laten draaien (y). En iedere keer werd mijn probleem keurig verholpen (y)

Jij heb gewoon pech gehad met Wanadoo. Vaak als 1 ding mis gaat vanaf het begin, gaat alles verkeerd.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee wel gewerkt tijdens mijn studieperiode. Er gaat altijd wel wat dingen fout, maar vaak hadden mensen ook zelfstudie moeten doen of voorwaarden en facts even moeten doorlezen.

Bijvoorbeeld het DTMF, FSK verhaal. Namen mensen Telefonie via de kabel, deed hun nummerweergave het niet meer. Dat klopt, want dan heb je een toestel nodig die het FSK-signaal ondersteund. Willen mensen het direct opzeggen, terwijl het toch echt duidelijk werd aangegeven.

Mensen willen voor de laagste prijs altijd de meeste service hebben. Zo werkt dat gewoon niet. Van een Hyundai Excel kun je niet verwachten dat het net zo rijdt als een BMW 7 serie. Bij een Internetverbinding geldt dit echter niet. Mensen met een goedkoop abonnement vragen zichzelf dan af waarom het zo lang duurt voordat hij een film heeft gedownload. "Dat hangt van de server af waarvan u downloadt meneer. Maar ik heb toch 1024kbps? Ik haal maar 128kb/s. Dat is ook de max snelheid meneer."

Verder hebben nieuwe producten vaak wat kinderziektes. Ook dat is logisch, maar dat snappen mensen niet. Het gaat er gewoon om hoe men erop reageert. Als je rustig blijft en gewoon aangeeft wat je ervan vindt, dan is men eerder bereid je te helpen.

Als mijn internet het niet doet, dan ga ik lekker een stukje rijden, een terrasje pakken, of met me vriendin naar de bios. Als mijn telefoon het niet doet, dan pak ik mijn mobiel wel als ik moet bellen.

Er zijn ook mensen wier hun wereld op dat moment vergaat. Want tjah... Niets is erger dan het verliezen van je internetverbinding en/of telefoonverbinding.

Nee.. Mensen moeten zich maar eens verdiepen in de producten die ze kopen. Lees de handleiding maar eens. Als je een TV koopt en die niet kan instellen, dan is het ook niet meteen een kutproduct. Dan vraag je gewoon hulp. Als jij het niet kan, dan kan een ander het wel.

Lukt het dan nog steeds niet, bel dan maar naar de klantenservice/helpdesk.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op woensdag 3 mei 2006 om 14:19:
Er gaat altijd wel wat dingen fout, maar vaak hadden mensen ook zelfstudie moeten doen of voorwaarden en facts even moeten doorlezen.


bullshit. Providers weten namelijk dondersgoed dat ze producten verkopen waar 80% van de klanten de ballen verstand van hebben. Een betere voorlichting zou dus op zijn plaats zijn.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op woensdag 3 mei 2006 om 14:19:
Als mijn internet het niet doet, dan ga ik lekker een stukje rijden, een terrasje pakken, of met me vriendin naar de bios. Als mijn telefoon het niet doet, dan pak ik mijn mobiel wel als ik moet bellen.

Er zijn ook mensen wier hun wereld op dat moment vergaat. Want tjah... Niets is erger dan het verliezen van je internetverbinding en/of telefoonverbinding.


je betaald toch voor iets, dan wil je daar ook gebruik van kunnen maken. En er is niets irritanter dan belangrijke dingen moeten missen (internet, telefoon) terwijl je er zelf niks aan kan doen en niemand die je kan vertellen hoelang het gaat duren en/of waar het aan ligt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 14:22:
bullshit. Providers weten namelijk dondersgoed dat ze producten verkopen waar 80% van de klanten de ballen verstand van hebben. Een betere voorlichting zou dus op zijn plaats zijn.


Zeker geen bullshit. Kijk jij de dingen die je krijgt maar eens goed door. Verder kun je gewoon vragen stellen voordat je het product aanschaft. Een auto koop je toch ook niet zomaar?

Wil je toch ook weten of hij zuinig is ja of nee. Hoeveel vermogen het heeft, welke kleuren de auto is te krijgen en noem maar op.

