Partyflock
 
Forumonderwerp · 850391
1 volger · 4760x bekeken
Waarschuw beheerder
CD1
1 Bass D & King Matthew - The Genesis (The Masters of Hardcore 2006 anthem)
2 Angerfist - Twisting my mind
3 Tommyknocker - Dommination
4 Unexist - Smash
5 Tha Playah - If you want it like that
6 Outblast - My way
7 Dj D Shock - the future
8 Ophidian & Tapage - The mine
9 Masochist - Kill the rmx
10 Evil Activities & Panic - Murder
11 D-Spirit - At the edge of infinity
12 Re-Style - Busted choir
13 Art of fighters vs Nico & Tetta - Shotgun (aof reloaded)
14 D-Passion -Put things right
15 Ophidian & Ruffneck - Noisemaker
16 Unexist - Twisted
17 Dione - Oh god (srb remix)
18 Tommyknocker & Unexist - Step into our world

CD2
1 Outblast - My lifestyle
2 Wedlock & Comababy - Void sector (Ophidian -Solitude)
3 Promo - Among the best
4 Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)
5 Catscan - I magnify
6 Tha Playah - Bling bling
7 Dj j.d.a. - Encore (do ya want more)
8 Serial Killaz & Outback - Torture
9 Tommyknocker - Finally
10 T-Junction - The voice of power
11 Damage - Fused with reality
12 Angels of darkness - Cold as ice
13 Angerfist - Towards Isolation
14 Nosferatu - Unpredictable
15 Dr. Z-Vago - Live transmission
16 Promo - Don't be fucking with my shit
17 Unexist - Ltt
18 Roland & Sherman - Wij zijn Roland en Sherman


Ben wel benieuwd..staan aardig wat nummers op die ik nog niet ken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind et wel een goeide cd :D
Waarschuw beheerder
over het geheel gezien wel leuk cdtje maar niet echt een topper ofzo
 
Waarschuw beheerder
jah.. wel lekker cd'tje! :)
 
Waarschuw beheerder
de laatest MOH was reeds slecht en dit cd is ook slecht .
 
Waarschuw beheerder
ligt per cd eraan sommige nummers klinken echt nergens naar af gezaagde rotzooi en sommige wel :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op donderdag 23 februari 2006 om 21:48:
Uitspraak van Mathijs:) op donderdag 23 februari 2006 om 21:36:
ga voor je luisteren!
Nou is zit geen tekst in ofzo gewoon.
Kan het niet echt beschrijven maar klinkt wel lkkr.

Hardcore? Terror?


ik vind het wat weg hebben van Zany & Vince - More bazz

maar dan met hele erge gillende synth erdoorheen, en minder lekkere opbouw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op donderdag 23 februari 2006 om 21:48:
Hardcore? Terror?


als ik zo naar artiest + titel kijk (plus dat t laatste nummer van de cd is) zal t wel 'terror' zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
your welcome
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
Angerfist - Towards Isolation


ha een nieuwe angerfist!....zal vast wel weer een lekker nummertje zijn!?
Waarschuw beheerder
heb hem binnen, aardig cd'tje
 
Waarschuw beheerder
Niet meer dan logisch, als er hier te pas en te onpas linkjes worden geplaatst naar mp3 bestanden is PF zo verdwenen.
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat is ook wel weer zo... naja dan houden we het maar op 'niet aan gedacht'
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
hehe

heb ook gebruik gemaakt van je linkje, daar niet van O:)
Waarschuw beheerder
CD1
7 Dj D Shock - the future
13 Art of fighters vs Nico & Tetta - Shotgun (aof reloaded)


(y)

CD2

2 Wedlock & Comababy - Void sector (Ophidian -Solitude)
4 Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)
10 T-Junction - The voice of power
12 Angels of darkness - Cold as ice
14 Nosferatu - Unpredictable
15 Dr. Z-Vago - Live transmission

(y)



the rest (n)
Waarschuw beheerder
Wanneer ligt ie is in de winkel :o
 
Waarschuw beheerder
donateur
Staan wel wat lekkere nummers tussen :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Nou deze valt me best mee vergeleken met de vorigen..

vanaf deel 14 vind k dr niet veel meer aan :(
Waarschuw beheerder
vind de masters cd's laatste tijd elke keer wel tegenvallen:S

geef mij maar lekker snel en hard knalluh :D:D!!!!
Waarschuw beheerder
MOH is laaste tijd niet bepaalt werelds...
Maar deze MOH mag er wel wezen, staan goeie nrs op :)
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Het downloaden van CD's/MP 3's/Warez en allerlei andere illegale zaken wordt NIET getolereerd op Partyflock.

