Partyflock
 
Forumonderwerp · 850391
1 volger · 4777x bekeken
Waarschuw beheerder
CD1
1 Bass D & King Matthew - The Genesis (The Masters of Hardcore 2006 anthem)
2 Angerfist - Twisting my mind
3 Tommyknocker - Dommination
4 Unexist - Smash
5 Tha Playah - If you want it like that
6 Outblast - My way
7 Dj D Shock - the future
8 Ophidian & Tapage - The mine
9 Masochist - Kill the rmx
10 Evil Activities & Panic - Murder
11 D-Spirit - At the edge of infinity
12 Re-Style - Busted choir
13 Art of fighters vs Nico & Tetta - Shotgun (aof reloaded)
14 D-Passion -Put things right
15 Ophidian & Ruffneck - Noisemaker
16 Unexist - Twisted
17 Dione - Oh god (srb remix)
18 Tommyknocker & Unexist - Step into our world

CD2
1 Outblast - My lifestyle
2 Wedlock & Comababy - Void sector (Ophidian -Solitude)
3 Promo - Among the best
4 Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)
5 Catscan - I magnify
6 Tha Playah - Bling bling
7 Dj j.d.a. - Encore (do ya want more)
8 Serial Killaz & Outback - Torture
9 Tommyknocker - Finally
10 T-Junction - The voice of power
11 Damage - Fused with reality
12 Angels of darkness - Cold as ice
13 Angerfist - Towards Isolation
14 Nosferatu - Unpredictable
15 Dr. Z-Vago - Live transmission
16 Promo - Don't be fucking with my shit
17 Unexist - Ltt
18 Roland & Sherman - Wij zijn Roland en Sherman


Ben wel benieuwd..staan aardig wat nummers op die ik nog niet ken :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
staan aardig wat nummers op die ik nog niet ken


dan ken je niet veel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo te zien heeft Masters of Hardcore het fenomeen Unexist ontdekt.

Nu maar te hopen dat t niet dezelfde kant op gaat als met Angerfist en consorten
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:58:
Dat denk jij


Dat denk ik? Dat maak ik op uit jouw uitspraak. Staan aardig veel, wat zeg ik, super veel bekende nummers tussen. Je weet niks
Waarschuw beheerder
niet weeeeer the mine :/ die kennen we nu wel, ookal is ie wel goed
Waarschuw beheerder
ik zie ook vrij weinig onbekends.. misgien I Magnify van Catscan en die nieuwe rmx van My Empty Bottle, maar de rest ken ik tog zeker allemaal al..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Amai dat ziet er uit als een lekekr CDke, mooie nummerkes alleen jammer dat ze allemaal al in me bezit zijn...

laatste paar MOH CD's zijn allemaal knallers... neem 20 bijvoorbeeld, ook al een heerlijk cdke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 februari 2006 om 15:59:
Dat denk ik? Dat maak ik op uit jouw uitspraak. Staan aardig veel, wat zeg ik, super veel bekende nummers tussen. Je weet niks


Voor mij staan dr veel nieuwe nummers op jah omdat ik de nieuwe hardcore nauwelijks meer volg..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sander op donderdag 16 februari 2006 om 16:01:
ik zie ook vrij weinig onbekends.. misgien I Magnify van Catscan en die nieuwe rmx van My Empty Bottle, maar de rest ken ik tog zeker allemaal al..


:jaja: ik ken het meerendeel van de nummers ook al, wie niet eigenlijk? (behalve DieHakker)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ken denk ik ongeveer 70% van de cd's en staan wel een aantal leuke nummertjes tussen..paar ook die ik nog niet ken maar misschien wel leuk zijn als k naar de artiesten kijk..ook weer natuurlijk de nodige hoeveelheid pure crap maarja t blijft moh heh..

idd jammer dat t dr naar uitziet dat unexist t nieuwe pionnetje van moh aan het worden is..jammer dat zijn shit nu ook al verkracht word :S
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest Mania
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
Ben wel benieuwd..staan aardig wat nummers op die ik nog niet ken