Als klanten niets vragen, kunnen ze je het ook niet kwalijk nemen
 
Waarschuw beheerder
donateur
en waar moeten ze dat vragen dan? Ze zijn alleen bereikbaar via dure telefoonnummers. En dan nog verwijzen je naar de informatie die op de site staat :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 14:28:
en waar moeten ze dat vragen dan? Ze zijn alleen bereikbaar via dure telefoonnummers. En dan nog verwijzen je naar de informatie die op de site staat


Klantenservice is gratis ;) Dat was bij ons tenminste zo. Helpdesk kost € 0.10 p/m

Valt ook wel mee dus.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op woensdag 3 mei 2006 om 15:19:
Klantenservice is gratis ;)


:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
;)

Nu moet ik wel zeggen dat ik toendertijd wel wat stennis gemaakt heb bij het bedrijf waar ik toen werkte i.v.m. hun nieuwe telefoniedienst (telefonie via de kabel). Het was niet goed getest, waardoor er in het begin veel problemen ontstonden waar klanten echt niets aan konden doen. Robotstemmen, dode lijn, verkeerde montage van de telefoonlijn, etc. etc.

Als ik dan een monteur moest inplannen voor een week erna, dan accepteerde ik dat ook niet. Dat zijn dingen die je niet kunt maken. Zo waren er wel meer dingen waar ik mij stoorde. Als ik echter een monteur had kunnen inplannen voor de dag erna, dan had ik er niet zoveel problemen mee gehad. Dát vond ik dus wel slordig. Ze hadden gewoon niet ingespeeld op de risico's en i.p.v. monteurs aan te nemen, ontsloegen ze er veel.

Dat zijn dingen waar je als klant machteloos tegenover staat. Er zijn echter ook zaken waar beide partijen machteloos tegenover staan. Zoals storingen, werkzaamheden e.d. Verder ligt het in 80% van de gevallen altijd aan de klant zelf. Trust me ;)

Daarom maak ik mij dus ook niet druk om een abonnement bij Wanadoo omdat een paar figuren zeggen dat het om de zoveel tijd uitvalt.

Hebben die mensen een router? Hebben ze een brakke netwerkkaart, hebben ze een brakke UTP kabel, of is het wireless en is het signaal gewoon ruk? Overbodig geinstalleerde/ niet geconfigureerde firewalls?

Dat weet je niet en dus kun je niet oordelen. Als het slecht blijft zit je waarschijnlijk gewoon te ver bij het kastje vandaan en kun je een abonnement bij andere providers ook wel vergeten (i.z. adsl) en zul je over moeten gaan op internet via de kabel.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het blijkt wel dat instanties/bedrijven met geen of weinig kantoren waar de klant face2face haar klacht kan indienen de meeste klachten over service krijgen. Providers, nutsbedrijven, de belastingdienst, daar wordt het meest over geklaagd.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt omdat je mensen op die manier niet altijd serieus kunt nemen. Je kunt niet zien of ze daadwerkelijk al het mogelijke hebben gedaan om te proberen het probleem te verhelpen.

Stom voorbeeld, maar als jij mij belt met de mededeling dat je linkervinger eraf ligt, dan zal ik je niet direct geloven en willen helpen. Dan zal ik iets zeggen als "doe maar ff onder de kraan dan, pleister erop, kus erop en klaar...." Als jij dan zegt "Ja maar dat heb ik al gedaan! Hij wil er niet meer op. Kom nu langs!" Dan zal ik nogmaals zeggen "Heb je je vinger al gereset? Heb je al gecontroleerd of je spieren en zenuwen goed aansluiten?" Soms zinloze vragen, maar soms leren klanten het ook gewoon nooit. Liegen, liegen, liegen en nog eens liegen, gewoon omdat ze er te beroerd voor zijn om zelf iets uit te zoeken.

Als ik echter zie dat je vinger eraf ligt, dan kan ik direct actie ondernemen. Dat kan ik achter de telefoon ook wel, maar men kan niet zien dat je ook daadwerkelijk iets doet/hebt gedaan. Daarom houden mensen er niet van.

Mensen verwachten direct service, dienstverlener vraagt of de klant al het mogelijke gedaan heeft om het probleem zelf op te lossen.

Niet voor niets dat er vaak eerst een monteur ter plaatse moet komen, voordat een ISP daadwerkelijk een modem gaat vervangen. Dat botst gewoon.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op woensdag 3 mei 2006 om 15:56:
Mensen verwachten direct service, dienstverlener vraagt of de klant al het mogelijke gedaan heeft om het probleem zelf op te lossen.


