Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 21:19:is DE snelste productie auto ter wereld
topic is SNELSTE STANDAARD AUTO !
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 21:34:topic is SNELSTE STANDAARD AUTO !
ja dat zeg ik 2cv
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 23:49:hmmz klopt toch niet helemaal... de saleen s7 ken je bestellen met upgrade kit en dan heeft ie 1100 pk en loopt ie 5 km harder als de bugatti
Op Top Gear zeiden ze dat elke Bugatti 5 miljoen heeft gekost om te ontwikkelen, vooral de wegligging bij zeer hoge snelheid was een hekel punt.
Banden, spoilers, aerodynamica, etc.
Je kan mij niet vertellen dat een klein fabriekje dat zich voornamelijk met Ford Mustangs tunen bezighoud een auto kunnen ontwikkelen die zich bij zulke snelheden ook nog lekker gedraagt.
Ze hebben gewoon een S7 opgevoerd en je mag blij zijn als het blok langer als 20.000 km meegaat
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 12:16:Neem aan dat ie PSI bedoelt.. en dat is dan nog veel.
tsjah met hun bar
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 00:57:De Bugatti Veyron 16/4 heeft standaard 1001 pk en is de krachtigste standaard fabrieksauto die te koop is
zo, nu kan ie dicht
amen..
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op donderdag 23 februari 2006 om 13:51:ey kleurplaat waar is je jetta nou gebleven dan ??
zag er beter uit dan die bak die je er nu hebt staan
garage..
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op donderdag 23 februari 2006 om 14:06:die jaloers worden en ff met de sleutel eroverheen gaan
nee
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op donderdag 23 februari 2006 om 14:44:heb je nog gekeken op marktplaats naar die corrado ??
nee sorry man .. spijt me
De presentatie van de snelste productie-auto ter wereld op de belangrijke Japanse autoshow volgde kort na de rijsessies die Bugatti voor enkele journalisten had georganiseerd, alsmede enkele weken na de bouw van de eerste exemplaren uit de serie van maximaal 300 stuks. “Japan,” zo legde President Thomas Bscher uit, ”is één van de belangrijkste markten voor kostbare automobielen en Bugatti in het bijzonder. We weten dat Bugatti groot respect oproept in Japan.”
Het was ook de Tokyo Motor Show waar het nieuwe sportwagenavontuur van Bugatti begon. Zes jaar geleden verscheen op de tentoonstelling de eerste designstudie van de Veyron, toen nog met 18-cilindermotor. Het uiteindelijke model beschikt over slechts zestien cilinders.
Bugatti heeft voor de verkoop en levering in Japan een importeur aangesteld. Het bedrijf Nicole Racing Japan levert de supersportwagen voor 163 miljoen Yen, omgerekend € 1.242.094,04.
In dat bedrag is dan wel een kostenloos service- en onderhoudspakket opgenomen, de speciale Michelin Pilot Sport RS2 PAX-banden uitgezonderd, voor gedurende drie jaar na overhandiging van de sleutels. Bovendien laat de dealer elke Veyron invliegen in plaats van de peperdure bolide per boot naar het land van de rijzende zon te halen.
Bugatti bouwt 300 stuks van de extreme sportwagen in een oplage van 50 stuks per jaar (70 stuks met een extra shift). De verwachting is dat 5% van de kopers uit Japan komt. Tot nu toe zijn er wereldwijd 35 orders binnen en zou ook één Nederlander serieuze interesse hebben. De Bugatti Veyron 16.4 kost hier inclusief belastingen 1,8 miljoen euro. Besluit hij tot aankoop en registratie in Nederland, dan zal minister Zalm van Financiën ongetwijfeld zijn handen dichtknijpen. De Staat ontvangt dan 497.129 euro aan BPM en 209.600 euro aan BTW.
Het was ook de Tokyo Motor Show waar het nieuwe sportwagenavontuur van Bugatti begon. Zes jaar geleden verscheen op de tentoonstelling de eerste designstudie van de Veyron, toen nog met 18-cilindermotor. Het uiteindelijke model beschikt over slechts zestien cilinders.
Bugatti heeft voor de verkoop en levering in Japan een importeur aangesteld. Het bedrijf Nicole Racing Japan levert de supersportwagen voor 163 miljoen Yen, omgerekend € 1.242.094,04.
In dat bedrag is dan wel een kostenloos service- en onderhoudspakket opgenomen, de speciale Michelin Pilot Sport RS2 PAX-banden uitgezonderd, voor gedurende drie jaar na overhandiging van de sleutels. Bovendien laat de dealer elke Veyron invliegen in plaats van de peperdure bolide per boot naar het land van de rijzende zon te halen.
Bugatti bouwt 300 stuks van de extreme sportwagen in een oplage van 50 stuks per jaar (70 stuks met een extra shift). De verwachting is dat 5% van de kopers uit Japan komt. Tot nu toe zijn er wereldwijd 35 orders binnen en zou ook één Nederlander serieuze interesse hebben. De Bugatti Veyron 16.4 kost hier inclusief belastingen 1,8 miljoen euro. Besluit hij tot aankoop en registratie in Nederland, dan zal minister Zalm van Financiën ongetwijfeld zijn handen dichtknijpen. De Staat ontvangt dan 497.129 euro aan BPM en 209.600 euro aan BTW.
om te beginnen:
uit een atmosferische 2.8 vr6? dat moet ik zien, rollenbank uitdraai?
Welke mercedes compressor heeft genoeg luchtopbrengst om rendabel te zijn op een vr6je? en waar wil je hem laten?
2.8l vr6 blok .. compleet kronenburg getuned ! 258pktjes
uit een atmosferische 2.8 vr6? dat moet ik zien, rollenbank uitdraai?
klinkt allemaal wel
maar waarom niet gelijk goed doen en dr een compressor van mercedes op gooien
maar waarom niet gelijk goed doen en dr een compressor van mercedes op gooien
Welke mercedes compressor heeft genoeg luchtopbrengst om rendabel te zijn op een vr6je? en waar wil je hem laten?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 14:06:Alleen nog nooit een E 500 coupe gezien..???
nee ?
Die gast praat overal poep
lees zijn topic's maar eens.
https://partyflock.nl/topic/843248
&
https://partyflock.nl/topic/843477/PAGE/1 1e 5 pagina's
Hij wil een turbo & een compressor op zijn peugeot 205 doen en hij wist niet eens wat een compressor was.
lees zijn topic's maar eens.
https://partyflock.nl/topic/843248
&
https://partyflock.nl/topic/843477/PAGE/1 1e 5 pagina's
Hij wil een turbo & een compressor op zijn peugeot 205 doen en hij wist niet eens wat een compressor was.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 00:07:Zo nu heb je je antwoord.. Forum kan dicht
Spuit 11
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 12:03:Je kan mij niet vertellen dat een klein fabriekje dat zich voornamelijk met Ford Mustangs tunen bezighoud een auto kunnen ontwikkelen die zich bij zulke snelheden ook nog lekker gedraagt.
Ze hebben gewoon een S7 opgevoerd en je mag blij zijn als het blok langer als 20.000 km meegaat
we hadden t over de snelste productie auto
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 19:55:we hadden t over de snelste productie auto .... niet over veiligheid.... hehe maar idd..... gaat nooit lang mee.....
jij ook al fout
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 00:30:welke auto heeft de meeste pk's !!
STANDAARD !!
standaard auto ..




![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)