Idd ben erg benieuwd naar een aantal van deze nummers :D


Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 februari 2006 om 15:57:
dan ken je niet veel


Als er iemand veel nummers kent is DieHakker het wel :jaja: dus geen grote mond (Y)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 16:01:
Amai dat ziet er uit als een lekekr CDke, mooie nummerkes alleen jammer dat ze allemaal al in me bezit zijn...


niet allemaal, dat kan niet, dus lul niet :flower:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 16:01:
laatste paar MOH CD's zijn allemaal knallers... neem 20 bijvoorbeeld, ook al een heerlijk cdke


Vind de laatste paar MOH's juist bout, op een paar numertjes na :)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeg dat dan. Mja, dan ken je evegoed nog niet veel
Waarschuw beheerder
Ik ken er geen 1:bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 februari 2006 om 16:05:
zeg dat dan. Mja, dan ken je evegoed nog niet veel


Pffffffffffff

Jij bent geweldig want je weet veel wil je dat horen? :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !Mania! op donderdag 16 februari 2006 om 16:04:
niet allemaal, dat kan niet, dus lul niet


-respect- zeker niet alles maar wel heel erg veel, misschien een stuk of 8 nie...

Masters 20 geen goed CD'ke? Vind hem wel machtig, CD 2 is lekker snel en CD 1 is lekker veel gedreun in de auto.. ze zijn aan het afkijken bij explosive cartuning lijkt het wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zeg ik dat dan?
Waarschuw beheerder
er boeit me wel iets:

4 Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 februari 2006 om 16:08:
Zeg ik dat dan?


Nee maar ik wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 16 februari 2006 om 16:05:
Ik ken er geen 1


maar jij ben een wazi en die weten niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
2 Angerfist - Twisting my mind


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
6 Outblast - My way


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
7 Dj D Shock - the future


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
11 D-Spirit - At the edge of infinity


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
12 Re-Style - Busted choir


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
13 Art of fighters vs Nico & Tetta - Shotgun (aof reloaded)


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
1 Outblast - My lifestyle


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
4 Korsakoff - My empty bottle (Deimos & 100 kilo maarten remix)


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
7 Dj j.d.a. - Encore (do ya want more)


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
8 Serial Killaz & Outback - Torture


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
11 Damage - Fused with reality


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
12 Angels of darkness - Cold as ice


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
15 Dr. Z-Vago - Live transmission


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
18 Roland & Sherman - Wij zijn Roland en Sherman


Dit zijn toch wel nummers waar ik nooit van gehoord heb...

Damage is trouwens The Masochist ;)


Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 16:05:
Wtf moet dit trouwens voorstellen


Ja vage shit he :vaag:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:10:
maar jij ben een wazi en die weten niks


n'n wazi, uit welke windrichting komt dat? :):):)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 16:08:
-respect- zeker niet alles maar wel heel erg veel, misschien een stuk of 8 nie...


Kijk dat is toch niet alles he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:10:
maar jij ben een wazi en die weten niks


Zegt ie met zn 16 jaartjes jong:gaap:
Kortzichtig ventje, heel erg anti-wazi enzo, maar als je me op straat ofzo tegen komt durf je niks(Y)
Ik ken er gewoon geen 1 omdat HC mij niet zoveel interesseert...
 
Waarschuw beheerder
Hmmmm

word dit een mOH verbetering ???

ziet er wel goed uit....

maar eerst horen....


ben benieuwd naar die remix van SHOTGUN en My empty bottle !!!!

kanker geile traxx !!!


:flower:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !Mania! op donderdag 16 februari 2006 om 16:12:
Kijk dat is toch niet alles he


sorry sorry, ik neem mijn woorden terug.. ik heb er al VEEL.. zo goed :P?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 16:15:
sorry sorry, ik neem mijn woorden terug.. ik heb er al VEEL.. zo goed


Vooruit, kan ermee door :P
Waarschuw beheerder
Wat is je bron? :/ Zie het niet op discogs en moh site? :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
Kortzichtig ventje,


over kortzichtig gesproken..

Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
heel erg anti-wazi enzo


laat daar geen misverstand over bestaan(y)

Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
maar als je me op straat ofzo tegen komt durf je niks


dan gun ik je geen blik waardig nee..heb wel betere dingen te doen als het onkruid van de maatschappij verdelgen..

Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
Ik ken er gewoon geen 1 omdat HC mij niet zoveel interesseert...


heel stoer :yes: noisekick & noizefucker :respect: echt fucking underground jij..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:20:
over kortzichtig gesproken..


Ja...


Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:20:
laat daar geen misverstand over bestaan


Oke(Y)


Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:20:
dan gun ik je geen blik waardig nee..heb wel betere dingen te doen als het onkruid van de maatschappij verdelgen..


Internet hooligan(Y)


Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:20:
heel stoer noisekick & noizefucker echt fucking underground jij..


Ja jij kent mij goed:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Shit zeg raak een beetje achter ik moet MOH XX nog hebben.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
8 Ophidian & Tapage - The mine


damn dit is al de 20938e keer dat die track op een cd komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 16 februari 2006 om 16:21:
Ja jij kent mij goed


types zoals jij doorzie ik zonder je ook maar een beetje te kennen..beweren bij hoog en laag dat ze echte speedcore terroristen zijn..zijn sinds half 2005 helemaal CSR to da bone..hardcore is te soft voor ze maar ondertussen hebben ze wel de orgelhouse van angerfist\evil activities\neophyte\paul elstak in hun favoriete dj lijst staan :X

dragen hun kisten en lonsdale kloffie maar beweren bij hoog en laag geen nazi of racist te zijn..maar savonds met zn alle in de boeren hangkeet gaan alle rechter handjes wel weer de lucht in..

bovendien ben je wel echt zo terreur..tot en met 2004 ben je bijna alleen op hardstyle en early rave feestjes geweest..en nu is hardcore veel te soft voor een bikkel als jou..moet ik je nou echt serieus gaan nemen?..

enne ik ben geen internet hooligan hoor..helemaal geen hooligan..ik zeg gewoon wat ik denk en vind..en wat andere mensen daar van vinden kan me weinig intresseren..daar ga k me echt niet bedreigd door voelen..als mensen zich beledigd voelen komen ze op een feest ofzo maar naar me toe..dan kunnen ze het me betaald zetten (y)
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 februari 2006 om 15:57:
dan ken je niet veel


Uitspraak van !Mania! op donderdag 16 februari 2006 om 16:04:
Als er iemand veel nummers kent is DieHakker het wel


Wat is dit? Een race om wie de meeste nummertjes kent?

Wat voor een iemand bekend is hoeft de ander nog niet direct te kennen mensen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deztr0 op donderdag 16 februari 2006 om 16:31:
Wat is dit? Een race om wie de meeste nummertjes kent?

Wat voor een iemand bekend is hoeft de ander nog niet direct te kennen mensen!


Hehe idd gaat echt nergens over :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:28:
types zoals jij doorzie ik zonder je ook maar een beetje te kennen..beweren bij hoog en laag dat ze echte speedcore terroristen zijn..zijn sinds half 2005 helemaal CSR to da bone..hardcore is te soft voor ze maar ondertussen hebben ze wel de orgelhouse van angerfist\evil activities\neophyte\paul elstak in hun favoriete dj lijst staan

dragen hun kisten en lonsdale kloffie maar beweren bij hoog en laag geen nazi of racist te zijn..maar savonds met zn alle in de boeren hangkeet gaan alle rechter handjes wel weer de lucht in..

bovendien ben je wel echt zo terreur..tot en met 2004 ben je bijna alleen op hardstyle en early rave feestjes geweest..en nu is hardcore veel te soft voor een bikkel als jou..moet ik je nou echt serieus gaan nemen?..

enne ik ben geen internet hooligan hoor..helemaal geen hooligan..ik zeg gewoon wat ik denk en vind..en wat andere mensen daar van vinden kan me weinig intresseren..daar ga k me echt niet bedreigd door voelen..als mensen zich beledigd voelen komen ze op een feest ofzo maar naar me toe..dan kunnen ze het me betaald zetten


En uitgelult 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:28:
types zoals jij doorzie ik zonder je ook maar een beetje te kennen..beweren bij hoog en laag dat ze echte speedcore terroristen zijn..zijn sinds half 2005 helemaal CSR to da bone..hardcore is te soft voor ze maar ondertussen hebben ze wel de orgelhouse van angerfist\evil activities\neophyte\paul elstak in hun favoriete dj lijst staan


Tuurlijk, ik zie helemaal niet dat hardcore mij helemaal niks interesseerd, heel af en toe luister ik het wel ja, maar ik heb er geen interesse in wat nieuwe nummers ofzo er uit komen..

dragen hun kisten en lonsdale kloffie maar beweren bij hoog en laag geen nazi of racist te zijn..

Kortzichtig ja:/
En Lonsdale draag ik niet nee..
(Ik heb alleen wel een pet ja, voordat je daar over begint te zeiken)

maar savonds met zn alle in de boeren hangkeet gaan alle rechter handjes wel weer de lucht in..

Nooit gedaan nog..


Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:28:
bovendien ben je wel echt zo terreur..tot en met 2004 ben je bijna alleen op hardstyle en early rave feestjes geweest..en nu is hardcore veel te soft voor een bikkel als jou..moet ik je nou echt serieus gaan nemen?..


Ja de feestjes die hier op pf staan zijn de enige feestjes die er gegeven worden:frusty:
Dat hardstyle/early rave was gewoon een discotheek hier in de buurt waa ik vaak kwam..


Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:28:
enne ik ben geen internet hooligan hoor..helemaal geen hooligan..ik zeg gewoon wat ik denk en vind..en wat andere mensen daar van vinden kan me weinig intresseren..daar ga k me echt niet bedreigd door voelen..als mensen zich beledigd voelen komen ze op een feest ofzo maar naar me toe..dan kunnen ze het me betaald zetten


Nee zo ben ik niet hoor:)

Kortom, jij denkt mij te kennen aan de hand van die paar dingen die je hier op pf ziet staan!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
'Veel' is een relatief begrip.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 16 februari 2006 om 16:28:
boeren hangkeet


K moet zeggen dat je woordkeus uitstekend is haha (y)
 
Artiest Menazor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
7 Dj j.d.a. - Encore (do ya want more)


ben benieuwd naar deze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijs B op donderdag 16 februari 2006 om 16:00:
niet weeeeer the mine die kennen we nu wel, ookal is ie wel goed


idd, op elk cd'tje staat die, begin hem beetje zat te worden
 
Waarschuw beheerder
Meeste ken ik al, en wat ik nog niet ken lijkt me ook niet boeiend.... net zoals de vorige MOH cd's,
na XI is het niet meer wat het geweest is.

8 Ophidian & Tapage - The mine


Waarom pleuren ze The Machine van hun niet eens op een cd, die is veel vetter!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
zo'n dingen gebeuren helaas veel...Maarja...vind er ook niet veel aan aan die track....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 17:02:
Waarom pleuren ze The Machine van hun niet eens op een cd, die is veel vetter!


agree! :P
 
Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig.. Zo ontzettend veel mensen die denken dat ze altijd maar alles beter weten ... 8)

Discusseer gerust verder, terwijl ik me te pletter lach :D

:woepwoep:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
13 Angerfist - Towards Isolation


weer een belachelijk slecht nummer naar mijn mening, was ie maar nooit van de oude stijl afgestapt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 16 februari 2006 om 16:05:
Uitspraak van DieHakker op donderdag 16 februari 2006 om 15:55:
18 Roland & Sherman - Wij zijn Roland en Sherman

Wtf moet dit trouwens voorstellen


Roland negennulnegen en Sherman Filterbank :P