Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op maandag 13 februari 2006 om 10:05:alleen die dingen zuipen wel heel veel
en de g-lader
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op maandag 13 februari 2006 om 10:05:ik denk corrado G60
alleen die dingen zuipen wel heel veel
ik rij 1 op 4
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 10:04:Uitspraak van G.I.T.Maori
op maandag 13 februari 2006 om 10:03:
en wat ga jij nemen zodra je je rijbewijs hebt?
ja .. ben benieuwd suzuki alto
wa dacht je van een daihatsu charade 1.1 3 cilinder gtti turbo intercooler, daar rij je dr nog een kadet gsi mee uit
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 10:09:ik rij 1 op 4
corrado met afgevlakte kop poullie 70 en g-lader zuipt 1 op 5
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op maandag 13 februari 2006 om 10:11:corrado met afgevlakte kop poullie 70 en g-lader zuipt 1 op 5
yeahhhhh we'll sponsor the war in iraq
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 10:14:yeahhhhh we'll sponsor the war in iraq
ben blij als ik 250km haal met volle tank
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 10:15:ben blij als ik 250km haal met volle tank
waar rij je op dan ??
euro 95 of euro 98
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 10:15:ben blij als ik 250km haal met volle tank
k heb 120l gastank en 175l benzinetank
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op maandag 13 februari 2006 om 17:39:wat zijn we weer origineel met BRUM
ja he
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op maandag 13 februari 2006 om 18:46:ey kleurplaat die corrado waar ik het over had staa op marktplaats voor 1950 euro in sappemeer moet je maar ff kijken
kijk morgen wel ff
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 01:05:De Bugatti Veyron 16/4 heeft standaard 1001 pk en is de krachtigste standaard fabrieksauto die te koop is
hmmz klopt toch niet helemaal... de saleen s7 ken je bestellen met upgrade kit en dan heeft ie 1100 pk en loopt ie 5 km harder als de bugatti
laatste aanpassing
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op maandag 13 februari 2006 om 10:11:corrado met afgevlakte kop poullie 70 en g-lader zuipt 1 op 5
en bij die dingen moet je om de 10000 km distributieriem vervangen als je je blok in leven wil houden...
succes ermee maar ik zou er niet aan beginnen....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 23:49:de saleen s7 ken je bestellen met upgrade kit en dan heeft ie 1100 pk en loopt ie 5 km harder als de bugatti
we hadden het over standaard
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 10:09:wa dacht je van een daihatsu charade 1.1 3 cilinder gtti turbo intercooler, daar rij je dr nog een kadet gsi mee uit
tis een lelijk pleures ding maar wel een van de wauste kleine autootjes die ik ken, 101 pk uit een 1.0 3 cilinder dat is te ziek voor woorden.
8,3 sec op de 100 en top van 190 km/h!!!!! niet normaal!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 17:30:8,3 sec op de 100 en top van 190 km/h!!!!! niet normaal!
valt ook wel mee hoor ..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 17:32:valt ook wel mee hoor ..
Voor een 3 cylindertje is dat zeker wel mooi!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 19:12:Voor een 3 cylindertje is dat zeker wel mooi!!!!
tis een lelijk pleures ding maar wel een van de wauste kleine autootjes die ik ken, 101 pk uit een 1.0 3 cilinder dat is te ziek voor woorden
Charade kan je nog best leuk maken.
Vriend van me had een zwarte met wat bredere banden, sportvelgen en uitlaatje, zag er best geinig uit.
De 1.3 is ook leuk voor als je voor weinig geld toch een beetje vlot wil rijden.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 21:17:WTF ?
is DE snelste productie auto ter wereld
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 21:19:is DE snelste productie auto ter wereld
topic is SNELSTE STANDAARD AUTO !
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 21:34:topic is SNELSTE STANDAARD AUTO !
ja dat zeg ik 2cv
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 23:49:hmmz klopt toch niet helemaal... de saleen s7 ken je bestellen met upgrade kit en dan heeft ie 1100 pk en loopt ie 5 km harder als de bugatti
Op Top Gear zeiden ze dat elke Bugatti 5 miljoen heeft gekost om te ontwikkelen, vooral de wegligging bij zeer hoge snelheid was een hekel punt.
Banden, spoilers, aerodynamica, etc.
Je kan mij niet vertellen dat een klein fabriekje dat zich voornamelijk met Ford Mustangs tunen bezighoud een auto kunnen ontwikkelen die zich bij zulke snelheden ook nog lekker gedraagt.
Ze hebben gewoon een S7 opgevoerd en je mag blij zijn als het blok langer als 20.000 km meegaat
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 12:16:Neem aan dat ie PSI bedoelt.. en dat is dan nog veel.
tsjah met hun bar
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 00:57:De Bugatti Veyron 16/4 heeft standaard 1001 pk en is de krachtigste standaard fabrieksauto die te koop is
zo, nu kan ie dicht
amen..
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op donderdag 23 februari 2006 om 13:51:ey kleurplaat waar is je jetta nou gebleven dan ??
zag er beter uit dan die bak die je er nu hebt staan
garage..
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op donderdag 23 februari 2006 om 14:06:die jaloers worden en ff met de sleutel eroverheen gaan
nee
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op donderdag 23 februari 2006 om 14:44:heb je nog gekeken op marktplaats naar die corrado ??
nee sorry man .. spijt me
De presentatie van de snelste productie-auto ter wereld op de belangrijke Japanse autoshow volgde kort na de rijsessies die Bugatti voor enkele journalisten had georganiseerd, alsmede enkele weken na de bouw van de eerste exemplaren uit de serie van maximaal 300 stuks. “Japan,” zo legde President Thomas Bscher uit, ”is één van de belangrijkste markten voor kostbare automobielen en Bugatti in het bijzonder. We weten dat Bugatti groot respect oproept in Japan.”
Het was ook de Tokyo Motor Show waar het nieuwe sportwagenavontuur van Bugatti begon. Zes jaar geleden verscheen op de tentoonstelling de eerste designstudie van de Veyron, toen nog met 18-cilindermotor. Het uiteindelijke model beschikt over slechts zestien cilinders.
Bugatti heeft voor de verkoop en levering in Japan een importeur aangesteld. Het bedrijf Nicole Racing Japan levert de supersportwagen voor 163 miljoen Yen, omgerekend € 1.242.094,04.
In dat bedrag is dan wel een kostenloos service- en onderhoudspakket opgenomen, de speciale Michelin Pilot Sport RS2 PAX-banden uitgezonderd, voor gedurende drie jaar na overhandiging van de sleutels. Bovendien laat de dealer elke Veyron invliegen in plaats van de peperdure bolide per boot naar het land van de rijzende zon te halen.
Bugatti bouwt 300 stuks van de extreme sportwagen in een oplage van 50 stuks per jaar (70 stuks met een extra shift). De verwachting is dat 5% van de kopers uit Japan komt. Tot nu toe zijn er wereldwijd 35 orders binnen en zou ook één Nederlander serieuze interesse hebben. De Bugatti Veyron 16.4 kost hier inclusief belastingen 1,8 miljoen euro. Besluit hij tot aankoop en registratie in Nederland, dan zal minister Zalm van Financiën ongetwijfeld zijn handen dichtknijpen. De Staat ontvangt dan 497.129 euro aan BPM en 209.600 euro aan BTW.
Het was ook de Tokyo Motor Show waar het nieuwe sportwagenavontuur van Bugatti begon. Zes jaar geleden verscheen op de tentoonstelling de eerste designstudie van de Veyron, toen nog met 18-cilindermotor. Het uiteindelijke model beschikt over slechts zestien cilinders.
Bugatti heeft voor de verkoop en levering in Japan een importeur aangesteld. Het bedrijf Nicole Racing Japan levert de supersportwagen voor 163 miljoen Yen, omgerekend € 1.242.094,04.
In dat bedrag is dan wel een kostenloos service- en onderhoudspakket opgenomen, de speciale Michelin Pilot Sport RS2 PAX-banden uitgezonderd, voor gedurende drie jaar na overhandiging van de sleutels. Bovendien laat de dealer elke Veyron invliegen in plaats van de peperdure bolide per boot naar het land van de rijzende zon te halen.
Bugatti bouwt 300 stuks van de extreme sportwagen in een oplage van 50 stuks per jaar (70 stuks met een extra shift). De verwachting is dat 5% van de kopers uit Japan komt. Tot nu toe zijn er wereldwijd 35 orders binnen en zou ook één Nederlander serieuze interesse hebben. De Bugatti Veyron 16.4 kost hier inclusief belastingen 1,8 miljoen euro. Besluit hij tot aankoop en registratie in Nederland, dan zal minister Zalm van Financiën ongetwijfeld zijn handen dichtknijpen. De Staat ontvangt dan 497.129 euro aan BPM en 209.600 euro aan BTW.



![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)