En alle mensen die dus links posten of vragen om links waar je kunt downloaden riskeren dus strafpunten!
Waarschuw beheerder
Roland & Sherman - Wij zijn Roland en Sherman

[img width=595 height=446 cacheid=0013b0a800222226e0f8189f1a0142da41]http://www.pashop.com/images/showroom%20blowout/Roland%20MC909%20Pic%201.JPG[/img]

Roland

&

Sherman

[img width=400 height=109 cacheid=000bdd66002222368bebb6431a0142da41]http://www.sherman.be/images/rear.jpg[/img]

Titel verklaring :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 27 februari 2006 om 23:46:
Wanneer ligt ie is in de winkel :o


Kwas vandaag bij de freerecordshop
Die vend was zelf ook al wezen zoeken maar kon hem nog niet bestellen:S
beetje jmmr dus deze week nog niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AmunRa op maandag 27 februari 2006 om 15:25:
CD1
7 Dj D Shock - the future
13 Art of fighters vs Nico & Tetta - Shotgun (aof reloaded)




CD2

2 Wedlock & Comababy - Void sector (Ophidian -Solitude)
4 Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)
10 T-Junction - The voice of power
12 Angels of darkness - Cold as ice
14 Nosferatu - Unpredictable
15 Dr. Z-Vago - Live transmission





the rest


Heb je cd2 nummer 8 al goed beluisterd dan???:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 28 februari 2006 om 20:38:
Roland

&

Sherman


lol:D :respect:
Waarschuw beheerder
Vind het wel een lekkere cd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 21:29:
eerste half uur gehoord van cd 1


:S
 
Waarschuw beheerder
donateur
Masters of Hardcore Chapter XXI out now

18 februari 2006 is een datum die de echte hardcore liefhebber nog goed in het geheugen staat! Bijna 20.000 dedicated hardcore fans waren in de Brabant Hallen te Den Bosch getuigen van het grootste hardcore evenement van de afgelopen jaren!

Met "The genesis of the hardcore legacy" heeft Masters of Hardcore bewezen met recht het nummer 1 hardcore evenement te zijn.

Bij een mega evenement hoort natuurlijk een spetterende dubbel compilatie!
Masters of Hardcore Chapter XXI ligt nu in de winkels.
Zoals gebruikelijk vind je ook op deze nieuwe editie het beste wat hardcore te bieden heeft inclusief splinternieuw materiaal van producers als: Outblast, Promo, Tommyknocker, Bass D& King Matthew, Angerfist, Ruffneck en vele anderen!

The new chapter is in stores now!

Masters of Hardcore XXI "The genesis of the hardcore legacy"


Eindelijk:D
Maandag maar ff naar de frs:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 18:51:
Zoals gebruikelijk vind je ook op deze nieuwe editie het beste wat hardcore te bieden heeft


:P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
lekker cd'tje! heb hem net binnen..
en cd 2 is zekers beter dan cd 1!:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 28 februari 2006 om 20:38:
Titel verklaring


Niet echt duidelijk.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knits op woensdag 8 maart 2006 om 01:50:
Niet echt duidelijk.


hoe zo niet?
Waarschuw beheerder
Omdat de vraag: 'Wie zijn Roland en Sherman' nog niet beantwoord is.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knits op woensdag 8 maart 2006 om 16:40:
Omdat de vraag: 'Wie zijn Roland en Sherman' nog niet beantwoord is.


Roland;)
[img width=595 height=446]http://www.pashop.com/images/showroom%20blowout/Roland%20MC909%20Pic%201.JPG[/img]

en dit is Sherman:D
[img width=400 height=109]http://www.sherman.be/images/rear.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Hij is wel goed ja :jaja:
Heb hem hier ook al liggen ;)
Waarschuw beheerder
Kheb m ook gekocht..

Hij is ieder geval beter als de vorige :)