Ja gek he! als je ervoor betaald! En niet iedere klant heeft veel kaas gegeten van computers. Al denken sommige van die ==>>helpdesk<<== medewerkers van wel.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 23:19:
Ik ben een tevreden klant. Wel doen dus


ik ook.. alleen overhuizen was een heel gedoe met aanleggen enz, maar denk niet dat alleen wanadoo dat heeft
Waarschuw beheerder
had het vroeger ook. Liep je pc vast kon je 30 min niet internetten omdat die modem je aangemeld hield :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:43:
Ja gek he! als je ervoor betaald! En niet iedere klant heeft veel kaas gegeten van computers. Al denken sommige van die ==>>helpdesk<<== medewerkers van wel.


Ten eerste: Voor niets gaat de zon op vriend. Ook voor service moet je dus betalen. Als het echter aan het modem ligt, dan wordt er gratis een monteur gestuurd. Als je lange tijd niet van de dienst gebruik hebt kunnen maken, dan kun je de kosten op de ISP verhalen. Je vindt het hopelijk ook niet gek dat mensen die 60 euro voor een abbo betalen voorrang krijgen t.o.v. mensen die een abbo van 25 euro p/m hebben.

Ten tweede: Dat een klant geen kaas heeft gegeten van computers is helemaal niet erg! Maar dan moet je dus ook niet direct zeiken dat een product kut is ja of nee. Eerder je PC die kut is in veel gevallen.

Sommige mensen snappen niet eens wat je bedoelt met "klik op start en dan uitvoeren". Ga dan aub eerst een cursus doen voordat je gaat internetten, sterker nog computeren.

Je gaat ook niet direct een motorblok reviseren, terwijl je het nog nooit gedaan hebt? Verdiep je er dan eerst ff in!

Daarom zeg ik dat je altijd van twee kanten het verhaal moet horen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hiervoor had ik Tiscalli zonder problemen. Zelfde pc, zelfde software en zelfde kpn. Nee ligt dus bij mij echt aan of Wanadoo of Modem die ik kreeg van Wanadoo
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan... Als alles getest is (weet dus ook niet of je evt. een router gebruikte of alles via de livebox deed) dan zou het modem gewoon vervangen moeten worden.

Mijn Internet viel op den duur ook continu uit. Zonder router proberen, niets. Gelukkig kon ik toen op het werk kijken hoe het signaal eruit zag en dat was gewoon kut. Modem om laten ruilen, al 1.5 jaar geen problemen meer.
Waarschuw beheerder
donateur
heb precies hetzelfde gehad, betaal nu versatel 3 maanden dubbel wanadoo heeft vrolijk de lijn al overgenomen en ik betaal dus vrolijk 3 maanden voor dat tering zooitje,
net als jou geen enkele manier van communiceren.... een trieste zooi en ook ik ben pleite wanneer het kan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha! op donderdag 4 mei 2006 om 09:20:
heb precies hetzelfde gehad, betaal nu versatel 3 maanden dubbel wanadoo heeft vrolijk de lijn al overgenomen en ik betaal dus vrolijk 3 maanden voor dat tering zooitje,


Heeft Versatel de lijn niet vrij moeten geven dan? Vind dit erg raar verhaal.

Normaal gesproken regelt Wanadoo dit met Versatel. Versatel stopt op bepaalde datum abonnement en signaal, Wanadoo neemt het over.

Vaag... Zal wel miscommunicatie zijn. Gewoon bellen en terugvragen die drie maanden (van Versatel of Wanadoo, als zij een fout hebben gemaakt!)
 
Waarschuw beheerder
ik heb echt nooit problemen met wanadoo!
Waarschuw beheerder
donateur
wanadoo ?!?!?!?!

nou daar heb ik ook nog wel een verhaaltje over. ik had informatie aangevraagd en in 5 dagen kon ik me bedenken, ik mezelf bedacht, krijg ik vanaf dat moment iedere dag, echt iedere dag tot 12 dagen achter elkaar, een brief, welkom bij wanadoo, en iedere dag zou ik dus een nieuw abonnement afgesloten hebben. ik had ondertussen bij een andere provider een adsl abonnement afgesloten, maar wanadoo hield met de 12 abonnementen de lijn bezet.

ik heb wel 100 keer de helpdesk gebeld, wat resulteerde in een stalk aktie van een call centre medewerker die dus mijn nummer op de weergave had gezien, hij ging me bestoken met sms-jes waar je naar van wordt.

er werd vaak ook doodleuk op gehangen als ik mijn vraag netjes maar wel boos natuurlijk stelde. verbraken ze gewoon de verbinding. ik een klachtenbrief geschreven, krijg ik een antwoord dat ik de helpdesk moet bellen !!!!!

noooooooit doen dus wanadoo!!

heb een jaar aan t abonnement vast gezeten ook nog :cry: